حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پتنت ثبت شده از سوی اپل برای جک هدفون‌ باریکتر ؛ منتظر ورود آن برای آیفون بعدی باشید

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

این رسم اپل است. در سری S ویژگی خاص رونمایی خواهد شد و در سری بعدی طراحی، مولفه اصلی می‌شود. به یاد دارید صحبت هایی مبنی بر رونمایی از باریک ترین نسل ایفون در سری ۷ را برای شما بازگو کردیم؟ می‌گویند قرار است آیفون بعدی باریک‌ترین آیفون باشد اما این را نیز می دانیم که برای رسیدن به این هدف، دست‌انداز هایی از جمله جک هدفون وجود دارد. بر اساس پتنت ثبت شده، این مشکل برطرف شده است. در ادامه همراه باشید.

تصویر زیر را ببینید:

14345-9825-150922-Jack-l

زمانی که ضخامت دستگاه کمتر بشود، اضافه کردن دو قابلیت بسیار سخت خواهد بود. در ابتدا میکرو‌ اس ‌دی و دیگری جک هدفون است. این دو در دستگاه ها باریک عملا به کار گرفته نخواهند شد اما اپل به صورت سنتی فکر نمی‌کند. اعتقادی به حذف یکی از پر کاربرد ترین خروجی های دستگاه خداروشکر ندارد هر چند میکرو اس دی نیز هرگز اضافه نمی‌کند اما برای مورد دوم راه‌حل بسیار جالبی پیدا کرده است. جک هدفون تغییر خواهد کرد و دیگر از هدفون های موجود در بازار نمی‌توانید استفاده کنید. به زبان دیگر اپل همانند لایتنینگ به سراغ خروجی اختصاص گونه خود خواهد رفت مگر این که این پتنت به دیگر شرکت ها نیز فروخته شود! نظر شما چیست؟ آیا می‌تواند یک قدم مثبت باشد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Apple-patented-a-thinner-headphone-jack-to-slim-down-future-iPhones_id73949″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میثم نورالدین

بزرگترین ویژگی اپل اینه که میدونه داره چکار میکنه

jamalihamid

دقیقا نه لزوما به نفع مشتری ولی در جهت منافع شرکتی حرکت میکند. همانند پورت لایتنینگ که برخلاف پورت استاندارد و رایچ دستگاهها هست و شما مجبوری لوازم اختصاصی که اتفاقن قیمت بالاتری نسبت به موارد مشابه با پورت استاندارد دارند، تهیه کنید. الان هم به بهانه نازک کردن دستگاه که برخلاف خواسته مشتریهاست چرا که مشتری به دنبال باطری بهتر و بیشتر هست، یک بازار جدید و سودآور برای هدفون و تبدیل برای خودش ایجاد میکند.

Milar

من خیلی دو دل شدم در مورد خرید آیفون ۶s یا صبر کردن برا مدل بعدیش 😥 چون میدونم ظاهرش عوض میشه با بطری بهتر و پردازه ۶ هسته ای جدید . ولی نمی تونم صبر کنم به نظرتون ۶s ارزش خریدش بالاست؟ :unsure:

Nfs

اول ۶s خوب جا بیوفته بعد بره برای ایفون ۷ 😐

pika

یعنی نمیتونیم هندزفری های خودمونو بذاریم رو گوشی؟ شاید یکی مث من فقط با هندزفری تو گوشی راحت باشه! شاید واسه اینم یه تبدیل بسازه ۷۹ دلار بفروشه :scratch:
راستی! دیگه نمیشه چرخوندش چون دایره نیس؟! این اپلم زده ب سرش! :negative:

Ari khan

بازهم انحصار گرایی اپل!!!! :negative:

Chalton

🚶‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....