حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر جدیدی از لومیا ۵۵۰ مایکروسافت منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

 احتمالا همه شما شایعات مربوط به دو اسمارت‌فون جدید مایکروسافت یعنی لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL را شنیده‌اید، دو پرچمدار جدید که به‌زودی وارد میدان می‌شوند. اما به‌نظر قرار نیست این دو محصول تنها‌ وارد این بازار بزرگ شوند. چندی پیش شایعاتی پیرامون نسل جدید اسمارت‌فون میان‌رده مایکروسافت شنیده‌ایم، حال تصویری جدید از این محصول یعنی لومیا ۵۵۰ منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

مسلما این اولین ملاقات ما با این محصول نیست زیرا قبلا شاهد منتشر شدن تصاویر بیشتری از میان‌رده جدید مایکروسافت بوده‌ایم، برای مثال از قبل می‌دانیم که این محصول در چهار رنگ مختلف یعنی سفید، مشکی، قرمز و آبی عرضه خواهد شد. اما بیایید و نگاهی به بخش سخت‌افزاری بیاندازیم. در این محصول از یک پردازنده ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون ۲۱۰ در کنار یک‌ گیگابایت رم استفاده شده است. همچنین شاهد یک صفحه‌نمایش ۴٫۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p از نوع Amoled هستیم. ۸ گیگابایت حافظه ‌داخلی در کنار پشتیبانی از کارت‌ حافظه جانبی، دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و ۲ مگاپیکسلی در جلو و در نهایت باتری ۱۹۰۵ میلی‌آمپر بر ساعتی و سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ به‌طور پیش‌فرض از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

همانطور که گفتیم این محصول احتمالا هفته آینده در کنار دو پرچمدار جدید یعنی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL معرفی خواهد شد.

نظر شما چیست؟ شما درباره این محصول چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/officiallooking_lumia_550_render_leaked-news-14268.php” target=”blank” background=”#159f84″]GSMArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

🚶‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs