حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ SM-R150 یک دستبند ارزان برای ثبت فعالیت های ورزشی خواهد بود

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

سامسونگ یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ابزارهای پوشیدنی است. اگر به یاد داشته باشید تابستان دو سال پیش و همزمان با معرفی گلکسی نوت ۳ بود که این شرکت از اولین ساعت هوشمند خود به نام Samsung Gear پرده برداشت. ساعت های هوشمند موجودات گرانی هستند که کارایی کمی دارند، کارایی که بخش اهم آنها اعم از پایش فعالیت های روزانه و اعلام اعلانیه ها در دستبندهای هوشمند هم ارضا می شود، اما مسئله مهم این است که دستبند ها ارزان تر هستند. سامسونگ همزمان با معرفی گلکسی اس ۵، Gear fit را رونمایی کرد و حالا به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد دستبند مشابهی را رونمایی کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

samsung-galaxy-gear-fit-product-photos-14

گیر فیت دستبند زیبایی که اولین گجت پوشیدنی با نمایشگر AMOLED خمیده بود دیگر پس از ارایه نسل اول توسعه نیافت تا اکنون که شایعاتی مبنی بر ارایه سامسونگ SM-R150. همانطور که قبلا گفتیم رقبای چینی با ارایه رقبای ارزان قیمت برای محصولات شرکت هایی چون سامسونگ، سعی در اشباع بازار دارند و این موضوع در صورت عدم تدبیر مناسب توسط سامسونگ برای این شرکت مشکل ساز خواهد شد. دستبند هایی چون MI band شیایومی با قیمت خیلی کم ۱۵ دلاری هم اکنون در بازار هستند و سامسونگ اگر بخواهد در این بازار حرفی برای گفتن داشته باشد باید یک دستبند ارزان در همین رده معرفی کند. هرچند Gear fit قیمتی بالاتر از این رده دارد اما می تواند با اصلاحاتی یک دستگاه ارزان و کارا تولید کند. معمولا دستبند ها بیشتر برای پایش فعالیت های ورزشی به کار می روند و  آنچنان گران نخواهند بود. امیدواریم پروژه صفر در کالبد گیر فیت تجلی بگیرد و این دستبند جدید ظاهر شیک تری داشته باشد.

این دستگاه با کد نام Triathlon داخل شرکت سامسونگ شناخته می شود و انتظار می رود که به زودی به بازار ارایه شود. نظر شما درباره دستبندهای ورزشی، یا دستبندهای پایش فعالیت های روزانه چیست؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/samsung_smr150_is_an_upcoming_cheap_activity_tracker_rumor_says-blog-14921.php” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

گیر فیت که دستبند بسیار زیبا و کارایی بود…امیدوارم نسل بعدیش هم بیاد…

sadeghi

اصلا از مایکروسافت بند تقلید نکرده.(پیشرو در نو اوری) :yahoo: :yahoo: :yahoo:

reza.tech

😐

Bahram H

خود مایکروسافت هم که اصلاً از رو کسی کپی نکرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)