حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلک بری در مورد چگونگی تامین امنیت اندروید پریو توضیح می‌دهد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

آخر این هفته بلک بری پریو برای فروش آماده می‌شود و بالاخره ما شاهد بلک بری در دستان کاربران خواهیم بود. بسیاری منتظر بودند که این دستگاه اندرویدی ساخت بلک بری را نظاره کنند. تفاوتی که این دستگاه با باقی دستگاه‌ها می‌تواند داشته باشد امنیت آن است. از آن جایی که اندروید بر روی دستگاه‌های بسیاری نصب است محبوب‌ترین سیستم عامل برای هدف هکرها و بدافزارها است. اما بلک بری چگونه امنیت اندروید را تأمین می‌کند؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق اعلام بلک بری بلاگ به طور ماهانه آپدیت‌های امنیتی برای بلکبری پریو به صورت OTA از سوی گوگل منتشر خواهد شد. از جمله مشکلاتی که هنوز باقی است به این می‌توان اشاره کرد که اندروید نمی‌تواند سریع‌تر از یک ماه آپدیت دریافت کند برای حل این مشکل بلک بری کدهای اختصاصی برای پریو تعریف کرده است و این کدها به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند اساسی‌ترین مشکلات را در زمانی کوتاه و سریع رفع کند. از آنجا که کدهای ارسالی برای پریو اختصاصی و بسیار محدود است بلک بری قادر خواهد بود خود مشکلات نرم‌افزاری را به طور مستقیم با patch اختصاصی برای پریو رفع کند.

این شرکت بخشی جدا برای بروز رسانی این نوع اندروید تشکیل داده است که آن را از دپارتمان آی‌تی بلک بری مجزا می‌کند. به نظر می‌رسد بلک بری فعالیت زیادی برای این کار انجام داده است زیرا این پشتیبانی محدود به امنیت دستگاه نمی‌شود و عملکرد پریو هم جزئی از این بخش محسوب می‌شود. جالب‌ترین بخش توسعه اینجاست که زمان بندی به‌روزرسانی پریو با به‌روزرسانی های اندرود همزمان نیست. شما در مورد به‌روزرسانی های بلک بری پریو چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/BlackBerry-reveals-how-it-will-handle-Android-security-patches-for-the-BlackBerry-Priv_id75458″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahmoud Yazdanpanah Fadaee

🙁 کاش میشد بخرمش :scratch:

MJS.00824

تافته ی جدا بافته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی