حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Fly Labs از مجموعه نرم‌افزارهای iOS ، توسط گوگل خریداری شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

جمعه گذشته گوگل از سیاست جدیدش پرده برداشت و در جهت ارتقای کارایی Google Photos مجموعه نرم‌افزارهای شرکت Fly Labs را خریداری کرد. این مجموعه شامل چهار نرم‌افزار تدوین ویدیو می‌شود که اختصاص به سیستم عامل iOS دارند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Fly Labs در وبسایت خود این خبر را فاش کرده است و بر اساس پیامی که منتشر شده است می‌گوید توسعه دهندگان این نرم‌افزار از این پس برای تیم Google Photos واقع در مانتین‌ویو کالیفرنیا فعالیت خواهند کرد. این غول اینترنتی به دنبال تدوین پیشرفته ویدیوها مبتنی بر سرویس ابری است.

14871-10757-151106-Fly-l

چهار نرم‌افزار توسعه یافته به نام‌های Clips, Fly, Tempo و Crop از شرکت فلای از جمله محبوبترین نرم‌افزارهای سیستم عامل iOS هستند که در اپ‌استور اپل به طور رسمی حدود سه میلیون بار طی ۱۸ ماه گذشته دانلود شده‌اند و طبق گفته فلای‌لبز بیش از بیست میلیون ویدیو توسط ابزارهای این شرکت ساخته شده است.

از آنجایی که این چهار نرم‌افزار از طریق پرداخت درون برنامه‌ای قابل استفاده بودند طبق قرارداد گوگل و فلای‌لبز این نرم افزارهای پیشرفته ویرایش ویدیو نیز دارای پرداخت درون برنامه‌ای خواهند بود. اما برای استفاده در سه ماه اول به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. بر این اساس این ۴ اپلیکیشن حوزه iOS را ترک خواهند کرد.

گوگل درآینده طریقه خرید و استفاده از این نرمافزار توسط گوگل‌فوتوز را منتشر خواهد کرد.گوگل میخواهد از طریق محاسبات ماشینی هوشمند تصاویر به سادگی هر چه بیشتر مدیریت شوند.

[su_button url=”http://appleinsider.com/articles/15/11/06/google-buys-ios-video-app-maker-fly-labs-to-boost-google-photos” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]appleinsider[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی