حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسنپدراگون ۸۲۰ رسما معرفی شد؛ شارژ سریع ۳٫۰ و تکنولوژی اثرانگشت سه‌بعدی

نوشته

8 سال قبل | 11 دیدگاه | ترنجی

سرانجام کوالکام از پردازنده‌ی جدید خود یعنی اسنپدراگون ۸۲۰ پرده‌برداری کرد. این پردازنده‌ی قدرتمند، سال آینده عرضه خواهد شد و قرار است به‌عنوان پردازنده‌ی پرچم‌دار شرکت‌ها در سال ۲۰۱۶ مورد استفاده قرار بگیرد. طبق گفته‌ی کوالکام، اسنپدراگون ۸۲۰، سریع‌تر و دارای ویژگی‌های جدیدی است. در ادامه همراه ترنجی باشید تا بیشتر با پردازنده‌ی جدید کوالکام آشنا شویم.

اسنپدراگون ۸۲۰ در ۲٫۲ گیگاهرتز کلاک شده و دارای سی‌پی‌یو جدید Kyro کوالکام است که به گفته‌ی کوالکام، به لطف فرآیند ۱۴ نانومتری FinFET دارای دو برابر قدرت و راندمان بیشتر نسبت به پردازنده‌ی ۸۱۰ است که سال گذشته عرضه شد. همچنین اسنپدراگون ۸۲۰ دارای یک پردازنده سیگنال تصویر جدیدی است که به شما اجازه می‌دهد تا تصاویر ۲۸ مگاپیکسلی را ثبت کنید. پردازنده سیگنال دیجیتال Hexagon 680، عمر باتری و عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد. از دیگر مشخصات آن می‌توان به پردازنده گرافیکی ادرنو ۵۳۰، مودم X12LTE و Wi-Fi سه‌باند پیشرفته اشاره کرد.

شارژ سریع ۳٫۰ (Quick Charge 3.0) نیز از ویژگی‌های جدید اسنپدراگون ۸۲۰ است که به گفته‌ی این شرکت، ۳۸ درصد کارآمدتر از شارژ سریع ۲٫۰ (Quick Charge 2.0) و چهار برابر سریع‌تر از شارژ عادی است. همچنین پردازنده‌ی جدید کوالکام از Snapdragon Sense ID پشتیبانی می‌کند؛ Snapdragon Sense ID، تکنولوژی تشخیص اثرانگشت فراصوتی است که توانایی بازکردن دستگاه شما با اثرانگشت را دارد.

احتمالا تا اوایل سال ۲۰۱۶، خبری از دستگاه‎‌های جدید با اسنپدراگون ۸۲۰ نباشد اما شایعات اخیر نشان داده‌اند که یک شرکت تا پایان سال ۲۰۱۵، دستگاهی را با این پردازنده معرفی خواهد کرد.

[su_button url=”http://www.technobuffalo.com/2015/11/10/snapdragon-820-unveiled-with-quick-charge-3-0-3d-fingerprint-technology-and-more/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]technobuffalo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
negar

خداکنه هیچ مشکلی نداشته باشه تا شرکت های وابسته به اسنپ به فنا نرن :rose:
سامسونگ که از خودش داره B-)

amiir

جوووووووون عالیه!

riofarina

و اون یک شرکت کسی نیست جز شرکت mi با گوشی mi 5.
البته همه این حرفا رو تو ۸۱۰ هم میگفت باید بیاد ببینیم واقعا اصلاح شده و شایسته نام کوالکام هست یا نه.

HiKa

فوق العادس!! منتظرم گوشی های اسنپ ۸۲۰ بیان و با زد۳ خدافظی کنم… شاید نوت ۶، شاید جی۵، شاید زد۶… البته از آیفون ۷ نمیشه گذشت :yahoo:

Ari khan

بیاد ببینیم چی از آب در میاد ولی رو کاغذ که خیلی خوب بوده

Moazez

غولیه لعنتی

Yas

بازم زیر پردازنده فوق سریع ۸۸۹۰ سامسونگ قرار میگیره
همینطور که اسنپ ۸۱۰ ضعیفتراز اگزینوس ۷۴۲۰ شد :yahoo:

HiKa

شما با اگزینوس ۷۴۲۰ فیل هوا کردی که با اسنپدراگون ۸۱۰ نتونستی؟! جفتشون در یه حد هستن… من خودم شخصا اسنپدراگون رو بیشتر قبول دارم.پایداری بهتری داره

fable

پسر خوب تو گوشی فقط پردازنده ملاک نیست همه قطعات باهم نتیجه میانگین میسازن و اگزینوس ۷۴۲۰ قویتر از لحاظ پردازشی از اسنپ ۸۱۰ هست

Note Family

من مدتهاست دارم در منزل از سه پردازنده مطرح بازار استفاده میکنم و خوب طبق تجربه شخصیم هردو این پردازنده ها جزو پردازنده های مطرح، استاندارد و البته پرسرعت بازار هستند

در مجموع نه تنها امروز رقابت در عرصه صنعت موبایل بسیار با فاصله کمی دنبال میشه در بخش نرم افزار و سخت افزار هم چنین هست..!

در مجموع من شخصآ تجربه کاربری بهتری با اگزینوس دارم و عملکرد بهتری رو شاهد بودم
کنترل گرما و مدیریت انرژی و مصرف اون در اگزینوس همواره بهینه تر بوده است

« با تشکر »

Different_boy

من مشخصات این رو خوندم داشتم فکر میکردم نسل بعدی پردازنده های اگزینوس چه خواهد شد!!!صد در صد سامسونگ عقب نمیکشه و برتری امسال رو نمیخواد از دست بده.۸۲۰ تازه رسیده به فناوری پارسال سامسونگ.ینی اوایل سال ۲۰۱۵ اونها و پارسال ما!!!احتمال داره سامی با ۱۰ نانومتر بیاد به جنگ کوالکام.ببینیم چی میشه امسال جنگ پردازنده ها.بقیه شرکت ها هم برن دس به دعا شن بلکه کوالکام گند نزنه بتونن ۴ تا گوشی بفروشن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی