حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ در حال ساخت برنامه News اخصاصی خود می‌باشد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

اپل در WWDC 2015 از یک برنامه اختصاصی به نام News رونمایی کرد و با استقبال کاربران مواجه شد. امروز هم طی گزارشی معلوم شد که سامسونگ نیز که یکی از رقبای بزرگ اپل به شمار می‌آید در حال ساخت برنامه اختصاصی خود بوده که در هفته های آینده اولین نسخه بتای آن منتشر خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ تیمی را به همراه شرکت Axel Springer تدارک دیده است که در حال ساخت برنامه ای مشابه آن چه در iOS 9 دیده بودیم، هستند. اگر پیگیر دنیای تکنولوژی بوده باشید، این برنامه از میان منابع مهم و اصلی، به توجه به علایق شخصی شما، مطالب مورد نظرتان را گلچین می‌کرد و با شکل زیبایی نشان می‌داد.

شرکت سامسونگ به همراه تیم اکسل اسپرینگر در حال ساخت برنامه ی UPDAY هستند؛ این پلتفرم اخبار های گوناگون و در دسته های مختلف را جمع آوری کرده و به دستگاه های هوشمند سامسونگ می‌آورد.

UPDAY به کاربران اجازه می‌دهد به طیف وسیعی از اخبار و مطالب دسترسی داشته باشند و بر حسب علایق‌شان انتخاب و استفاده کنند. الگوریتم بکار رفته شده باعث می‌شود که کاربر با توجه به نیازش، از اخبار با منابع خبری مختلف بهره ببرد.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/samsung-is-launching-its-own-news-app-for-galaxy-devices-01-09-2015/” target=”blank” background=”#159f84″]geeky-gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
empire wei

سامسونگ جان مادرت ول کن دست از این یه کار بردار :scratch: :scratch: :scratch:

Nfs

این سامسونگ که نباید همش پشت سر ایفون این چیزا رو بزنه باید یه کاری کنه که دیگران نداشته باشند :good:

S-M-B

یاد برنامه whats news سونی افتادم

احتمالا بازهم در حال الهام گیری ه سامسونگ :whistle: :whistle: :whistle: :yahoo: :wacko:

mohsen happy

حالا دیگه بدون هیچ محدودیتی می تونه تو این برنامه به تبلیغ محصولاتش بپرداز ه… بدون رضایت کاربر… سامسونگ شرکت حرص درآری شده…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....