حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

LG G Vista 2 با پردازنده هشت هسته ای، صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی و قلم استایلوس

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

سال گذشته ال جی با همکاری AT&T نسخه اول گوشی همراه LG Vista را معرفی و عرضه کرد. حال خبرهایی از جانشین این گوشی با اسم G Vista 2 با سخت افزار قابل قبول شنیده می شود. اگر اینگونه باشد نسخه دوم نسبت به نسخه اول این دستگاه پیشرفت قابل توجه و خوبی داشته است. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم مشخصات این دستگاه چگونه است.

LG G Vista 2 قرار است به پردازنده هشت هسته ای مجهز شود (شاید Qualcomm MSM8939 Snapdragon 615). حافظه رم در نظر گرفته شده برای این دستگاه ۲ گیگابایت خواهد بود و حافظه ذخیره سازی نیز ۱۶ گیگابایت می باشد. دوربینی که در نسخه دوم گنجانده می شود ۱۳ مگاپیکسل خواهد بود. دوربین دوم یا جلوی آن نیز ۵ مگاپیکسل است.

صفحه نمایش همانند نسخه اول ۵٫۷ اینچی است. تفاوت فقط در رزولوشن آن است که اینبار دارای رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ یا FHD خواهد بود. همراه دستگاه یک قلم استایلوس نیز عرضه می شود. البته LG برنامه های پیش فرضی نیز برای استفاده از قلم در نظر گرفته است.

در کل از نظر نرم افزار می توان به گنجاندن برنامه های Knock On, Knock Code, QSlide و Quick Memo توسط ال جی در این دستگاه اشاره کرد. همچنین Vista 2 به نسخه ۵ آندروید Lollipop مجهز خواهد شد.

در نهایت هنوز به زمان عرضه و قیمت دستگاه در هیچ منبعی اشاره نشده است. البته نکته دیگر این است که ممکن است این دستگاه عرضه جهانی نداشته باشد. همواره می توانید خبرهای تکمیلی را از ترنجی دنبال کنید.

[button url=”http://www.gsmarena.com/stylustotting_lg_g_vista_2_announced_with_octacore_cpu_and_57inch_display_-news-14566.php” postid=”” style=”btn-success” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]GASMArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir Narimnpour

خیلی هم خوب

pika

ایول بالاخره تصمیم گرفته روی میان رده هاش رم ۲ گیگ بذاره :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....