حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صدای پای بروزرسانی Threshold 2 ویندوز ۱۰ می‌آید ٬ آبان‌‌ماه منتظرش باشید

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

انگار همین دیروز بود که مایکروسافت ویندوز ۱۰ را عرضه کرد و باورمان نمی‌شود که نزدیک به سه‌ماه است که این دوست ردموندی مهمان خانه‌های ماست. ویندوز ۱۰ بدون شک یکی از بهترین محصولات مایکروسافت است که بسیاری از منتقدان ویندوز ۸٫۱ را به طرفداران ویندوز ۱۰ تبدیل کرد. ویندوز ۱۰ دوست داشتنی است و اکثر دوست‌داران تکنولوژی به آن عشق می‌ورزند، اما آیا این دوست دوست‌داشتنی ما قصد دارد تا به همین شکل و شمایل امروزی خود بماند و ویژگی جدیدی را به خود نبیند؟ پاسخ این سوال به طور حتمی منفی است. مایکروسافت هیچ وقتی را تلف نمی‌کند و به‌صورت مداوم درحال کار برروی آخرین ویندوز خود است. اما آیا باید شاهد بروزرسانی جدیدی باشیم؟

در ادامه مطلب با ترنجی همراه باشید تا توضیحات بیبشتری را در خصوص این موضوع به شما ارایه بدهیم. زمان درحال سپری است و مایکروسافت دوست ندارد تا زمان از او جلو بزند. مایکروسافت نمونه‌ی بارز یک شرکت پویا است و همواره حرفی برای گفتن دارد. این شرکت محبوب آمریکایی تمامی متخصصان خود را بسیج کرد تا برروی پروژه‌ای کار کنند که قرار است ویندوز را بیش از پیش در جهان گسترش دهد. پروژه‌ای که به ویندوز ۱۰ ملقب شده و ویژگی‌ها و طراحی جدیدی را با خود به ارمغان آورده است.

windows-103

ویندوز ۱۰ تغییراتی مهمی را در روح خود دیده است و این تغییرات موجب شده است تا شاهد ویندوزی باشیم که برروی تمامی دستگاه‌های هوشمند همانند موبایل٬ تبلت٬ ایکس‌باکس٬ تلویزیون و حتی یخچال شما نصب می‌شود (نسخه‌ی مربوط به اشیا ویندوز ۱۰).

بعد از گذشت یک‌ماه از هفتم مرداد و عرضه‌ی رسمی ویندوز ۱۰ با شماره‌ی ساخت ۱۰۲۴۰ ٬ نسخه‌ی جدیدی از ویندوز ۱۰ توسط مایکروسافت منتشر شد که ویندوز ۱۰ Threshold 1 نام داشت و علاوه بر افزودن برخی از ویژگی‌های جدید٬ مشکلات و باگ‌های این نسخه از ویندوز را تاحدود زیادی برطرف کرد. حال پس از گذشت مدتی خبر جدیدی مبنی بر عرضه‌ی قریب‌الوقوع Threshold 2 برای ویندوز ۱۰ به دستمان رسیده است. براساس خبری که وب سایت معتبر WinBeta به نقل از منابع معتبر خود منتشر کرده است این نسخه از ویندوز ۱۰ در روز ۱۱ آبان (یازده روز دیگر) برای کاربران ویندوز ۱۰ در دسترس خواهد بود.

windows 10 review

ویژگی‌های جدید ویندوز ۱۰ که انتظار داریم آن‌ها را در بروزرسانی Threshold 2 ببینیم:

  • بهبود‌های جدید مرورگر مایکروسافت اج و اضافه شدن ویژگی‌های جدید
  • بهبود عملکرد کورتانا و امکان ارسال پیامک از طریق کورتانا در کامپیوتر شما
  • انتشار برنامه‌ی پیام رسانی مایکروسافت و امکان ارسال پیام‌های مبتنی بر اسکایپ در این نرم‌افزار
  • رفع برخی از باگ‌ها و مشکلات

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شما نیز یکی از کاربران ویندوز ۱۰ هستید؟ منتظر دیدن نظرات شما در ترنجی هستیم.

[su_button url=”http://www.winbeta.org/news/windows-10-threshold-2-to-launch-november-2nd-for-consumers” target=”blank” background=”#159f84″]WinBeta[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ramin.tomcat

من الان ۸٫۱ دارم و منتظرم تا یه ورژن نسبتا بدون مشکل ۱۰ بیاد و dvdش رو برم بخرم

MJS.00824

همین الانش هم مشکل محسوسی تو ویندوز ۱۰ وجود نداره. میتونی با خیال راحت جایگزین کنی. خیلی وقته ویندوز ۱۰ از نسخه ی آزمایشی بیرون اومده.

Ari khan

با احترام به طرفداران ویندوز اما واسه من که همون ویندوز مسخره است…مثل باقی ویندوزهای قبلی… :negative:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com