حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استیو بالمر ۴ در صد از سهام توییتر را خریداری کرد ؛ سومین سهام دار بزرگ تویتر

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

استیو بالمر به سومین سهام دار بزرگ تویتر تبدیل شده است و هم اکنون سهم او از مدیرعامل توییتر نیز بیشتر شده! در ادامه همراه ما باشید.

توییتر ۲۱ ملیارد دلار ارزش دارد و از آن جایی که استیو بالمر مدیرعامل سابق ماکروسافت ۴ درصد از کل سهام توییتر را خریداری کرده پس ارزش کل سهام خریداری شده توسط او اکنون به ۸۰۰ ملیون دلار می رسد این در حالیست که موسس توییتر و یکی از شاهزادگان سعودی به ترتیب سهمشان از بالمر بیشتر است.

ارزش هر سهم در توییتر پس از توییتی که استیو بالمر مبنی بر این خبر منتشر کرد ۵٫۶ درصد بالا رفت و به ۳۱٫۳۴ دلار رسید. بالمر در توییت خود نوشته بود: “توییتر آفرین به تو به خاطر قابلیت Twitter Moment، جک (دروسی)، بازدهی بالا و تمرکز بیشتر. خوشحالم که ۴ در صد از سهام توییتر را طی چند ماهی که گذشت خریدم”

سهم بالمر از توییترهم اکنون از جک دورسی نیز بیشتر شده است. دورسی ۳٫۲ درصد از سهام توییتر را در اختیار دارد. میزان سهم اوان ویلیامز ۷٫۵ و الولید (شاهزاده سعودی) نیز ۵٫۲ درصد است.

شاید خریداری شدن سهام توییتر توسط مدیر عامل سابق ماکروسافت دلیل خوبی باشد برای این موضوع که انتخاب دروسی بر منصب مدیر عاملی توییتر کار درستی بوده «جیمز ککمک»یکی از تحلیل‌گران این صنعت گفته : “این موضوع نشان می دهد که قدم های آن‌ها برای بیشترشدن تجارت‌شان در حال جواب دادن است.”

این روز ها توییتر تغیرات زیادی را به خود دیده از استخدام امید کردستانی به عنوان رییس هیات مدیره‌ گرفته تا اقدام خبر ساز بالمر مبنی بر خرید بخشی از سهام این شرکت باید دید دروسی برای پیشرفت توییتر چه خواهد کرد.

[su_button url=”http://mobile.reuters.com/article/technologyNews/idUSKCN0SA22H20151016″ target=”blank” background=”#159f84″]reuters[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....