حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا هواوی Kirin 950، ماه آینده معرفی خواهد شد؟

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

به احتمال زیاد، ماه آینده باید شاهد رونمایی از پردازنده‌ی Kirin 950 توسط هواوی باشیم. مدیرعامل هواوی، آقای Yu Chengdong می‌گوید که این پردازنده، سریع‌تر از پردازنده‌های ساخته‌ شده توسط کوالکام و مدیاتک خواهد بود. تا پایان امسال، دو گوشی از سوی هواوی عرضه خواهد شد که به پردازنده‌ی Kirin 950 مجهز شده‌اند. به احتمال زیاد، این دو گوشی با نام‌های هواوی آنر ۷ پلاس (Honor 7 Plus) و هواوی میت ۸ (Mate 8) عرضه خواهند شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

این پردازنده، با استفاده از فرآیند ۱۶ نانومتری TSMC ساخته خواهد شد و همچنین به چهار هسته‌ی Cortex-A72 و چهار هسته‌ی Cortex-A53 مجهز خواهد شد که از معماری big.LITTLE استفاده می‌کنند. حداکثر سرعت، ۲٫۴ گیگاهرتز خواهد بود و همچنین پردازنده‌ی گرافیکی آن، Mail-T880 خواهد بود. این پردازنده از رم کانال دوگانه LPDDR4، دوربین‌های دوگانه (تا ۴۲ مگاپیکسل) و یک Tensilica Hi-Fi 4 صدای مستقل DSP پشتیبانی می‌کند. Kirin 950، همچنین از Cat 10 LTE پشتیبانی می‌کند.

پردازنده‌ی Kirin 950 در Geekbench موفق شد تا به امتیاز ۱۹۰۶ در آزمایش تک هسته‌ای و امتیاز ۶۰۹۶ در آزمایش چند هسته‌ای دست یابد. بالاترین امتیاز ثبت شده در Geekbench، مربوط به اگزینوس ۷۴۲۰ با امتیازهای ۱۴۸۶ و ۴۹۷۰ می‌باشد که توسط گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج بدست آمده‌ است.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-Kirin-950-chipset-to-be-unveiled-next-month_id73821″ background=”#5ab28d”]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

اصلا به چینی ها اعتقاد ندارم

eiatrj

عجب امتیازی ی ی ی ی !!!! :wacko:
خوشم اووومد :whistle: باریکلا B-)

mehrdadi

خیلی خوبه همه برای بهتر شدن تلاش میکنن :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی