حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Oppo می‌گوید Screen Flash در گوشی‌های این شرکت قبل از Retina Flash اپل موجود بوده است!

نوشته

8 سال قبل | 14 دیدگاه | ترنجی

همانطوری که در جریان هستید، یکی از ویژگی های آیفون سری اس تبدیل شدن صفحه نمایش به یک فلاش مناسب برای تصاویر سلفی است. در دیگر دستگاه ها این مورد را Tone flash برای سلفی می‌نامیم اما اپل  آن را Retina Flash نامید زیرا از لحاظ فنی صفحه نمایش به سه برابر نور خود در حالت ماکسیمم می‌رسد و بالانس رنگی کاملا با رنگ سفید یک دست متفاوت خواهد بود. از این داستان بگذریم، همانند شرکت های دیگر اوپو نیز بیکار ننشسته و این قابلیت را کمی مورد لطف(!) قرار داده است. در ادامه همراه باشید.

در گوشی هایی از جمله Oppo R7Oppo R7 PlusOppo R7 Lite و Oppo Mirror 5 قابلیت بسیار مشابه‌ای همانند قابلیت جدید اپل وجود دارد. البته در دیگر اسمارت فون ها نیز شاید بتوانید پیدا کنید و یا از طریق اپلیکیشن هایی آن را اضافه کنید اما گویا اوپو سیستم فنی مشابه را نیز به کار گرفته است بدین منظور که در این حالت نور صفحه نمایش بیشتر خواهد شد و صرفا با یک صفحه سفید رو به رو نیستیم. اوپو هند با انتشار تصویر زیر این گونه ادامه می‌دهد:

Oppo-says-it-turned-its-phones-display-into-a-flash-for-selfies-before-Apple-did.jpg

“قابلیتی که دیگران آورده اند ما قبلا داشتیم” البته نباید فراموش کنید در مدل هایی نیز اوپو دوربین را به گونه طراحی کرده است که قابلیت چرخش دارد یعنی همان دوربین عقب را چرخوانده و تبدیل به دوربین سلفی می‌کنیم که خب با توجه به فلاش در نظر گرفته شده می‌تواند بهترین تصویر را فراهم کند. نظر شما چیست؟ اصلا این قابلیت را کاربردی می‌دانید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Oppo-says-its-Screen-Flash-was-available-before-Apples-Retina-Flash_id73687″ background=”#5ab28d”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ss007

من رفتم خود زنی. :wacko: :negative: :whistle:

Mohammad Reza Ghorbani

اپل ماشالاه دیگه شرکتی نمونده که ازش کپی نکرده باشه :negative:
نمیدونم چرا یهو اینطوری شد :wacko: :scratch:

Darius

دوستان اپل که دقیقا همون فناوری با همون مشخصات رو برنداشته قرار بده روی آیفون اون رو به صورت پیشرفته تر در آیفون قرار داده به طوری که اپل با ساختن و قرار دادن یک چیپ اختصاصی در آیفون نور صفحه نمایش رو تا ٣ برابر حداکثر روشنایی می رسونه یعنی اگر روشنایی ۶s ۶٠٠ نیت باشه روشنایی صفحه نمایش به ١٨٠٠ نیت می رسونه.

Master of Puppets

۱۸۰۰ نیت :wacko: :wacko: :wacko: مگه لامپه
دمش گرم اگه راس باشه :good: :good:
۵s رو بفروشیم ۶s بگیریم B-)

riofarina

بابا این خیلی وقته تو خیلی از گوشیا هست. نرم افزار ۳۶۰ هم اینو خیلی وقته داره.

the next big thing

میشه اسم نرم افزارشو کامل بگی؟؟میخوام دان کنم
ممنونت میشم

Ehsan Eraa

من خودم تست نکردم ببینم این قابلیت رو داره یا نه ولی اسم نرم افزار Camera360 هستش :
https://dailyuploads.net/putmv2qbn0sr

pika

camera 360
بخش سلفی, پایین یه علامت لامپ داره که به ۳ رنگ میتونه فلاش بزنه , اگه بعد از ثبت عکس از رنگش خوشت نیومد خودش افکتایی رو پیشنهاد میده که رنگشو اصلاح میکنه مثل افکت لایت

Ehsan Eraa

بله منم تست کردم ، خیلی قابلیت جالبیه مرسی از riofarina بابت معرفی نرم افزار

Yasin__73

گوشی منمg3هستش از اول رو گوشیم همینجوری بوده نور صفحش زیاد میشه بجای فلش

mehrdadi

منم گوشیمو برمیگردنم از خودم با فلاش عکس میندازم 🙂

just samsung

نکته جالب درمورد اپل اینه وقتی قابلیتی رو کپی میکنه اینجور ماست مالیش میکنه که اون تکنولوژی رو به تکامل رسونده . نمیدونم چه ذهنیت بدی شکل گرفته که فن های اپل فک میکنن کپی کردن از بقیه یه جور به تکامل رسوندنه اما بقیه از اپل دزدیه . من خودم طرفدار کپی کردنم هر برندی وظیفه داره واسه کاربراش جدید ترین قابلیتها رو استفاده کنه کپی باشه یا نباشه واسه مصرف کننده چه اهمیتی داره اخه ؟ کسی میتونه منطقی جواب بده؟؟

Saeed Sj

دقیقا باهات موافقم :yes: ! کپی کردن مشکلی نداره اما تظاهر کردن به نواوریش خیلی مشکله ! به قول خودت همین اپل طوری ماست مالیش کرد که انگار نواوری خودشه ! ولی خیلی ها وقتی کپی هم میکنن دیگه حداقل مانور نمیدن ! (دیگه نه دراین حد)

SAYROS

این قابلیت تو هوآوی P6 هم وجود داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....