حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا موبایل‌هوشمند Blackberry Venice با نام Blackberry Priv معرفی شود؛ ناجی‌‌هوشمند

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

شرکت بلک‌بری به تازگی دستگاهی جدید را با نام Blackberry Venice بر سر زبان‌ها انداخته و نظر کاربران را به خود جلب نموده است. این دستگاه با سیستم عامل اندروید و آپدیت‌های امنیتی بلک‌بری، پشتیبانی نرم‌افزاری خواهد شد و چنین ویژگی‌هایی می‌توانند نوید یک دستگاه دوست‌داشتنی با امنیت بالا را دهند. به تازگی توییتری توسط اوان بلاس منتشر شده که خبر از نام متفاوت این دستگاه می‌دهد. با ترنجی در ادامه همراه باشید.

در توییتی که به تازگی، توسط اوان بلاس در رابطه با این دستگاه منتشر شده است، این موضوع را به ما می‌رساند که نام بعدی این دستگاه هوشمند، Blackberry Priv خواهد بود. این دستگاه با اسنپدراگون ۸۰۸ به همراه ۳ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. برای کارهای گرافیکی و اجرای بازی‌های مختلف، می‌توانید از آدرنو ۴۱۸ موجود در این دستگاه استفاده کنید. دوربین پشت Venice (که احتمالا با نام Priv از آن یاد کنیم)، ۱۸ مگاپیکسل بوده که همراه شما در عکس‌برداری خواهد بود.

دستگاهی که از آن صحبت می‌کنیم، احتمالا در آخرین ماه‌های سال میلادی جاری معرفی شود. با لو رفتن نام جدید این دستگاه، می‌توان به این نکته پی برد که به مراسم رونمایی از این موبایل‌هوشمند دوست‌داشتنی نزدیک‌تر می‌شویم. با توجه به اینکه Blackberry Priv تبدیل به یکی از دستگاه‌های مورد انتظار کاربران شده است، شاید این ناجی هوشمند بتواند اوضاع بلک‌بری را کمی بهتر از گذشته سازد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/BlackBerry-Venice-to-be-called-the-BlackBerry-Priv_id74013″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اميد

توجه کردین کسى راجع به خبرهاى بلک برى نظرى نمیده؟
ظاهرن سواد کابراى تورنجى به فهم بلک برى نمى رسه 🙂
ممباب مزاح

حبیب

اگه من باب مزاح بود ایرادی نداره،ولی ممباب مزاح باشه،کلاهمون میره تو هم!!!‎:D

Moji

این گوشی با روح و روان من بازی میکنه هر دفعه میبینمش.
منو یاد خاطرات شیرین C6-00 ام میندازه !

M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉

گوشی های بلکربری رو دوست دارم گوشی های خاص برای افراد خاص :yes:

mohsen happy

این گوشی هم طراحی متفاوت داره هم نوستالژی کیبرد های فیزیکی رو داره و هم برند با اصالت بلک برى رو یدک می کشه… این گوشی هم طرفدار های بلک برى رو جذب می کنه هم طرفداران اندروید که خواهان گوشی متفاوت هستند… انتظار نمی ره کاربر های عادی که با محصولات هوآوى و سامسونگ راضی هستند خریدار این گوشی باشند…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....