حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیسبوک رفع فیلتر می شود!

نوشته

8 سال قبل | 13 دیدگاه | ترنجی

عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه فضای مجازی معتقد است در صورت برطرف شدن ایرادات گذشته فیسبوک که منجر به فیلتر شدن این فضای مجازی شده بود، می‌توان آن را رفع فیلتر کرد. محمدعلی اسفنانی در خصوص چگونگی روند رفع فیلتر فیسبوک، گفت: اگر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یا کسانی که از این دست فضاهای فیلتر شده استفاده می‌کنند درخواست دهند، احتمالا موضوع رفع فیلتر فیسبوک نیز بررسی می‌شود. در ادامه همراه باشید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نماینده مردم فریدن، فریدون شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صورتی که ایرادات گذشته فیسبوک که منجر به فیلتر شدن آن شده بود برطرف شده باشد می‌تواند نسبت به رفع فیلتر آن نیز اقدام کرد. عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه فضای مجازی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان فناوری فیل‌تر محتوای مجرمانه که هم اکنون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روی اینستاگرام اعمال کرده را روی فیسبوک نیز اعمال کرد یا خیر، گفت: این فناوری مراحل آزمایشی خود را در اینستاگرام طی می‌کند که در صورت موفقیت آمیز بودن می‌توان آن را روی سایر فضاهای مجازی نیز اعمال کرد.

با این حساب می‌توان انتظار آن را داشته باشیم که فیلترینگ هوشمند جای خود را به فیلتر کردن سنتی بدهد تا بدین ترتیب استفاده از شبکه های اجتماعی میسر شود. فیلترینگ هوشمند به صورت صفحه‌ای عمل خواهد کرد یعنی ممکن صفحه فرد فلان فیلتر شده باشد در صورتی که صفحه فرد دیگر بدون مشکل لود شود. نظر شما چیست؟ آیا با این کار موافق هستید؟

[su_button url=”http://click.jamejamonline.ir/NewsPreview?id=2066397839160367162″ target=”blank” background=”#159f84″]click[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین

در صورتی که ایرادات گذشته فیسبوک که منجر به فیلتر شدن آن شده بود برطرف شده باشد می‌تواند نسبت به رفع فیلتر آن نیز اقدام کرد.

یعنی اینا رفتن با زاکربرگ تماس گرفتن گفتن بهشون داش مشدی اینا که ما می گیم رو کلا حذف کن بقیه اش مجازه بیاد !!! زاکربرگ هم گفته ای به چشم!!!

حالا گیریم که رفع فیلتر هم به قول شما شد . ملت شهید پرور ایران تو پستی که در مورد زنگوله بزغاله سیاه کوه های برفی گینه بیسائو هم باشه میان و تمدن چند هزار ساله خودشون رو نشون میدن !!!

این تمدن شریف کاری به صفحه کریس رونالدو و مسی و فلان و بهمان نداره … همه جا خودش رونشون میده!!! دو روز از فیلتر در بیاد اون محتوای مجازش روز سوم باز فیلتر میشه !!!

همین ت.ر نج ی خودمون بعد این همه آزاد بودن رو آورد به فیلت ر نظرات !!! این ها که جای خودشون رو دارن !!!

احمد

عمرا رفع فیلتر بشه عمرا

ramin.tomcat

درسته دوست عزیز رفع فیلتر نمیشه، این حرفا هم برای بدست آوردن دل مردمه، بلاخره چند ماه دیگه باید رای بیارن

SHAT

بعید میدونم همچی اتفاقی بیفته :scratch:

Ari khan

تجربه ثابت کرده اینا هرچی گفتن برعکسش اتفاق میافته!!
حتما میخوان علاوه بر فیسبوک ،گوگل رو هم فیلتر کنن :whistle:

riofarina

الانم راحت وصل میشیم لازم نکرده رفع کنن. منتم سر خودشون بذارن.
البته دیگه فیسبوک از مد افتاده.

galaxy

دفع فیلتر فیلرت افزون کند…سیسکو فیلتر از کفت بیرون کند

Ehsan

تو رو خدا رفع فیلتر نکنید، کلی پول فیلتر شکن داریم میدیما 😐
حیف میشه 😥

Cortex

بذارید فیلتر بمونه….اصن هوشمندش کنید…قندشکن کار خودشو میکنه 😥

ww_ea

والا ما همین الانم ما واسه اینستاگرام از فیلترشکن استفاده می کنیم. بدون فیلترشکن عکس ها و ویدئو های نصف پیج ها load نمیشه
اگه قرار باشه فیسبوکم رفع فیلتر بشه احتمالا نصف پیج هاشو فیلتر می کنن که بازم در هر صورت باز باید از فیلترشکن استفاده کرد وگرنه فقط می تونی پیج های خاص خودشون! رو لایک کنی

Dr.Zed

کاری به پیج های غیراخلاقی ندارن فقط فقط سیاسی ها و.اونایی که باعث ایجاد لرزش در پایه های کائنات میشه رو فیلتر میکنن

REZA

اینستا مشکلی نداره.ولی بعضی موضوع ها که مشکل دارن فیلتر میشن!فیلتر هوشمند اینجوریه دیگه.بهتر از اینه که مث فیسبوک بشه

Samsung--Electronics

کاش یه فکری برای تویتر بکنن!!!!!!!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....