حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسکرین‌شات‌هایی لو رفته از سرویس اپل‌موزیک بر روی دستگاه اندرویدی

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

صدای دومین ورود اپل به دنیای اندروید به گوش می‌رسد. این انتظار دور از ذهن نبود. بالاخره اپل با رونمایی از سرویس موزیک خود نمی‌تواند راضی به محدوده iOS باشد و برای موفقیت باید انعطاف پذیری ورود به دیگر سیستم‌عامل را نیز قبول کند. اسکرین‌شات هایی از اپلیکیشن اپل برای سرویس موزیک خود در اندروید لو رفته است که باهم خواهیم دید. در ادامه همراه باشید.

طراحی اپل و UI در نظر گرفته‌شده برای اندروید با معیارهای استاندارد این سیستم‌عامل تطابق خوبی دارد. به نظر می‌رسد سودای سود بیشتر باعث خواهد شد این روند برای ورود به دنیای ویندوز نیز تکرار شود. اگر در جریان باشید اپل اعلام کرده بود که از ۱۵ میلیون کاربر اپل موزیک هم‌اکنون ۶٫۵ میلیون هزینه ماهانه نیز پرداخت می‌کنند که این مقدار کاربر سودی زیادی را رقم می‌زند. بیشتر نیز خواهد شد زمانی که وارد دنیای اندروید شود.

البته در دنیای اندروید رقابت بیشتر نزی دارد زیرا سرویس موزیک گوگل نیز می‌تواند کمی چالش‌برانگیز باشد اما تفاوت اسپاتیفای و سرویس‌های مشابه صرفاً بر روی تولید محتوای اختصاصی خواهد بود. این‌که اپل بتواند افراد محبوب را مجاب به استفاده اختصاصی از سرویس اپل کند، رقبای زیادی را به زیر خواهد کشید. تصاویر را باهم ببینیم:

247389 247384 247381 247380 247378 247377

نظر شما چیست؟ آیا اپل موفق خواهد شد؟

[su_button url=”http://www.iclarified.com/52177/leaked-screenshots-of-the-apple-music-app-for-android-images” target=”blank” background=”#159f84″]iclarified[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pika

اصلا حس خوبی ندارم نسبت به ورود اپل به دنیای اندروید
اون از برنامه اولش که یه توهین بود
اینم ازین که صرفا واسه افزایش درآمدِ

Mohammad.Reza

چه چیزی بیش از بقیه ی سرویس ها داره که بخواد کاربرای دیگه رو بکشونه سمت خودش؟مثلا گوگل پلی میوزیک چی نداره که این داره؟؟
ولی برخلاف دوستمون من از تغغیر رویه ی اپل استقبال می کنم.به نظرم عوض شدن شخصیت اپل بعد جابز مثبت و خوبه برای همه

pm2me4love

بر عکس شما من با دوستمون pika موافقم ،میدونید چرا ؟؟؟ چون اپل این همه نرم افزار مفید و کاربردی داره که میتونه برای اندروید ارائه بده و به این روش بتونه کاربر رو جذب اکوسیستم خودش کنه ولی نمیکنه و فقط سرویس هایی که براش درآمد زایی داره و باعث سودش میشه رو در اختیار کاربران اندروید قرار میده ، ولی در طرف دیگر اندروید که خیلی از نرم افزراهاش که پولی نیستن و بیشتر کاربردی هستن برای آی او اس ارائه میکنه تا به این شیوه بتونه جذب کاربر کنه ،
تقاوت در نگرش اینه: اپل نرم افزارهای پولی میزنه برای اندروید برای بدست آووردن درآمد بیشتر ولی اندروید نرم افزارهای رایگان وکاربردی برای جذب کاربر برای اپل بیرون میده
امیدوارم منظورمو واضح رسونده باشم که باعث ناراحتی دوستان عزیز و فن های اپل نشده باشم :rose: :heart:

Mr.MJ

اقا صدرا پس این بررسی زد۵ چی شد؟؟
انتظار کشتمون!

Mr.MJ

عالی عالی
تشکر اقا صدرای گل :rose:

bvb

والا برای آهنگ گوش کردن توی اندروید من از پاورامپ و تی تی پاد استفاده میکنم رو دست ندارن توی آنلاین گوش کردن گوگل موزیک که شوته از پاندورا استفاده میکنم به نظرم از هاست هم خیلی بهتره :rose:

Nfs

ttpod خیلی خوبه مخصوصا وقتی که میتونی اهنگ هم راحت و بی دردسر دانلود کنی 🙂

bvb

نامردا زد تی تی پادم فیلتر کردن بدون قندشکن نمیتونی دانلود کنی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....