حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی دیزایر ۸۲۸ (Desire 828) با بلندگوی استریو و فناوری OIS برای دوربین معرفی شد

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

اچ تی سی در خانواده دیزایر دستگاه های قابلی دارد که رده میانه این شرکت در این خانواده قرار می گیرد. در حال حاضر سری دیزایر ۸۰۰ طرفداران خاص خود را دارد و با توجه به قیمت مناسب و نمایشگر های بزرگ و امکانات وسوسه برانگیز، موفقت خوبی برای این شرکت به شمار می روند. اچ تی سی در ادامه این خانواده موفق، مدل دیزایر ۸۲۸ را به بازار چین عرضه کرده است و بعید نیست به زودی در بازار کشورمان هم دیده شود. از مشخصات بارز این دستگاه می توان به بلندگوهای استریو در جلو که البته قبلا هم در خانواده دیزایر دیده بودیم و OIS یا لرزشگیر اپتیکال تصویر برای دوربین اصلی اشاره کرد، قابلیتی که در برخی دستگاه های رده بالا دیده می شود و حضورش در یک میانه رده مایه دلگرمی است. در ادامه با ترنجی باشید تا مشخصات فنی این دستگاه اچ تی سی را با هم مرور کنیم.

htc-desire-828w-5

از نظر طراحی می توان گفت که اصالت اچ تی سی در آن دیده می شود. لبه های دستگاه به طرز خاصی گرد است و دوربین برجسته از شمایل معمول سری دیزایر ۸۰۰ است که در دیزایر ۸۲۸ هم دیده می شود. خوب آن که ضخامت ۷٫۹ میلی متری دیزایر ۸۲۸ را خوشدست تر می کند. اما مشخصات فنی دیزایر ۸۲۸ چیست؟ چیپست MT6753 شرکت مدیاتک به عنوان قلب تپنده این موبایل قرار داده شده است که دارای پردازنده مرکزی ۸ هسته ای به فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی ۳ هسته ای Mali-T720 است. نمایشگر ۵٫۵ اینچی و به رزلوشن FHD، حافظه رم ۲ و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت است که می توانید تا ۲ترابایت به آن کارت حافظه جانبی اضافه کنید.

htc-desire-828w (2)

باتری اچ تی سی دیزایر ۸۲۸ برابر ۲۸۰۰ میلی آمپر است. برای دوربین اما یک ۱۳ مگاپیکسلی در پشت با فناوری OIS و یک ۴ مگاپیکسلی با حسگر تصویر ۱/۳ اینچی (اندازه هر پیکسل ۲میکرومتر، فناوری Ultrapixel اچ تی سی) در جلو در نظر گرفته شده است. این دستگاه دو سیم کارته و با پشتیبانی از شبکه های نسل چهار مخابراتی یا همان ۴G LTE است. سیستم عامل ۸۲۸ اندروید ۵٫۱٫۱ است و همانند HTC A9 با اندروید مارشمالو عرضه نمی شود. رابط کاربری سنس ۶٫۰ روی این نسخه از اندروید بین شما و دستگاه نقش ایفا می کند. از نظر رنگ بندی اما بر خلاف اعضای قبلی سری دیزایر ۸۰۰، دیزایر ۸۲۸ تنها در دو رنگ سفید و خاکستری عرضه می شود.

اما بخش حیاتی برای یک دستگاه میانه رده، یعنی قیمت چطور تعیین شده است؟ قیمت دیزایر ۸۲۸ در چین معادل ۲۵۵ دلار است که به نظر می رسد چینی ها انتخاب های بهتری به نسبت دیزایر ۸۲۸ پیش رو داشته باشند اما مسلما OIS برای دوربین اصلی و Ultrapixel برای دوربین جلو یا بلندگوی استریو، یک رابط کاربری خوب و پشتیبانی یک شرکت معتبر اما از امکانات آن انتخاب نخواهد بود.

نظر شما درباره اچ تی سی دیزایر ۸۲۸ چیست؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/htc_desire_828_featuring_ois_now_up_for_preorders_-news-14779.php” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]gsmarena[/su_button]

[su_button url=”http://gadgets.ndtv.com/mobiles/news/htc-desire-828-dual-sim-with-55-inch-display-13-megapixel-camera-launched-760175″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]gadgets.ndtv[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HAMID3D

طراحیش مثل one x قشنگه هرچی هست از a9 بهتره

riofarina

این htc خدای طراحی .حیف بره
امیدوارم همیشه بمونه :good:

behnamranjbar

گوشیه قابلیه در بین میان رده ها

Ali.R

طراحی زیبایی داره.با قیمت حدود ۱میلیون انتخاب خوبیه

حسین

گوشی خوبیه با این قیمت ولی این اچ تی سی نمی دونم چرا این چند وقته میان رده هاش بیش تر به دل می شینه تا پرچمداراش
…………………………………

دوستان از صبح که گوشیم رو روشن کزدم یه مورد عجیبی دیدم. یه فولدر بدون نام ساخته شده هر کاری هم می کنم نمی تونم حذفش کنم . تو اینترنت چیزی راه حلی پیدا نکردم . کسی می تونه کمک کنه بتونم پاکش کنم. گوشیم نوت ۴ .

Ali.R

میبینی که میکشن
لومیا ۵۲۰ رو حدود ۵۵۰تومن میفروختن..قیمتش جهانیش زیر۱۰۰دلار بود فکرکنم

bvb

انصافا قیمت خوبی داره با این امکاناتش ۸۲۰ و ۸۲۶ که خدایی از نزدیک میدیدیشون محو طراحیشون میشدی طراحی اینم خیلی قشنگه ولی ۸۲۶ به نظرم قشنگتره اچ تی سی خدای کیفیت امیدوارم دوباره به اوج برگرده لیاقتش خیلی بیشتر از اینیه که الان هست

nimacr7

a9 خیلی چرته اما این عالیه اگه چیپ ست بهتری داش میگرفتمش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)