حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیانوژن مود لیستی جدید از تلفن های هوشمند ارائه کرد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

سیانوژن مود همیشه گزینه خوبی برای استفاده از یک گوشی بی نقص و سبک و عالی ارائه کرده؛ اندروید خام که به طبع تیم سیانوژن باید برای هر تلفن همراهی یک نسخه اختصاصی ساخته تا کاربر به راحتی بتواند از آن استفاده کند. این بار با سوپرایزی بزرگ سیانوژن مود لیستی بزرگ از انواع تلفن‌های همراه میان رده و پرچمداران سابق ارائه کرده. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

یکی از چالش‌های بزرگ هر دارنده گوشی اندرویدی برخورد با کندی‌های احتمالی و ارور های بی حد و اندازه است که خیلی از آنها به دلیل رابط کاربری پیچیده‌ای است که شرکت سازنده بر روی سیستم عامل پیاده کرده. شاید به همین دلیل بوده که خیلی از شرکت‌های بزرگ همانند سونی و موتورولا تصمیم به استفاده رابط کاربری‌هایی نزدیک‌تر به اندروید خام گرفته اند. فعالیت بالا و ارائه سرویس‌های ساده با شخصی سازی بالا یکی از دلایل جذب کاربران به سیانوژن مود هست ولی نسخه‌های ارائه شده بیشتر برای پرچمداران (M9/S6/G4 و…) و تلفن‌های معروف ارائه می‌گشت و در راستای استفاده عمومی‌تر این رام اندرویدی محبوب این تیم لیستی جدید از انواع گوشی‌هایی که جدیدا پشتیبانی می شود ازائه کرده که این خانواده بزرگ را بزرگتر از پیش کرده.

هوآوی

بیلد های جدید سیانوژن برای تلفن‌های هوآوی با کمال تعجب با کمک مستقیم خود تیم نرم افزاری هوآوی ساخته شده. گوشی‌های جدید Honor 4 & 4x (cherry), Ascend Mate 2 (mt2) and Snapto (g620_a2 هستند.

موتورولا

با اینکه موتورولا یکی از سریع‌ترین آپدیت‌ها و تجربه‌ای نزدیک به خام از اندروید را دارد ولی با این حال شاید مایل به استفاده از رام‌های سیانوژن باشید. گوشی‌های جدید (Moto E (otus و (G (osprey که هر دوی این تلفن‌های نسخه‌های ۲۰۱۵ هستند.

شیائومی

شیائومی یکی از بزرگترین سازنده‌های گوشی در دنیاست. با اینکه استفاده از تلفن‌های این برند چینی در ایران رایج نیست ولی تلغن های جدیدی که پشتیبانی می‌شوند عبارتند از: Mi3w و (Mi4 (cancro.

اسمارت فرن

مطمئنم که تا به حال اسم اسمارت فرن را نشنیده‌اید! این اوپراتور مالزیایی به تازگی دست به ساخت تلفن‌های همراه خود با یک چیپست خاص ۴G ارائه کرده که بیشتر شبیه نسل پنجم است تا چهارم! لیست تفن حدید (AndroMax Q (rendang است. آگه علاقه مند به دیدن این تلفن همراه هستید حتماً از این لینک دیدن کنید.

وایلی فاکس

گوشی‌های وایلی فاکس که کمتر کسی از وجود آنها مطلع هست تمرکز خاصی بر روی گوشی‌های بی نقص کرده و درایورهای بسیاز خاصی از خروجی صدا بر روی آنها قرار داده. طبق آخرین قرارداد وایلی فکس و سیانوزن از این پس تمامی مدل‌های این شرکت با رام سیانوژن اختصاصی این شرکت‌ها ارائه می‌شود. اگر کنجکاو به دیدن این مدل‌ها هستید از این سایت دیدن کنید.

اوپو

اوپو چند سالیست که همکاری قدرتمندی با سیانوژن دارد و دستگاه‌های متعددی را باهم ساخت و ارائه کرده‌اند. گوشی‌های R7, R7Plus, و R5 در کنار مدل‌های قبلی Find 5, N1, Find 7, و N3 آخرین نسخه‌های سیانوژن برای آنها پخش می‌شود.

سامسونگ، ال‌جی و اچ تی سی

قبل‌تر از این هم ما شاهد ریلیز های بسیار زیادی برای انواع مدل‌های این سه شرکت از طرف سیانوژن دادیم ولی باز کاربران فعال XDA به تیم سیانوژن در ساخت رام برای این سه مدل کمک کرده و حال سیانوژن از آنها پشتیبانی می‌کند: (m8d) و Galaxy S5 تسخه های ژاپن و چین (kltekdi/kltechn) در کنار (S5 Duos (klteduos/klteduoschn و نسخه کره‌ای G3 (f400)، M8 Dual Sim از دستگاه‌های جدیدی هستند که پذیرای رام‌های سیانوژن هستند.

 آیا شما هم از رام‌های سیانوژن استفاده می‌کنید؟ با ما نظرات خود را درباره این تیم در میان بگذارید.

 

[su_button url=”http://www.cyanogenmod.org/blog/expanding-the-cm-device-family” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]CyanogenMod Blog[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir Narimnpour

برای هر کاربر حرفه ای ارزش یه بار تست رو داره
من ک بدم نیومد

fouzhan

من رو گلکسی w از سیانوژن دوازده دارم استفاده میکنم اندروید ۵٫۱٫۱ عالیه :heart: بدون هیچ باگه کوچیکی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....