حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا هواوی میت ۸ (Mate 8) و پردازنده‌ی Kirin 950 در ۱۴ آبان معرفی خواهند شد؟

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

امروز، دعوت‌نامه‌ی هواوی در Weibo لو رفت و طبق این دعوت‌نامه، این شرکت یک رویداد رسانه‌‎ای در ۵ نوامبر (۱۴ آبان) برگزار خواهد کرد. این دعوت‌نامه، شامل تصویری از پردازنده‌ی Kirin است که در ۱۴ آبان، رسما از سوی هواوی معرفی خواهد شد. Kirin 950، پردازنده‌ بالارده‌ی جدید هواوی است که گفته می‌شود به چهار هسته Cortex-A72 (با حداکثر سرعت کلاک ۲٫۴ گیگاهرتز) و چهار هسته Cortex-A53 مجهز شده است. از دیگر مشخصات این پردازنده می‌توان به پردازنده‌ی گرافیکی Mail T-880 و پشتیبانی از ۴ گیگابایت رم LPDDR4 و Cat.10 LTE اشاره کرد. همچنین این پردازنده، از دوربین ۴۲ مگاپیکسلی نیز پشتیبانی می‌کند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

در صورتی که هواوی از پردازنده‌ی Kirin 950 رونمایی کند، با یک پردازنده‎‌ی قدرتمند روبه‌رو خواهیم شد که توانایی رقابت با پردازنده‌ی اگزینوس ۷۴۲۰ را خواهد داشت. جالب است بدانید که Kirin 950 در آزمایش چند هسته‌ای، موفق به کسب امتیاز ۶۰۹۶ و در آزمایش تک هسته‌ای نیز موفق به کسب امتیاز ۱۹۰۹ شد. اگزینوس ۷۴۲۰ در Geekbench موفق به کسب امتیازهای ۴۹۷۰ و ۱۴۸۶ شده بود. این پردازنده توسط TSMC با استفاده از فرایند ۱۶ نانومتری ساخته شده است.

950

علاوه بر این، انتظار می‎رود که این شرکت از هواوی میت ۸ (Mate 8) نیز در این رویداد رونمایی کند. با وجود عرضه‌ی پردازنده‌ی جدید هواوی، رونمایی از گوشی جدید هواوی دور از انتظار نیست. انتظار می‌رود این دستگاه به یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی QHD با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ مجهز شود. از دیگر مشخصات میت ۸ می‌توان به ۳ یا ۴ گیگابایت رم در کنار ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی اشاره کرد. دوربین عقب این دستگاه، ۲۱ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن، ۸ یا ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می‌رود ظرفیت باتری این گوشی، بیش از ۴۰۰۰ میلی‌آمپر باشد.

در هفته‌های گذشته نیز شایعاتی از میت ۸ منتشر شده بود که به عرضه‌ی این گوشی در اوایل ماه آذر یا اواسط ماه آذر اشاره کرده بود. نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی با ۳ گیگابایت رم با قیمت ۵۲۰ دلاری و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی با ۴ گیگابایت رم با قیمت ۶۱۰ دلاری عرضه خواهد شد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-Mate-8-and-Kirin-950-chipset-to-be-unveiled-on-November-5th_id75192″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bvb

عجب پردازنده خفنی داره آفرین به هواوی

iPooya

۶۰۰۰ :wacko: :wacko: :wacko: :scratch:

Reza Zarandi

علللللللللی
چه شود قدرت اومد :wacko: :wacko: :wacko:
کاش زود بیاد بازار ایران :yahoo: :yahoo: :yahoo:

HG

کاش میت اس رو اصلا معرفی نمی کرد چون یه محصول هست بین این نسل و نسل قبلی….وقت خدا کنه برای یک بار هم شده دست رو گرافیکش بکشه که خیلی قدیمیه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی