حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کمپانی TeamGroup حافظه‌های رم جدید خود را با نام Team Xtreem انحصاراً برای پلتفرم SkyLake رونمایی کرد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

Team Group به‌تازگی از سری جدید حافظه‌های رم خود با نام Team Xtreem رونمایی کرد، این رم‌ها انحصاراً برای پلتفرم SkyLake طراحی شده‌اند و در دو باس ۳۴۶۶ و ۳۶۰۰ مگاهرتز به بازار عرضه می‌شوند. گیمرها و اورکلاکرها با استفاده از مادربرد دارای چیپ‌ست Z170 به سادگی می‌توانند این رم را تا مقدار بالایی اورکلاک کنند.

در ادامه با ترنجی برای آشنایی بیش‌تر با این رم همراه باشید.

این رم در دو ماژول ۸ گیگابایتی DDR4 و به صورت کیت به فروش می‌رسد، این کمپانی توانسته است به گواهینامه ROG ایسوس نیز دست یابد که به معنی سازگاری بی‌نظیر با مادربردهای ایسوس است؛ با فعال کردن XPM می‌توان به بالاترین حد از قدرت دست یافت و تجربه بی نقصی را از بازی‌ها به دست آورد.

72aاین رم‌ها برای فعالیت به ولتاژ ۱٫۳۵ ولت نیاز دارند و همچنین در باس ۳۴۶۶ مگاهرتز و ۳۶۰۰ مگاهرتز به ترتیب دارای زمان پاسخگویی ۱۷ و ۱۸ هستند، این کمپانی در مورد زمان عرضه و قیمت این ماژول‌های حافظه سخنی را به میان نیاورده است؛ دیدگاه شما چیست؟

[button url=”http://www.techpowerup.com/215294/team-group-launches-team-xtreem-memory-fine-tuned-for-skylake-chips.html” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]TechPowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com