حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بزودی عرضه‌ی ویندوز ۱۰ برای ایکس باکس وان رسما آغاز می‌شود

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

همانطور که مایکروسافت در کنفرانس سال گذشته خود قول داده بود ویندوز ۱۰ را به ایکس باکس وان آورد.

با ترنجی همراه باشید…

ایکس باکس وان کنسول چند رسانه‌ای مایکروسافت است که شما در این کنسول می‌توانید یک تجربه‌ی خوب از مولتی مدیا و بازی را تجربه کنید. ایکس باکس وان در سال ۲۰۱۳ متولد شد و تاکنون توانسته است طرفداران زیادی را جذب کند و به رقابت با پلی استیشن ۴ بپردازد. اما از لحاظ آمار و ارقام نتوانسته است PS4 را در فروش شکست دهد.

xboxone3565784615

این کنسول مایکروسافت پتانسیل بالایی دارد و مایکروسافت با عرضه‌ی ویندوز ۱۰ قصد خلق یک تجربه‌ی جدید برای کاربران ایکس باکس وان را دارد. ویندوز ۱۰ جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل ویندوز است که هسته‌ی مشترک در کامپیوتر٬ موبایل و ایکس‌ باکس دارد و این موضوع می‌تواند به ساخت نرم‌افزار‌های گوناگون مشترک در ویندوز ۱۰ کمک بسیاری کند.

کاربران ایکس باکس وان برای دریافت این بروزرسانی باید به تنظیمات و قسمت  Instant-on power mode و بعد به بخش the Power & startup رفته و آن را فعال کنند. اگر ایکس باکس خود را در حالت صرفه‌جویی قرار داده‌اید برای دریافت زودتر بروزرسانی آن را غیر فعال کنید تا در هنگام خاموش بودن ایکس باکس نیز بروزرسانی دریافت شود.

تا ۳۰ آبان کاربران ایکس باکس وقت دارند تا به‌صورت داوطلبانه بروزرسانی را دریافت کنند و از این تاریخ به بعد کاربران باید بروزرسانی را به‌عنوان یک بروزرسانی اجباری دریافت کنند وگرنه ممکن است دستگاه آن‌ها دیگر عملکرد سابق را نداشته باشد.

XboxOneSystem_Web

هم‌چنین کاربران ایکس باکس می‌توانند با دریافت بروزرسانی دیگری که به صورت همزمان با بروزرسانی ویندوز ۱۰ منتشر می‌شود برخی از بازی‌های ایکس‌ باکس ۳۶۰ را روی ایکس‌ باکس وان اجرا کنند. مایکروسافت تعداد ۱۰۴ بازی ایکس باکس ۳۶۰ را اخیرا به عنوان بازی‌های پشتیبانی شده ایکس باکس ۳۶۰ بر روی ایکس باکس وان معرفی کرده است که دارندگان این بازی‌ها می‌توانند از آن‌ها در ایکس باکس وان خود لذت ببرند.

اگر شما منتظر کورتانا در  ایکس باکس وان هستید خبر بدی برای شما داریم. تا سال ۲۰۱۶ خبری از کورتانا نیست و مایکروسافت در تلاش است تا دستیار هومند دیجیتالی خود را هر چه سریعتر مهمان ایکس باکس کند.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا آماده‌ی پذیرایی از ویندوز ۱۰ بر روی کنسول خود هستید؟

[su_button url=”http://www.winbeta.org/news/xbox-one-windows-10-update-is-rolling-out-now-and-heres-how-to-get-it” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]WinBeta[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
snake eater

آپدیت چند ساعتی هست که منتشر شده و همه تو کف سرعت بالای آپدیتن. یکی از کسایی که نسخه های پیشنمایش رو داشته گفته در تعجبم که مایکروسافت چجوری تونسته سیستم رو در چند هفته انقدر پایدار کنه!

Kavian

من این اپدیتو گرفتم طراحیش خیلی شیک شده هر چه زود تر دان کنید B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com