حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتظار می‌رود HTC One A9 با اندروید مارشمالو عرضه شود

نوشته

8 سال قبل | 10 دیدگاه | ترنجی

اچ تی سی در حال سپری کردن دورانی سخت در دنیای دستگاه‌های هوشمند است و البته هنوز امید خود را نباخته و طرفداران خاص خود را دارد. کیفیت و طراحی مثال زدنی پرچمداران و میان‌رده‌های این شرکت، به سرعت بین مردم جا افتاد و طرفداران زیادی را هم جمع کرد. پرچمداران اچ تی سی همیشه از سخت‌افزار و امکاناتی عالی بهره می‌برند که در حال حاضر، انتظار می‌رود این شرکت دوست داشتنی، دستگاهی با نام HTC A9 Aero را در سال جاری معرفی کند. از این دستگاه، تصاویر و مشخصاتی لو رفت که نوید یک دستگاه فوق‌العاده را می‌دهند. حال توییتی از LlabTooFeR منتشر شده است که پیامی مبنی بر عرضه HTC A9 به همراه اندروید مارشمالو را می‌رساند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اندروید مارشمالو در هفتم مهر، به صورت رسمی برای دستگاه‌های نکسوس عرضه خواهد شد. همانگونه که قبلا هم اشاره شده بود، امکان معرفی این دستگاه هوشمند یعنی، HTC A9، در هفتم مهر وجود دارد. از آنجایی که  LlabTooFeR سابقه بسیار خوبی در لو دادن مشخصات نرم‌افزاری دستگاه‌های مختلف دارد، این امکان عجیب، به واقعیت نزدیک‌تر شده است.

به هر حال باید هنوز هم منتظر اخبار بیشتری از این دستگاه باشیم.

[su_button url=”http://www.androidcentral.com/htc-a9-hero-expected-run-android-6-marshmallow” background=”#5ab28d”]androidcentral[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajjad

اچ تی سی دوست خوب من فقط بترکون…لطفا

Hamid Reza Majidi

اچ تی سی فقط و فقط به‌یک دلیل ورشکست شد
اون هم نداشتن کمپین های عظیم تبلیغاتی ایست که شرکت های دیگه داشتن.
وگرنه طراحی ظاهری،نرم افزاری،قدرت سخت افزاری و سایر ویژگی هاش چیزی از شرکت های دیگه کم ندارن
منتها چون در دنیای امروزی بسیار به تبلیغ ها اهمیت داده میشه،باعث ورشکست شدن اچ تی سی شده

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

اونطوری هم شما فکر میکنین نیس.

ببینید تا مراسم که همه چیش لو رفته بود. حتی ویدیو هایی که تو مراسم هم نشون دادن روز های قبلش تو اینترنت منتشر شده بود که باعث شدن مراسم اصلا و ابدا هیجان انگیز نباشه. به علاوه یکی از مدیران اچ تی سی هم روز قبل مراسم توییتی تحت عنوان “شما هیچ چیز در مورد مراسم فردا نمیدونید” منتشر کرده بود و همین باعث شد مردم موقع رونمایی M9 بیشتر نا امید بشن.

مراسم معرفی M9 یک یا دو ساعت قبل از مراسم گلکسی اس ۶ بود.
اچ تی سی یه گوشی داد که همه قبل عرضه رسمیش میگفتن ارزش خریدش پایینه.

چند ساعت بعدش هم سامسونگ با مراسم بسیار هیجان انگیز تری، اس ۶ رو با بدنه نازک تر، طراحی و متریال جدید، دوربین قوی تر، تاچ ویز جدید، حسگر اثر انگشت قوی تر و پردازنده ۱۴ نانومتری معرفی کرد که باعث شد اچ تی سی عملا تمام قدرت مانورشو تو نمایشگاه بارسلون از دست بده.

اینا ضعف مدیریتی اچ تی سی بودن که گوشی پرچمدارشو تو بدترین موقع معرفی کردن.

بعد معرفی هم که خبر باتری نا امید کننده و دوربین بد و گرمای زیادش سریع همه جا پیچید و باعث شد پرچمدار اچ تی سی بعد کمتر از یه ماه از عرضه اش Knockout بشه و چیزی برای رقابت واسه یه سال نداشته باشه.

اگه گوشی بد باشه، بهترین کمپین های تبلیغاتی هم نمیتونن فروش خوبی رو براش داشته باشن. مشابه چیزی که تو اس ۴ و اس ۵ دیدیم.

SONY _ make.believe

S4 مزخرف بود ولی با تبلیغات زیاد خیلی فروش کرد همینطور s5

رضا (z best)

امیدوارم مثل سونی بترکونه

Milad

دوران htc تموم شد … اینم یک تیر خلاص برای پایانی غم انگیز هست 😥 :bye:

no bias

اگه طراحیش عین کانسپت ام ۹ بشه عالی میشه.

Hamidlali

MILAD… واقعا واسه تموم شدن یه شرکت خوشحال میشی؟
متاسفم واست

✰ BARDIYA ✰

من به اچ تی سی امیدوارم حتما موفق میشه با این گوشیش :heart:
اگه طراحیش مثل همین کانسپتی که توی تصویر هست باشه و گوشی بدون حاشیه یا کم حاشیه باشه فروشش بازم عالی میشه :rose: :rose:

maani

اونموقع که +Z3 و M9 از SP810 استفاده کردن و زیاد موفق نشدن (البته اچ تی سی شکست بود تا عدم موفقیت چون ضعفای دیگه هم داشت مثل دوربین) ابراز امیدواری کردم برای هر دوشون و گفتم نمیدونم چرا حس میکنم پرچمدار بعدیشون خیلی خوب باشه، برای سونی که اینطور بود امیدوارم اج تی سی هم عالی باشه. اگه شبیه طرح کانسپت باشه که دیگه چه بهتر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....