حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیواستار مادربرد میان‌رده H170Z3 را با پشتیبانی همزمان از حافظه‌های رم DDR3 و DDR4 معرفی کرد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

اینتل چند روز پیش از چیپ‌ست H170 رونمایی کرد و قابلیت‌های آن را نیز آشکار ساخت؛ از همین رو بیواستار امروز مادربرد میان‌رده Hi-Fi H170Z3 را معرفی کرد، H170Z3 اولین مادربردی در جهان است که از ماژول‌های حافظه DDR3 و DDR4 به طور همزمان پشتیبانی می‌کند.

با ترنجی در ادامه همراه باشید.

مادربرد مذکور از پردازنده‌های نسل ۶ اینتل پشتیبانی می‌کند و مجهز به سوکت LGA1151 است. H170Z3 از فناوری Hi-Fi هم پشتیبانی می‌کند و در بخش صدا مجهز به یک شتاب‌دهنده صوتی مستقل به همراه آمپلی‌فایر ایزوله‌شده است. همچنین با جداسازی برد مدار چاپی این بخش از کل مادربرد باید شاهد نویز بسیار کمی در سیگنال‌های رد و بدل شده باشیم. از دیگر قابلیت‌های این مادربرد می‌توان به وجود درگاه M.2 با سرعت ۳۲ گیگابایت بر ثانیه، درگاه ساتا اکسپرس با سرعت ۱۶ گیگابایت بر ثانیه و پشتیبانی از ۳ مانیتور ۴K به صورت همزمان اشاره کرد.

59aبیواستار نرم‌افزار رایگانی را هم برای خریدارن این مادربرد در نظر گرفته که نام آن Smart Speed LAN است؛ توسط نرم افزار مورد نظر آنالیز دقیق ترافیک شبکه میسر می‌شود و همچنین به واسطه این نرم افزار می‌توان داده‌های مربوط به بازی را از بقیه داده‌ها جدا کرد و اولویت اول را به آن داد. علاوه بر این در مادربرد مذکور خازن‌های جامد X.D.C (خازن‌های با طول عمر بسیار بالا) به کار گرفته شده که ESR بسیار پایینی دارند و همچنین ۶٫۲۵ برابر خازن‌های عادی عمر می‌کنند.

59bبایوس مادربرد Hi-Fi h170Z3 رابط کاربری ساده‌ای دارد و کار با آن آسان است برای مثال به راحتی می‌توانید بایوس را آپدیت کنید و یا عملکرد بخش‌های مختلف سیستم را زیر نظر بگیرید؛ با اسمارت‌فون‌های مجهز به سیستم عامل اندروید و iOS نیز می‌توان از راه دور  بایوس را کنترل کرد و کارهای مختلفی انجام داد. این مادربرد با سیستم‌عامل‌های ویندوز ۷، ۸، ۸٫۱ و ۱۰ به طور کامل سازگاری دارد.

دیدگاه شما چیست؟

[button url=”http://www.techpowerup.com/216007/biostar-announces-hi-fi-h170z3-motherboard-with-ddr4-and-ddr3-combo.html” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Techpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saeid rezaei

مصطفی عزیز انگار پورت یو اس بی تایپ سی و یواس بی ۳٫۱ مثل سری z170 نداره درسته؟ راستی این خطای وردپرس دیگه چیه؟ تو پست گرافیک ام اس ای r9 380 نمیشد دیگه جواب داد!

saeid rezaei

ان شالله. درسته اینم میشه ولی رو خود مین باشه یه چی دیگست. مصطفی جان یه پست خوب در مورد تفاوت قدرت و.. نسل سری قبل انویدیا با سری جدیدش یعنی پاسکال میزاری. بعد ای تی ای چی برنامه ای مثل انویدیا نداره؟ امیدوارم کارت گرافیک با معماری پاسکال زودتر بیاد زیاد منتظرمون نزاره از طرفیم ضدحاله برم ۹۷۰(اونم چی با ساپورت دایرتیکس۱۲ کجو کوله! یا خاموش کردن بعضی تنظیمات گیم!) بخرم چندماه بعد معماری جدید و متفاوت بیاد!
منتظر پست های خوبت هستیم با تشکر
راستی میخواستم تو پست معماری پاسکال نظر بدم دیدم اونجا در.. من نیست.سطح خیلی بالاستو ملت دارن از شرکت های فادریشون طرفداری میکنن! 😉

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com