حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و تصاویر دو گلکسی A5 و A3 نسخه ۲۰۱۵ لو رفت ؛ قدرتمندتر با طراحی جدید

نوشته

8 سال قبل | 20 دیدگاه | ترنجی

یک سال از زمانی که دو گوشی گلکسی A3 و A5 بر اساس طراحی و استراتزی جدید سامسونگ معرفی شدند می‌گذرد و در همین روزها باید شاهد رونمایی جانشینان این دو دستگاه باشیم که مشخصات این دو دستگاه جدید بر اساس بنچمارک های منتشرشده می‌توان به جزیات آن پی برد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به این دو گوشی نگاهی داشته باشیم.

بر اساس اطلاعاتی که امروز لو رفته‌اند می‌توان با قطعیت گفت این دو گوشی گلکسی A3 و گلکسی A5 جدید هستند. تفاوتی که در طراحی این کهکشانی‌های جدید دیده می‌شود را می‌توان با یک نگاه به جزییات آن پی برد. ازجمله این تغییرات می‌توان به تغییر مکان بلندگوی دستگاه به زیر گوشی و فلش آل ای دی جدید برای دوربین اشاره داشت. از اینها گذشته سامسونگ برای پشت این دو گوشی از مواد متفاوتی استفاده کرده است که شاید این نوید استفاده از فلز مات در این گوشی‌ها باشد. به‌هرحال با این تغییرات طراحی جدید همان طراحی سری A را تداعی می‌کند.

Samsung-Galaxy-A3-and-A5-2015-edition-3

Samsung-Galaxy-A3-and-A5-2015-edition-4

Samsung-Galaxy-A3-and-A5-2015-edition

طبق امتیازهای بنچمارک GFXBench این گلکسی A3 به یک صفحه ۴٫۷ اینچی و گلکسی A5 دارای نمایشگر ۵٫۲ اینچی مجهر خواهند شد. چیپ اگزینوس ۷۸۵۰ که از یک پردازنده گرافیکی Mali-T720 و چهار هسته ۱٫۵ گیگاهرتز بهره می‌برد در A3 نقش اصلی را بازی می‌کند و این پردازنده در کنار حافظه ۱٫۵ گیگابایتی رم و حافظه ذخیره شازی داخلی با ۱۶ گیگابایت ظرفیت درون A3 جای گرفته‌اند. شاید یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی A3 جا خوش کرده‌اند شمارا سورپرایز کند. گلکسی A5 هم به یک رم ۲ گیگابایتی و چیپ اگزینوس ۷ با هشت هسته ۱٫۶ گیگاهرتزی مجهز خواهد شد. و طبق انتظار احتمالاً با اندروید ۶ عرضه خواهند شد اما اگر بسیار رونمایی آنها صورت گیرد احتمال این‌که دارای اندروید ۵٫۱٫۱ باشند کم نیست. بااین‌حال با توجه به‌ظاهر دستگاه وجود سنسور بهبودیافته اثرانگشت که از سیستم پرداخت سامسونگ پشتیبانی می‌شود در قالب دکمه Home در این دو گوشی بعید به نظر نمی‌رسد.

Samsung-Galaxy-A3-and-A5-2015-edition.jpg Samsung-Galaxy-A3-and-A5-2015-edition.jpg-2

شما در مورد مشخصات این دو تازه‌وارد چه طور فکر می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amiir

با این مشکل مدیریت رم سامسونگ ۱٫۵ گیگ رم کم نیست؟

Moazez

والا ۴ گیگ هم کم بود حالا این ۱٫۵ قطعا تعطیله

kamix1353

چقدر نظرت برامون مهمه :yahoo:

Moazez

شما؟!!!

Mohsen Gladreall

دکتر…!!! محترمانه میگم.. به کامنت های شما پشیزی اهمیت نمیدم. اینم فقط جهت اطلاع بود. و الا اصلا در شان من نیست بخوام با شما هم صحبت بشم.
یا علی

trojan

و این هم سری های جدید اپل از شرکت اپل

chemmohammad

سلام دوستاو و آقای تودجی. یه سوال داشتم از شما. لطفا راهنماییم کنید بچه ها و آقای تودجی. لطفا. من امروز یه نوت ۵ دو سیمشو خریدم. وقتی شارژ زدم متوجه شدم که تو فست شارژ هستش. من قبلا نوت اج داشتم و تو اون گوشی یه قسمتی دشت که برداشتن تیک مورد نظر با حالت عادی شارژ میشد. متاسفانه تو نوت ۵ من پیدا نکردم. آیا گزینه ی شارژ عادی نداره؟ یا تو تنظیمات من نیست؟ یا گوشی مشکل داره؟؟؟ تورو خدا آقای تودجی و دوستان راهنماییم کنید. مرسی

negar

دوست عزیز چرا میخوای رو حالت معمولی شارژ بشه؟؟ :unsure:

negar

در ضمن حالت معمولی نداره،مگه این که با شارژر معمولی شارژش کنی

hazhparsa

نه دوست عزیز دیگه اون تیک وجود نداره مگر اینکه با شارژر معمولی شارژ کنین

chemmohammad

ممنونم از پاسخ هاتون. خیالم راحت شد. واقعا مرسی

erfan

دوست عزیز توی اسمارت منیجر رو نگاه کن قسمت باطری رو بیار بعد باطری یوسیج رو بزن اون بالاش تیک داره ک برداری فست شارژو البته این توی نوت ۴ بود ک توی اندروید پنج اینجا اومد توی نوت ۵ هم احتمالا باشه

Ali.R

گلکسی ، گلکسی و باز هم گلکسی 😐
ارتقای خیلی خوبیه .با سری آ موافقم اما اون گلکسی هایی که این اواخر معرفی کرده و من اسمشون یادم نیست،اضافی اند

negar

سری O بود فکر کنم

Ari khan

نسل قبلش که میانرده های خیلی خوبی بودن…امیدوارم این سری هم مثل نسل قبلش باشن که شواهد تا الان میگه هستن….بیان ببینیم چی از آب در خواهند اومد 😉

behnamranjbar

در کل سری A به همراه سری M و C سونی بهترین انتخابا برای قشره متوسط جامعه هستند.درود بر این ۲ برند

bvb

دیزایر اچ تی سی بیت و استایلوس الجی آنر هواوی جی موتورلا و لومیاهای میانرده هم هستن که بعضی جاها خیلی بهتر از اونایین که گفتی ضمنا میانرده رو زیر یه تومن در نظر میگیرن ام۵ فکر کنم الان یک و سیصد چهارصد بشه اونموقع حتی بعضی پرچمدارا مثل زنفون۲ لومیا ۹۳۰ و جی۳ هستن به نظرت ام۵ در مقابل اینا شانسی داره؟؟

Moazez

با چه رویی اینارو با m5 مقایسه کردی؟!! M5 از پرچمدارای امسال خیلی از شرکتها هم بهتره.خوشم میاد کلا تو ترول بازی هم متمایزی.

bvb

آره ام۵ در حد اونا نیست نظرم خیلی بچگانه بود اندفعه باهات موافقم ام۵ در حد اونا نبود نباید مقایسشون میکردم

Moazez

سنگ پای قزوین بتو میگنا بچه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی