حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا در آینده شاهد ارسال پول گوشی به گوشی از طریق Samsung Pay باشیم

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

سیستم پرداخت مالی از دیگر رقبا متفاوت‌تر است چون هم NFC و هم MST را پشتیبانی می کند که این دو تکنولوژی به شما اجازه می‌دهد که بتوانید در قریب به اکثریت دستگاه پرداخت پول استفاده کنید. حالا ویژگی Samsung Pay در دو فروشگاه واقع در کره‌ جنوبی و آمریکا قابل استفاده می‌باشند، اما احتمال می‌رود با این تکنولوژی گام‌های بلند‌ و نه‌چندان دور از فکر مبادله‌ی مبالغ پول از طریق موبایل را توسط Samsung Pay فراهم سازند. با ترنجی همراه شوید:

تمامی‌ سرویس‌های آفلاین موجود در سیستم تلفن‌های هوشمند از طریق VAN یا Value Added Network جهت ارتباط با شرکت‌های پرداختی می‌باشد. شرکت Hankook NFC در یک استارت آپ با طراحی جدید سیستم Van و بازنگری روی ایجاد کاربرد نرم‌افزار دنبال ایجاد تحولی در ساختار این تکنولوژی هستند.

این بدان معنی است که دیگر نیازی به استفاده از را‌ه‌های پر پیچ و خم جهت پرداخت‌ها نیست جهت استفاده از این ویژگی فقط لازم است که یک گوشی هوشمند همراه با سیستم Hankook NFC و سیستم Samsung Pay داشته باشید.

شرکت Hankook NFC در حال مذاکره با سامسونگ است که بتوانند نرم افزاری را همانند Samsung Pay را جهت استفاده از طریق NFC را در اختیارشان قرار دهد. این فقط جهت ارسال و دریافت سریع پول بین کاربران ساخته نشده، بلکه باعث می‌شود در کسب و کار‌های کوچک که در آنها مبالغ لزومی ندارند بصورت نقد رد و بدل شود رواج و آسانی را احساس کنند.

نظر نویسنده ترنجی

ساخت و توسعه‌ی چنین تکنولوژی‌های جدید می‌توانند از چند لحاظ مثبت و طبیعتا منفی باشند زیرا طبق عادت اشتباه هر انسان به گرایش به نکات منفی می‌تواند این ویژگی را به راحتی به کابوس تبدیل کنند، البته خوشبختانه با پیشرفت علم و استفاده از قوانین فوق‌العاده پیچیده‌ی ریاضی این کار غیر ممکن به نظر می‌رسد.

حال اگر از نکات مثبت این پیشرفت صحبت کنیم می‌توان به حداقل رساندن هزینه‌های تولید اسکناس اشاره کنیم، همان‌گونه که خود می‌دانید تمامی دولت‌های جهان هر ساله هزینه‌های گزافی را به علت نگهداری نادرست از اسکناس‌ها پرداخت می‌کنند و کنترل کل منابع جهان بسیار دشوار خواهد بود، حال در این تکنولوژی ساخت شرکت Hankook NFC ،خود مسئولین با ایجاد بیانیه‌های توجیهی جهت رواج این سیستم به گنجی که رویش نشسته‌اند ایمان کامل دارند. از نظر ما که این تکنولوژی آینده‌ی بسیار روشنی در پیش رو دارد، حال باید منتظر بود و ببینیم که چگونه می‌توان تحولی در زندگی تک‌تک افراد جهان ایجاد خواهد کرد.

شما هم اگر میدانید از این تکنولوژی چه استفاده‌های دیگری می‌شود با ما در میان بگذارید.

منبع: [su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/11/samsung-pay-might-allow-money-transfer-between-smartphones-in-the-future/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....