حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج‎اَپ: با QualityTime رژیم دیجیتالی بگیرید!

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

این روزها با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و کاربرد بسیار زیاد وسایل دیجیتالی در زندگی روزمره،دیگر وقتی برای کارهای معمولی و انسان دوستانه نمی‌ماند. این وسایل دیجیتالی که می‌توان گوشی‌های هوشمند را سردستهٔ آن‌ها دانست با اینکه با برنامه‌ها و بازی‌های رنگارنگ و گوناگون خود،ما را سرگرم می‌کنند و خدمات بسیاری را برای ما به ارمغان می‌آورند اما وقت با ارزش ما را گرفته و ما را از کارهایی روزمره وامی‌دارند. اگر می‌خواهید مقدار اعتیاد خود را به یک برنامه یا بازی بسنجید در ادامه با ترنج اپی دیگر همراه باشید.

همانطور که در عکس‌های زیر می‌بینید شما می‌توانید با برنامهٔ QualityTime میزان استفاده از یک برنامه به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه را بدست آورید همچنین می‌توانید تعداد استفاده از یک برنامه یا بازی را بدانید و از عادت‌های خود کم کنید.

screenshot_1_q90

screenshot_2_q90

screenshot_3_q90

screenshot_4_q90

با این برنامه می‌توانید یک زنگ هشدارتنظیم کنید که بعد مدت زمانی که تعیین کرده‌اید شما را از میزان استفاده از یک برنامه مطلع سازد. با ثبت نام و ساختن یک حساب کاربری و ذخیره اطلاعات شما در فضای ابری، شما قادر به دیدن تاریخچهٔ استفاده از گوشی خود در ۶ ماه گذشته خواهید بود. امکانات بسیاری با نصب این برنامه در اختیار شما قرار می‌گیرد برای مثال می‌توانید مدت زمانی را به عنوان زنگ تفریح تعیین کنید که با فعال کردن آن استفاده شما از گوشی محدود می‌شود. همچنین امکان ارتباط با برنامهٔ IFTTT، نمایش زمان استفاده از یک برنامهٔ خاص و یا خلاصه ای از استفاده از برنامه‌ها و بازی‌ها نیز در این برنامه وجود دارد. نظرات خود را در مورد این برنامه کاربردی با ما در میان بگذارید.

IMG_20150808_140935

IMG_20150808_140932

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aryan esmaeilzadeh

سلام من یه انتقاد از ترنجی دارم ، اونم اینه که تو دو سه ماه اخیر چند تا کاربر محدود پیدا شدن که بحث های دنباله دار و بسیار بچه گانه از روی تعصب و تخریب برند ها راه میندازن.نمیدونم خبر دارید یا نه ولی سایتتون تو سایتهای همسایه لقب بدی گرفته بخاطر همین نظرات زننده . میتونید اونا رو بلاک کنید یا بهشون هشدار بدبد یا حداقل نظراشونو تایید نکنید

پویا رحمانی

درود. چنین تصمیمی مد نظرمون هستش دوست من. خیالتون راحت ترول ها از سایت کوچ خواهند کرد

K.m

بریم برای نصب و ترک اعتیاد دیجیتال 😥

semicolon

چرا اپ های خوب اکثرا پرمیشن های بد و بی ربط دارن 😥
چرا!!؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....