حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو از لپ‌تاپ-تبلت هیبریدی ویندوزی MIIX 700 رونمایی کرد؛ شباهت زیاد به سرفیس پرو ۳

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

امروز لنوو از لپ‌تاپ-تبلت هیبریدی ویندوزی جدیدی با نام MIIX 700 رونمایی کرد. ابن دستگاه، شباهت زیادی به سرفیس پرو ۳ مایکروسافت دارد و در زمان مشاهده‌ی آن، گویا با یک سرفیس پرو ۳ روبرو هستید. این دستگاه مانند سرفیس پرو ۳ دارای یک پایه در قسمت پشت خود می‌باشد. همچنین این لپ‌تاپ-تبلت ویندوزی جدید لنوو دارای یک داک کیبورد می‌باشد. سیستم‌عامل این دستگاه به صورت پیش‌فرض، ویندوز ۱۰ می‌باشد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

MIIX 700 لنوو به صورت پیش‌فرض دارای ویندوز ۱۰ می‌باشد که در چند مدل با سخت‌افزارهای مختلف موجود است. این دستگاه به یک پردازنده‌ی اینتل SkyLake Core M7، رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی اس‌اس‌دی ۲۵۶ گیگابایتی مجهز شده است. همچنین این تبلت دارای دو درگاه USB می‌باشد که از USB 3.0 و USB 2.0 پشتیبانی می‌کند. از درگاه‌های این دستگاه می‌توان به درگاه micro HDMI و درگاه microSD اشاره کرد. مدل‌های LTE این دستگاه به یک درگاه microSIM مجهز شده‌اند.

این دستگاه شباهت بسیار زیادی به تبلت سرفیس پرو ۳ مایکروسافت دارد. کیبورد این دستگاه در جعبه‌‌ی آن قرار دارد اما کیبورد سرفیس پرو ۳ به صورت جداگانه و در رنگ‌های مختلف قابل خریداری است. قیمت لنوو MIIX 7 از ۶۹۹ دلار شروع می‌شود. لنوو در نظر دارد تا این دستگاه را در ماه نوامبر (آبان) عرضه کند.

Lenovo-MIIX-700 (1)

Lenovo-MIIX-700 (2)

Lenovo-MIIX-700 (3)

Lenovo-MIIX-700 (4)

Lenovo-MIIX-700 (5)

Lenovo-MIIX-700 (6)

Lenovo-MIIX-700 (7)

Lenovo-MIIX-700 (8)

Lenovo-MIIX-700

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Lenovos-MIIX-700-is-a-laptop-tablet-hybrid-that-looks-so-unique-you-might-confuse-it-for-a-Surface-Pro-3_id73263″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pika

بالاخره یه رقیب درست حسابی برای سرفیس معرفی شد , خیلی شیک و قشنگه , تنها مشکلش اِستَندِشِ که فک کنم فقط یه زاویه داره که خیلی بده

morteza.ZU

خوبه یه مقدار هارد و رم کمه اما فکر کنم قابل ارتقا هست.
قیمتش هم خوبه البته باید منظر باشیم ببین تو ایران چقدر میدن :unsure:

نيما

داداش ، رم ۸ کمه ؟؟؟؟؟؟
😐

morteza.ZU

واسه من اره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی