حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهبود‌هایی که به نظر می‌رسد در iOS 9.2 برای آیپد و آیفون عملی شده است

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

زمانی که iOS 9 عرضه شد بسیاری از کاربران دستگاه خود را ارتقا نداند. دلیل این موضوع نیز مربوط به مشکلات اولیه بود که باعث شد کاربران زیادی دست نگه‌دارند اما مدتی بعد iOS 9.1 عرضه شد و شاهد بودیم بسیاری از مشکلات برطرف شود. iOS 9.2 برای توسعه‌دهندگان عرضه‌شده است و به نظر می‌رسد تغییرات مثبتی را برای آیفون و آیپد به ارمغان آورد. در ادامه همراه باشید.

۱. روان‌تر شدن نرم‌افزاری در آی‌پد ایر ۲

بسیاری بر این باور هستند که نسخه جدید از iOS باعث می‌شود تا دستگاه قدیمی کندتر شود و این سیاستی است که اپل برای ارتقا در نظر گرفته است. این مورد را رد نمی‌کنیم اما با در نظر گرفتن سنگین‌تر شدن iOS امری طبیعی خواهد بود. در ایر ۲ شاید تأخیر هایی جزیی را دیده باشید که در iOS 9.2 برطرف شده است.

[aparat]http://www.aparat.com/v/yBZCi[/aparat]

۲. سوایپ در سافاری سریع‌تر شده است

در سافاری با سوایپ کردن از سمت چپ به راست می‌توند به‌عنوان دکمه برگشت استفاده کرد و صفحه قبلی را ببینیم. کلاً در سافاری این عمل کمی تأخیر داشت و به نظر می‌رسد که صفحه به‌صورت کلی بسته می‌شود اما در iOS 9.2 این برطرف شده است و سرعت برگشت ارتقا داشته است.

Safari-swipe-gestures-to-be-faster

۳. مشکلات انیمیشن‌های تاچ سه بعدی بر روی آیفون ۶ اس پلاس برطرف خواهد شد

اگر شما نیز کاربر آیفون ۶ اس پلاس باشید لگ هایی را در انیمیشن تاچ سه بعدی دیده‌اید که بسیار خوشحال باشید زیرا در آپدیت بعدی برطرف می‌شود.

[aparat]http://www.aparat.com/v/6Re3s[/aparat]

۴. آیفون ۴ اس بازهم بهتر می‌شود

با توجه به همان سیاست قبلی در شماره اول، اگر قید آیفون ۴ اس خود را به دلیل کند شدن زده‌اید، صبر کنید زیرا اپل آیفون ۴ سال پیش خود را نیز فراموش نکرده است و در این آپدیت بسیار بهتر خواهد شد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/DzF8d[/aparat]

شما آپدیت توسعه‌دهنده را دریافت کرده اید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Here-are-the-known-improvements-in-the-upcoming-iOS-9.2-that-iPhone-and-iPad-users-can-look-forward-to_id75560″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....