حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوتاه: گوگل در حال رفع مشکل کروم در بیلد ۱۰۵۲۵ ویندوز ۱۰ است

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

دیروز برای شما گفتیم که مایکروسافت بیلد ۱۰۵۲۵ برای گروه Fast اینسایدر‌ها منتشر کرده‌ است و قابلیت‌هایی همانند مدیریت بهتر رم و همچنین افزودن رنگ‌بندی برای منوی استارت و برخی‌ دیگر از منو‌ها فراهم شده است. اما ظاهرا مرورگر ساخته‌ی گوگل در این نسخه‌ی آزمایشی عملکرد خوبی ندارد و گاها دچار کرش می‌شود.

با ترنجی همراه شوید…

چندین منبع ویندوزی و برخی از بتاتستر‌های ویندوز ۱۰ نسخه‌ی ۱۰۵۲۵ به گوگل گزارش داده‌اند که ما در این بیلد نمی‌توانیم با گوگل کروم کار کنیم. گاهی گوگل کروم در این نسخه دچار کرش می‌شود و گاهی نیز برنامه به صورت اتفاقی بسته می‌شود. اما جواب گوگل در این‌ رابطه چیست؟

Chrome-v42-for-Android-brings-new-website-monitoring-feature

ما این مشکل را تایید می‌کنیم و در حال تلاش برای رفع مشکل هستیم. توجه داشته باشید که این مشکل به صورت موقتی است و تنها برای کاربران این نسخه از ویندوز ۱۰ مشاهده شده است. ما در حال ردیابی این مشکل و باگ هستیم و اینسایدر‌ها به ما در این رابطه کمک خواهند کرد

Google-Promotes-Chrome-41-to-Beta-470941-2

همانطور که ملاحظه کردید٬ گوگل در حال رفع این مشکل است. منتها گوگل گفته است اگر با این موضوع مشکل دارید٬ ممکن است به صورت کلی حلقه‌ی سریع (Fast) برای شما  مناسب نباشد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://microsoft-news.com/google-is-working-on-fixing-chrome-crashing-issues-on-windows-10-build-10525/”]microsoft-news[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com