حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر‌های جدیدی از لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

همانطور که می‌دانید مایکروسافت تایید کرده است که در تاریخ ششم اکتبر یا به عبارتی چهاردهم مهر میزبان مراسمی ویژه خواهند بود. شاید مایکروسافت جزئیات زیادی درباره محصولاتی که قرار است معرفی شوند در اختیار ما قرار نداده است اما حداقل می‌دانیم که در این مراسم به‌ احتمال زیاد شاهد معرفی مایکروسافت سرفیس ۴، مایکروسافت بند ۲ و دو اسمارت‌فون جدید این شرکت خواهیم بود. حال رندر‌های جدیدی از این دو محصول منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

قبل از همه چیز باید از لو‌دهندگان تشکر کنیم که تقریبا همه اطلاعات این دو محصول را در اختیار ما قرار داده اند! بیایید و با برادر بزرگ یعنی لومیا ۹۵۰XL شروع کنیم. امروز دو منبع evleaks و onleaks تصاویر جدیدی از لومیا ۹۵۰XL منتشر کرده‌اند. این دو تصویر نشان می‌دهند که اطلاعات قبلی در مورد طراحی این دو محصول صحیح است. در مورد مشخصات هم موضوع همین‌گونه است. لومیا ۹۵۰XL با توجه به اطلاعات قبلی، به همراه صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی QHD، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ در کنار سه‌ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

lumia-950-xl-leaked1-640x594

در نهایت رندری از لومیا ۹۵۰ یعنی برادر کوچک‌تر لومیا ۹۵۰XL منتشر شده است که تفاوت چندانی بایکدیگر در زمینه طراحی ندارند، به‌جز آنکه لنز دوربین و محل قرارگیری بلندگو اندکی تفاوت دارد. انتظار می‌رود که لومیا ۹۵۰ به پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۸ و صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی QHD مجهز شود.

950

نظر شما چیست؟ به‌نظر شما آینده این دو محصول چگونه خواهد بود؟

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/09/lumia-950-xl-renderings-leaked/” target=”blank” background=”#159f84″]Ubergizmo[/su_button][su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Microsoft-Lumia-950-Factory-CAD-render-surfaces_id74121″ target=”blank” background=”#159f84″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

والا دیگه همه چیش لو رفت
تا اونجایی که من میدونم بچه های وینفونی از طراحیه این خوششون نیومد
مگر تو دست جور دیگه باشه

احمد

حالم از طراحیش بهم خورد خداییش این چیه

حسین

بنجلی از مایکروسافت !! فقط خدا کنه مثل تونسته باشه گرمای s810 رو کنترل کنه و گر نه ائضاعش بدجور خراب میشه … خودم که امیدی ندارم !!!

HI TECH

در طراحی که افتضاح است مخصوصا دوربینش که اصلا جالب نیست اما با کارکرد عالی حرفی برای گفتن باقی نمیذاره .

MJS.00824

نه بابا خداییش اونقدرا هم بد نیست دیگه.
نگا چه دکمه های پاور و ولوم باحالی داره.
.
.
.
خودمو که نمیتونم گول بزنم.
نوکیاااااا کجایی که میراثت از دست رفت (Lumia).
😥 😥 😥

Yasin__73

طراحیش افتضاحه اگه اینجوری باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs