حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید لومیا ۹۵۰ ایکس ال (Lumia 950 XL) از قلم سرفیس پشتیبانی کند

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

لومیا ۹۵۰ ایکس ال فبلت ۵٫۷ اینچی مایکروسافت است که مشخصات قابل توجه و منحصر به فردی چون اسکنر عینبیه چشم و فلاش ۳ تایی دارد. نمایشگر QHD و پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ برای اولین بار به اکوسیستم ویندوزفون وارد می شوند. اما این دستگاه ۵٫۷ اینچی آیا هیچ بهینه سازی برای تولید محتوا هم دارد؟ آیا می توان با قلم از آن استفاده کرد؟ در ادامه با ترنجی باشید تا یک احتمال جذاب را با هم بررسی کنیم.

Lumia-950-and-950-XL (4)
اگر نگاهی به دیگر فبلت های موجود در بازار بیاندازید، می توانید موفق ترین آن ها را در سری نوت سامسونگ ببینید. دلیل؟! اول نوآوری در استفاده از نمایشگر بزرگ و دوم وجود قلم و بهینه سازی عمیق در رابط کاربری. در اکوسیستم ویندوز تنها سرفیس است که از قلم استفاده می کند و خب سرفیس یک تبلت-پی سی است و نمی توان آن را خیلی قابل حمل (در حد موبایل) دانست. امروز و با توجه به توییت یکی از کارمندان مایکروسافت به نام Nawzil ، می توان کمی امیدوار بود به این که لومیا ۹۵۰ ایکس ال از قلم سرفیس پشتیبانی کند.

درباره لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال تقریبا همه شایعات به تحقق پیوسته است اما شایعه پشتیبانی از قلم لومیا ۹۵۰ ایکس ال هنوز رد نشده است و البته تایید آنچنان رسمی هم ندارد و فقط توسط حساب کاربری توییتر یکی از کارمندان این شرکت عنوان شده است که لومیا ۹۵۰ ایکس ال به زودی از قلم سرفیس پشتیبانی خواهد کرد.

Lumia-950-and-950-XL (3)

گاهی شرکت ها برخی قابلیت ها هیجان انگیز را کمی بعد از معرفی رسمی عنوان می کنند و دلیل را می توان در دوباره بر سر زبان ها افتادن دستگاه جستجو کرد، شاید مایکروسافت این کار را مد نظر داشته باشد و شاید حتی یک نسخه متفاوت از این فبلت مایکروسافت تولید شود. هنوز مشخص نیست و باید منتظر اطلاعات تکمیلی بود. مسلما به محض انتشار اخبار جدید تر، ترنجی پیگیر آن ها خواهد بود و با شما همراهان همیشگی به اشتراک خواهد گذاشت.

نظر شما درباره لومیا ۹۵۰ ایکس ال چیست؟ با قلم خوشمزه تر می شود؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/The-Microsoft-Lumia-950-XL-might-get-Surface-Pen-support-after-all_id74559″ target=”blank” background=”#04c076″]phonearena[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pika

معلومه که با قلم بهتر (خوشمزه تر!) میشه مخصوصا اگه قلمو به عنوان پک هدیه روش بده
راستی تو دست خیلی خوشگلتر به نظر میاد..

Ari khan

وجود قلم فقط یک طرف قضیه است!!!باید امکانات نرم افزاری خوبی هم واسش تدارک ببینه…. :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)