حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروشگاه مایکروسافت در نیویورک افتتاح شد، ویدیوی مراسم را ببینید

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

حدود ۳ ماه قبل بود که خبر ورود مایکروسافت به قلب منهتن یعنی جایی که لوکس‌ترین و معتبرترین برندهای جهان در آنجا خودنمایی می‌کنند منتشر شد و در این مدت تصاویر و اخبار متعددی از فروشگاه جدید این شرکت در این مکان منتشر گردید. دیروز این فروشگاه (استور) رسما افتتاح گردید و خیل عظیم دوستداران این شرکت در اولین روز افتتاح در آن حضور یافتند. در ادامه ویدیوی افتتاح این فروشگاه را تقدیم حضورتان می‌کنیم، با ما بمانید.

همانگونه که احتمالا در خبر ۳ ماه قبل ترنجی در این زمینه اطلاع دارید، مایکروسافت مقر جدید فروشگاه مدرنش را شدیدا در نزدیکی فروشگاه اصلی اپل در شهر نیویورک بنا نهاده و اکنون با نزدیک شدن بیش از پیش این دو شرکت شاید بیش از هر محصول دیگری رقابت سخت مک‌بوک – سرفیس‌بوک و یا مک – ویندوز شعله ور گردد.

MS Store

مکان جدید مایکروسافت در واقع مقر قبلی برند ایتالیایی Fendi بوده است که با ترک آن، اکنون نوبت مایکروسافت است که به این نقطه‌ی حساس از شهر نیویورک حال و هوایی متفاوت ببخشد.
در روز افتتاح این فروشگاه شمار قابل توجهی از دوستداران این شرکت در جلوی آن جمع شدند و به اتفاق کارکنان و مسئولین ردموندی، تولد فروشگاه بزرگشان را در این نقطه جشن گرفتند. کلام کوتاه کرده و شما را دعوت به دیدن این ویدیو در رابطه با افتتاح فروشگاه مایکروسافت در خیابان پنجم نیویورک می‌کنیم.

[aparat]http://www.aparat.com/v/rqvy6[/aparat]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sara3

خوب به من چه اونجا چیش به اینجا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...