حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیسبوک، ویژگی های جدیدی برای خرید معرفی کرد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

فیسبوک در حال امتحان کردن تمام راه هایی است که مردم بتوانند از آن طریق خریدهای کوچک خود را انجام بدهند. فیسبوک در این چند روز اخیر راه جدیدی را عرضه کرده است که قرار است تا سال ۲۰۱۷ بطور کامل اجرا شود.  در ادامه با ترنجی همراه باشید.

فیسبوک در آخرین اقدام خود برای فروشگاه های مجازی در قسمت خبر(new feeds) یک پنجره برای خرید اختصاص داد. شما می توانید قبل از اینکه به سایت فروشگاه بروید، بعد از کلیک کردن بر روی تبلیغات، کالایی که نظر شما را جلب کرده بعد از بارگذاری سریع، در تمام صفحه ببینید و بعد از طریق فهرست انواع محصولات، کالای مورد نظر خود را بصورت آنلاین خریداری کنید.

اما پرداخت به چه صورت است؟ پرداخت نهایی هم در فیسبوک انجام می شود. اوایل تابستان امسال بود که فیسبوک یک راه (FB, Tech 30) به دارندگان کسب و کارهای کوچک برای ترویج و فروش کالاهای خود داد تا بطور مستقیم کالاهای خود را به کاربرانشان عرضه کنند که این طرح شامل دادن یک صفحه به دارندگان فروشگاه های آنلاین و محصولات آن ها بود که در آن می توانستند از طریق فیسبوک پرداخت را هم داشته باشند. حال باید ببینیم این ویژگی جدید به این شبکه اجتماعی چه کمکی می کند؟ و تا چه اندازه مورد استقبال کاربرانش قرار می گیرد؟ نظر شما چیست؟


[su_button url=”http://money.cnn.com/2015/10/12/technology/facebook-shopping-feed/index.html” target=”blank” background=”#159f84″]CNN[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....