حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک‌های +HTC One M9 نسخه Aurora Edition منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

با وجود اینکه هنوز مدت زیادی از معرفی محصول جدید شرکت HTC یعنی +One M9 نگذشته است شاهد نتایج بنچمارک‌های این محصول هستیم. در حقیقت اسمارت‌فون جدید HTC همان نسخه جهانی +One M9 است که احتمالا هم‌اکنون در بازار‌های برخی کشور‌ها وجود دارد. مشخصات محصول نیز نسبت به مدل دیگر چندان متفاوت نیست. برای مشاهده جزئیات بیشتر در ادامه با ترنجی همراه شوید.

همانند مدل دیگر، +One M9 نسخه Aurora Edition دارای یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی از نوع QHD است. پردازنده به‌کار رفته در این محصول یک پردازنده ۸ هسته‌ای MT6795 ساخت مدیاتک با سرعت ۲٫۲ گیگاهرتز و پردازش‌گر گرافیکی  PowerVR G6200 می‌باشد که البته حضور سه گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت‌حافظه جانبی تا دو ترابایت را فراموش نکنیم. در نهایت +One M9 به یک باتری ۲۸۴۰ میلی‌آمپر بر ساعتی مجهز شده است. سنسور اثر انگشت در کنار امضای همیشگی HTC یعنی بلندگو‌های BoomSound نیز در این محصول حضور دارند.

تنها تفاوت محسوس در بین این مدل و مدل دیگر بر سر دوربین است، جایی که مدل جدید از دوربین ۲۱ مگاپیکسلی و مدل قبلی از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. از این گذشته، این محصول به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز شده است که ثبت‌ تصاویر در نور کم را بهبود می‌بخشد. دوربین دوم نیز مشابه مدل قبلی یعنی یک دوربین ۴ التراپیکسلی است. نتایج منتشر شده از +One M9 به صورت زیر است:

۱٫

Revised-HTC-One-M9-Aurora-Edition-scores-high-on-AnTuTu (1)

۲٫

Revised-HTC-One-M9-Aurora-Edition-scores-high-on-AnTuTu

همانطور که مشاهده می‌کنید امتیاز ثبت شده توسط این محصول ۵۱۳۳۶ است که بسیار خوب ارزیابی می‌شود. +One M9 در تاریخ ۱۵ اکتبر با قیمتی حدود ۶۳۰ دلار در کشور تایوان عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ شما درباره این محصول چه‌ فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/HTC-One-M9-Aurora-Edition-benchmarked-on-AnTuTu_id74240″ target=”blank” background=”#159f84″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad7

میشه گفت هنوز وارد بازار نشده از رقابت خارج شده :scratch:

trojan

پیروزی بزرگی دست پیدا نمیکنه
جدا هیچ چیز شاخصی نداره
و نمیتونه اچ تی سی رو نجات بده

amir Narimnpour

انتظار تفاوت داشتم
اما انگار اچ تی سی امادس برا یه گوشی با ۸۲۰

MOHAMMAD

اچ تی سی تا سال دیگه هیچ حرکتی نمیکنه با همین طراحی و چند تا میان رده خودشو میکشونه تا سال دیگه ک ی پرچمدار خوب رو معرفی کنه..comment image

mohammadkhan

چرا قابلیت اوتوفوکوس لیزری رو نگفتین :unsure: ؟ مشکلتون چیه با این شرکت ؟

Ari khan

کسی با این شرکت مشکلی نداره….این خود htcهست که معلوم نیست باخودش چند چنده!؟!؟ :scratch:

mohammadkhan

خب چرا این قابلیتشو نگفتین؟ یا اینکه قرار مراسمشو بصورت انلاین نشون بده نمیگین ؟ تا حالا با این گوشی از نزدیک کار کردی ؟ ببینی کجاش خوب نیست . بابا کیفیت دوربین سامسونگ رو صفحه کامپیوتر ببنیید نه رو گوشی . نصف کیفیتش مال صفحه امولدش هست

sooorena

بررسی عملکرد گرافیکی گوشی سونی زد۵ کامپکت در هنگام اجرای بازی GTA san andreas
خجالت آوره!! آخه یک گوشی چقدر باید به طرز فجیعی بی نقص و کامل باشه. گوینده این کانال معتبر در جایی از حرفاش میگه: اصلا لگ هایی که در گوشی اس۶ در هنگام احرای این بازی دیده میشد در سونی زد۵ک دیده نمیشه.
https://www.youtube.com/watch?v=1rEJB6LM6VQ

Goodi

از ۸۰۸ یا همون ۸۱۰ استفاده میکرد بهتر بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs