حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس فردا معرفی خواهند شد؛ این‌ها چیز‌هایی‌ اند که انتظارشان را داریم

نوشته

8 سال قبل | 105 دیدگاه | ترنجی

دیگر تا معرفی دو گل سرسبد سامسونگ چیزی باقی نمانده است. شاید چیزی حدود ۲۴ ساعت دیگر شاهد رونمایی رسمی این دو محصول از سوی سامسونگ باشیم. در این مدت شایعات و اخبار زیادی از این دو محصول منتشر شدند. حال قصد داریم که باری دیگر تمامی مواردی که انتظارشان را داریم را در یکجا جمع کنیم تا بفهمیم سامسونگ چه برنامه‌ای دارد. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

برخلاف سال گذشته سامسونگ یک مدل منحنی از سری نوت را معرفی نخواهد کرد اما به نظر قرار است مدلی دیگر به‌نام گلکسی اس ۶ اج پلاس روانه بازار شود. حال قصد داریم درباره طراحی، صفحه نمایش، پردازنده مورد‌ استفاده، دوربین و دیگر موارد موجود در این دو محصول اشاره‌ای کلی داشته باشیم.

طراحی

در اواخر ماه آوریل خبری منتشر شد که نشان می‌داد سامسونگ پروژه جدیدی به‌نام Project Noble را در نظر دارد که مشخص بود یک سری جدید از گلکسی نوت‌های سامسونگ است. قبل از این سامسونگ بر روی پروژه Zero کار می‌کرد. شاید واژه Noble همانند Zero خبر از ورود یک دستگاه خوش‌ساخت دیگر را بدهد که واقعا هم همینطور است. در اوایل شروع این شایعات یک سری رندر‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد محصول بعدی سامسونگ زبان طراحی مشابهی با گلکسی اس ۶ خواهد داشت، با همان فلز و شیشه‌ای که انتظارش را داریم. در کنار ساختار جدید بهبود‌های مثبتی هم در طراحی کلی صورت گرفته است. برای مثال شاهد یک انحنا در شیشه پشتی دستگاه هستیم که در نهایت باعث بهبود چشمگیری در آرگونومی محصول می‌شود.  بلندگو هم مشابه گلکسی اس ۶ به پایین دستگاه منتقل شده است. نکته جالب در مورد قلم دستگاه است که با یک فشار ساده به بیرون می‌آید که البته سامسونگ قبلا پتنتی دراین باره ثبت کرده است. ابعاد کلی گلکسی نوت ۵ احتمالا ۱۵۳٫۳ در ۷۶٫۱ در ۷٫۹ میلیمتر خواهد بود. دوست داشتیم که در این مدل شاهد USB-C باشیم که متاسفانه باید تا مدل‌ بعدی منتظر باشیم. حال بهتر است صبر کنیم و منتظر مدل نهایی باشیم اما در کل طراحی گلکسی نوت به شکل زیر خواهد بود.

Samsung-Galaxy-Note-5-renders-and-leaked-images

Samsung-Galaxy-Note-5-renders-and-leaked-images (1)

اما همانطور که گفتیم محصولی دیگر هم در میان است. گلکسی اس ۶ اج پلاس محصولی است که احتمالا مشخصاتی مشابه گلکسی نوت ۵ دارد اما از قلم بی‌بهره است. در مورد طراحی این محصول چیز زیادی برای بیان کردن نیست زیرا ساده ترین توصیف برای آن این است: نسخه ۵٫۷ اینچی گلکسی اس ۶ اج. ابعاد این محصول ۱۵۴٫۴۵ در ۷۵٫۸۰ در ۶٫۸۵ میلیمتر خواهد بود. طراحی کلی این محصول به شکل زیر خواهد بود:

Leaked-Samsung-Galaxy-S6-edge-renders

صفحه نمایش

در این بخش خیلی تند نروید، امسال خبری از صفحه‌نمایش ۴K نیست و باید به همان ۲K بسنده کنید. امسال سامسونگ قرار است در هر دو محصولش از صفحه‌نمایش‌های ۵٫۷ اینچی ۲K از نوع سوپر‌آمولد استفاده کند با این تفاوت که مدل گلکسی اس ۶ اج پلاس همانند گلکسی اس ۶ اج از نوع منحنی خواهد بود. در کل حتما شاهد بهبود‌‌هایی در بخش صفحه نمایش خواهیم بود ولی در حال حاضر همینقدر از این دو محصول انتظار داریم.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

بر خلاف صفحه‌نمایش، بخش سخت‌افزار جای بحث دارد. بنابر شایعات منتشر شده سامسونگ قصد دارد از یک پردازنده Exynos 7422 با ۴ گیگابایت حافظه رم از نوع UFS ۲٫۰ ساخت خودش استفاده کند. به این دو مورد باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری و حافظه پایه ۳۲ گیگابایتی هم اضافه کنید. در حقیقت نمی‌دانیم که باتری این محصول چگونه عمل خواهد‌ کرد اما امیدواریم حداقل عملکردی مشابه گلکسی نوت ۴ داشته باشد. همانطور که قبل هم اشاره کردیم مکانیزم خروج قلم از دستگاه کمی دستخوش تغییر شده است. حال بجای کشیدن قلم کافیست قلم را اندکی فشار دهید تا به بیرون بیاید. این مورد بسیار خوب است زیرا در سری‌های قبلی با کشیده شدن قلم، رنگ قسمت نقره‌ای قلم از بین می‌رفت که حال با این مکانیزم احتمالا نباید نگران این موضوع باشیم. شرایط برای گلکسی اس ۶ اج تا حدودی متفاوت است است. قبلا شایعه شده بود که پردازنده این دستگاه یک پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۸ است اما به نظر در نهایت پردازنده این دستگاه از نوع Exynos 7420 خواهد بود . البته ۳ گیگابایت حافظه رم و حافظه پایه ۳۲ گیگابایتی , و باز‌هم باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری را هم مد نظر بگیرید. متاسفانه به نظر از هردو محصول شیار کارت حافظه حذف شده است که البته امیدواریم این موضوع تغییر کند. البته شایعاتی شنیده‌ایم که می‌گوید نسخه دو سیم کارت گلکسی نوت ۵ از کارت حافظه استفاده خواهد کرد که احتمالا صحیح است اما چرا؟ زیرا احتمالا همانند سری A کاربران می‌توانند یا از دو سیم کارت استفاده کنند و یا از یک سیم کارت و یک کارت حافظه بهره ببرند. در بخش‌افزار هم انتظار داریم که هر دو محصول از اندروید آبنبات چوبی و تاچ‌ویز بهینه شده استفاده کنند و در ضمن انتظار بهبود‌ها و کاربرد‌های بیشتری در زمینه قلب گلکسی نوت ۵ یا حتی قسمت منحنی گلکسی اس ۶ اج پلاس داریم.

samsung-exynos-arm

دوربین

در بخش دوربین هم بحث زیادی وجود ندارد. همانند گلکسی اس ۶ این محصول احتمالا به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بهبود یافته با لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهد شد . در جلوی دستگاه هم احتمالا یک دوربین ۵ مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد، هرچند حسی به ما می‌گوید که این لنز حداقل ۸ مگاپیکسل خواهد بود اما بیایید و به همان ۵ مگاپیکسل بسنده کنیم. و در آخر همین ویژگی‌ها را برای گلکسی اس ۶ اج پلاس هم مد نظر بگیرید.

یک چیز دیگر … بررسی کوتاه دعوت‌نامه

Untitled-1

احتمالا همه شما دعوت‌نامه مربوط به مراسم سامسونگ را دیده اید. یک پس زمینه سفید با راه راه‌های مشکی که در میان راه به شکل منحنی در آمده اند. از طرفی تصویر دیگری منتشر شد که در آن گلکسی اس ۶ اج پلاس، گلکسی نوت ۵ و یک تبلت جدید دیده می‌شد. شعار این مراسم Live Big یا “بزرگ زندگی کن” است که خبر از وجود دستگاه‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ می‌دهد. حال اگر این دو را با یک دیگر تطابق دهیم خواهید فهمید که سامسونگ علاوه بر یک فبلت با صفحه‌نمایش منحنی و یک فبلت با انحنایی در پشت، یک تبلت جدید که احتمالا از سری نوت است را معرفی خواهد کرد. اما چون دعوت‌نامه سفید و سیاه رنگ یک محصول منحنی را نشان می‌دهد، شاید تبلت منحنی‌شکلی را شاهد باشیم.

در کل این‌ها چیز‌هایی اند که از این دو محصول انتظار داریم و می‌دانیم که اکثر آنها احتمالا رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت اما برای اطلاعات کامل باید تا مراسم رونمایی صبر کنیم. پس فراموش نکنید که فردا ساعت ۱۹٫۳۰ مانند همیشه با ترنجی همراه شوید.

اشتراک در
اطلاع از
105 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Abbas.A

خدا کنه اولا هنگی و آلزایمری نباشه که بعید میدونم نباشه حتما هست
دوما یه فبلتی باشه که بتونه از هر لحاظ با M5 رقابت کنه

Dontbon

با این قیمتاشون باید ۲۰ برابر امکانات بدن نه مثل S6 :negative:

Abbas.A

مثلا سامسونگ میخواد پول برندشو بگیره آخه سامسونگ برنده یه سبزی پاکن بیش نیست
خداوکیلی اگه سونی همچی قیمتی رو میزاشت هیچ مخالفتی نمیکردم
میگفتم خب حقشه و اگر سونی نبود اینقدر تکنولوژی پیشرفت نمیکرد

Mammad Gherghi

آره باید مثل z3+ امکاناتی مانند گرم کردن غذا و جوشاندن آب و کباب کردن گوشت داشته باشه
تازه سونی قول داده تو اکسپریا زد۸+ که پنج ماه دیگه با پردازنده فوق اصلاح شده اسنپ ۸۱۰ معرفی میشه قابلیت جوشکاری و برش فلزات رو هم قرار بده :mail: الانم دارم با دستکش برزنتی با زد ۲ این کامنتو میذارم،خوبه glove mode داره :whistle:

the next big thing

عباس،پسر جون فک کردی خیلی زرنگی کسی متوجه نمیشه؟؟؟رقیب m5 بشه؟؟؟؟بخدا این حرفت این پتانسیلو داره که خنده دارترین جوک سال لقب بگیره،پسر جون رقیب m5 پارسال معرفی شد منظورم گلکسی آلفاس،خودت خنده ت نگرفت.بزرگ تر از تورو جلو مزخرف گوییش وایسادیم تو که جای خود داری.برو هروقت از other دراومدین باهم حرف میزنیم فعلا هیس.فروش سری zسامسونگ که تایزن باشه از سری z به اصطلاح پرچمدار سونی فروشش بیشتره.فعلا که برند ما صدر جدول هر لیستی داره سروری میکنه چه فروش چه دوربین در dxo ,phonearena,gsmarena و چه تو صفحه نمایش تو display mit و بقیه جاها تو سخت افزارم گه هیچی نگم بهتره.سونی هم که طبق معمول تو otheeeeeeer.بیا بحث فروش پرایدو بنداز وسط یه خرده بخندیم بهت

Abbas.A

ببین کم میاری بحث فروش رو میزنی
+Z3 از نظر صفحه نمایش،دوربین از S6 خیلی بهتره
حالا ما دیگه با پرچمدارمون نمیایم جلو با میان رده میام که همه ی پرچمداران شرکتهای دیگرو تحقیر کرد

the next big thing

آخه اگه تو ادعات میشه و کم نمیاری برو یه سایت بیار که تو بررسی تخصصی صفحه نمایش و دوربین و باتری زد تیری پلاس رو بهتر از اس ۶ بدونن.آخه اجاق گاز مگه باید با پرفروش ترین اسمارت فون دنیای اندروید مقایسه کرد.زد تیری پلاس خوبه ولی به عنوان اجاق گاز.منتظر لینکت هستما از سایتی که تو برسی تخصصی،دقت کن،بررسی تخصصی بگه دوربین و صفحه نمایش زد تیری پلاس از نوت ۴ بهتره اصلا بیخیال اس ۶
تو هم چند روز دیگه از ترنجی میری امثال تو زیاد اومدن و رفتن
رو هوا حرف زدن کاری نداره مرد باش واسه حرفات سند بده منم میگم دوربین اس ۲ بهتر از زد تیری پلاسه،کی به کیه

Abbas.A

کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو بخواب زده رو نه
ببین میدونی مشکل تو چیه؟اینکه حرفه ای نیستی و یه بچه کوچولو ای که همش گول تبلیغات سامسونگو میخوری

the next big thing

چیه چرا در میری چرا فرار میکنی؟به جا این حرفا یه لینک بده که یه سایت تخصصی گفته دوربین و صفحه نمایش زد تیری پلاس از نوت بهتره.چرا رو هوا حرف میزنی.ببین بچه تویی که یه قرون رو چیزایی که میگی واینمیستی نمیتونی ثابتشون کنه.اصلا من بچه،من خواب،یه لینک تخصصی از یه سایت تخصیی بده حرفاتو ثابت کنه وگرنه اضافه گویی نکن.برو با دوستاتم مشورت کن بعد بیا
یعنی وقتی خودتون نمیتونید تخصصی و با مدرک حرفتونو ثابت کنیدهیچی نمیشه گفت.به جا این صحبتا دوتا لینک از سایت تخصصی بده اگه هم تمیتونی حداقل هیس تا ما با بقیه که لایق رقابتن بحث کنیم نه با شرکتی که تو otheeeeeeer هست کلا

number9

گل گفتی :good: :good: :good: :good:

Abbas.A

صفحه نمایش
toranji.ir/مقایسه-نمایشگر-گلکسی-اس-۶-اج-با-اکسپریا/
دوربین
itresan.com/80424/compare-mobile-flagships-camera-updated.html

Abbas.A

چی شد؟
منتظر جوابت هستم
خخخخ بیچاره 😥

the next big thing

خخخخخخ خیلی باحالی،اولا لینکتو که من نتونستم باز کنم.ثانیا مثل اینکه متوجه نشدی من گفتم یه لیست یه سند از سایتای تخصصی بررسی به من بده که بگه دوربین زد تیری از اس ۶ یا نوت ۴ بهتره؟؟مثلا مثل gsmarena برنده رو اعلام کنه یا مثل phonearena نمره و امتیاز بده یا مثل dxo و display رنکینگ اعلام کنه.ببین یه لینک اینجوری نمیتونی به من بدی پسر خوب چون کلا برندی که خوب باشه و مردم قبولش داشته باشن هیچوقت تو othet قرار نمیگیره.خود تو هم اس ۶ رو با زد تیری پلاس بذارن جلوت اس ۶ رو برمیداری شک نکن چون میدونی چقدر بنجل سازه اون سونی.دست همه مردم یا پرچمدار سامسونگه یا اپل و سونی هم دیگه کسی نمیخره چون انقدر برندش بی ارزش شده هرکی دستش باشه مردم فکر میکنن ورشکستس.سامسونگ انقدر حرفه ایه که ساندرا پیچای ازش به عنوان اثر هنری یاد میکنه یا اپراتو t mobile بهش لقب شاهکارو میده و فروشو میترکونه نه مثل سونی که بخش کنسول باعث شده که ورشکست نشه

عباس عسکری

فون آرنا و جی اس ام آرنا جیره خور سامسونگن
دیسپلی میت هم از اونا بدتر و فقط گوشی های سامسونگ رو بررسی میکنه و میگه بهترین دقت رنگو داره!!
ولی در بررسی ترنجی دیدیم که سفیدو زرد،قرمزو نارنجی و سبزو سیاه که سامسونگی ها به خیار میگفتن بادمجون
Dxomark رو قبول دارم فقط اینکه گوشی که آپدیت گرفته رو دوباره ببرسی نمیکنه وگرنه الان امتیازش برابر یا بیشتر از s6 بود درضمن امتیاز بیشتر به معنی کیفیت بیشتر نیست چون این امتیاز های به خیلی چیزها از جمله نرم افزار و … مربوط میشه
دوربین هم ترنجی و هم ای تی رسان و هم دیجیاتو مقایسه کرد z3 plus برتر بود و همینطور صفحه نمایش
بعدش کم میاری سوت بزن

the next big thing

آخ که چقدر شما طرفدارای سونی جوکید بخدا،سامسونگ پول میده ؟؟؟؟؟جیره خوار؟؟؟؟واسه اثبات حرفت مدرکی داری بدی؟؟؟یا اینم مثل بقیه حرفا و ادعاهاتون چرته؟؟؟خوشم میاد کم میارید میگید جیره خوار.خوبه دیگه هرکی از سامسونگ تعریع کنه میشه جیره خوار د سامسونگ میشه رشوه بده اینم از سوزشتونه.میخوای بگم کی رشوه بدس؟؟اون شرکتی رشوه بدس که سایتا رو میبره نمایشگاه mwc ،اون شرکتی رشوه بدس که اسپانسر میشه تا یه سایتی به کاربراش محصولاتشو رایگان جایزه بده،حرفتو ثابت کن که سامسونگ رشوه داده؟؟اینم بگم اون قضیه اصفهان یه چیز دیگه بوده.خواهشا حرفتو ثابت کن که سامسونگ رشوه داده.چرا انقدر از رو شکم حرف میزنیدشما.بخدا آبروی دنیای تکنولوژی رو بردید شماها

im80za

اولا مشکل مولتی تسکینگ با اپدیت ۲۰۰ مگابایتی که هفته پیش سراسری منتشر شد حل شده
دوما میدونی کی الزایمر داره؟ اون سونیه که وقتی اندروید ۵ رو برای گوشی هاش داد یادش رفته بود فایل های X-Reality و Close all رو بزاره و الان هم در اندروید ۵٫۱ دوباره یادش رفته فایل های Ussd رو بزاره پس فهمیدی کی آلزایمر داره؟

AMir

خداکنه که خوب بشه چون امسال پرچمدار خوبی ندیدیم
اس ۶ و اس ۶ اج هر دو مشکل مدیریت رم دارند و باتری هم چندان تعریفی نداره
جی فلکس ۲ وان ام ۹ و زد ۳ پلاس چون از اسنپ ۸۱۰ استفاده میکردند متاسفانه مشکل داغی دارند
فقط موند جی ۴ که باتری مشکل خیلی بزرگیه که متاسفانه این مشکل هم هست
به نظر من امسال شروع افتضاحی داشت و تا الان هم ادامه داشته خداکنه با چند تا گوشی بدون مشکل تموم بشه
فقط امیدوارم که نوت ۵ اس۶اج پلاس و زد۵ تو اندروید و آیفون های ۶s و ۶s+ گوشی خوبی باشن

Abbas.A

گرمای s810 رو خیلی بزرگنمایی کردن بعدش ورژن ۲٫۱ گرمای غیر طبیعی نداره و +z3 دماش در بدترین شرایط ۵۲ تا ۵۳ میره و S6 تا ۶۰ درجه
پس +Z3 از S6 خنکتره

AMir

تمام اخبار میگن داغ میکنه
معزز میگه داغ میکنه
شما میگی نمیکنه ؟
من بزرگترین مشکلات پرچمدارا رو گفتم من از داغی اس ۶ چیزی نشنیدم ولی از داغی z3+ زیاد شنیدم

Moazez

من کی گفتم داغ میکنه؟!! کسی نمیگه s6 دماش تا ۶۰ درجه میره چون سامسونگ نمیخواد به فروشش لطمه بخوره ولی خیلی قشنگ اسم گذاشت رو ۸۱۰ که داغ میکنه تا طرفدارای سایر برندهارو هم سمت خودش جذب کنه. خداهم جای حق نشسته در عوض s6 هم شد پر ایرادترین پرچمدار امسال. تو هرقسمتش که فکر کنی ایرادار بوده

AMir

خود شما زمان اخبار داغ شدن ز۳ پلاس اعصابتون خورد بود و میگفتید
۱ تیر ۵, ۱۳۹۴ در ۸:۰۴ ب.ظ
گندت بزنه کوالکام. باید تو ۸۲۰ جبران مافات کنی

۲ تیر ۱۵, ۱۳۹۴ در ۱۰:۲۸ ب.ظ
مممنونم از زحمات بی شمار شما از بابت این بررسی فوق العاده زیبا و ذره بینی که لذت بردم،انگار خودم داشتم بررسی میکردم انقدر که ریز به ریز رفتید جلو حتی در مورد محافظ صفحه نمایش که لکه چربی جذب نمیکنه هم دقت کردید. واقعا خسته نباشید.چیزی که این گوشیو خوبیهاشو خدشه دار کرده کوالکام لعنتی هست. ولی همه چیش جزو بهترینهای حال حاضر هست.

کامنت های دیگه هم به هر دلیلی پاک شده
و موندم اگه کسی نمیگه دما ۶۰ درجس و منبعی این خبرو نزاشته شما چه جوری میدونی؟

Moazez

اونموقع اونموقع بود الان الانه. الان سونی سه تا آپدیت داده به z3+ و قضیه فرق کرده و دما از s6 هم کمتره

ahmadM2

داغ شدن اس۶ جوک ساله
اگه اس۶ داغ میشد کوالکام دست به دامن سامسونگ نمیشد که با فناوری جدیدش چیپ ۸۲۰ رو بسازه
اگه اس۶ داغ میشد اپل سفارش ساخت چیپ جدیدش رو به سامسونگ نمیداد
جالبه شما ها خودتونو از مهندسین اپل و کوالکام هم بالاتر میدونید
اگه دداغ نمیشد چرا به قول خودتون سونی برا زد۳+ سه تا سه تا آپدیت میده؟؟؟
مگه خودت از اون رفیقمون اقای هدایت که زد۳+ خریده بود نپرسیدی وضعیت چطوره که گفت داغ میکنه؟؟؟ جلل الخالق از دست شماها :wacko:

negar

سونی برای Z3+ انقدر کارکرد CPU رو پایین آورده تا داغ نکنه(ولی بازم داغ میکنه شدیدا)،بنچمارکش شده در حد گوشی A5 سامی 🙁
بعدش چند روز پیش اس ۶ یک آپدیتی گرفت که در حالت عادی گوشی ۶۵ درصد رمش پره و بعد بستن برنامه ها تا ۵۶ اومده
اینم اسکرین شات
yon.ir/XYtp
:yes:
پس حرف از آلزایمر نزنین لطفا :yahoo:

Abbas.A

ما خودمون زغال فروشیم دیگه ما رو سیاه نکن

negar

عباس جان من نمیدونم شما زغال فروشین یا چیز دیگه ای میفروشین ،ولی فعلا زمسنون رفته و رو سیاهی مونده واسه ذغال :heart:

hazhparsa

داداش من مشکل مدیریت رو اس۶ حل شده چندبار باید بگم !
هفته قبل اخرین اپدیتش که ۲۳۳مگ بود اومد و الان رمم تو حالت عادی ۵۰تا ۵۸درصدش پر هست و هیچ مشکلی تو هیچ موردی نداره
در ضمن عباس چی میگی اس۶ داغ میکنه ؟
تاحاله اس۶ دیدی؟
تو دستت گرفتی؟
۳ساعت پشت همم تو نت باهاش گشتم فقط گرم شده ک کاملا عادیه ! نمیدونم تو کی میخوای بفهمی اینارو!

Ari khan

جونم ترولای و بازاریابان سونی که سوزششون از حالا شروع شده….بگین که فردا از درد سوزش نمیتونین تایپ کنین :whistle:

Abbas.A

ما که بخیل نیستیم امیدوارم NOTE 5 بتونه با M5 رقابت کنه و حتی شکستش بده

Moazez

آخه تو مشخصاتش چی داره که ما نگران باشیم؟!!! نه خدایی بگو دیگه. همون s6 منتها با سایز صفحه بزرگتر. بعد انتظار دارن فقط سونی انقلاب کنه. یکی نیست بگه این چیه آخه؟!! چیش جدیده و چه چیز پیشرفته تری نسبت به s6؟ حداقل ضدآب هم نیست تا دلتون خوش بشه بگید بالاخره به سونی رسیدیم.

Ali.R

یه باتری عالی میتونه منو مجاب کنه تا نوت جدید رو بخرم. :yes:
امیدوارم الجی هم یه فبلت توپ معرفی کنه و واسه جلب توجه به سمت فبلت جدیدش چندتا سورپرایز عالی داخلش قرار بده..آیفون هم بخاطر ios انتخاب خوبی واسم نیست…از بقیه هم انتظاری نداریم،همین که خودشون رو به فنا ندن خوبه

number9

غووووولهههههههه خوابهههههههههه
واییییی اگه پاشه :whistle:
انشاالله فردا پا میشه
از سامی خوشم نمیاد ولی نوت ی جیز دیگست
بهترین فبلت سال :yahoo: :yahoo:

m9472

نوت۵ بیاد تمام گوشی ها باید جلوش زانو بزنن z10 سونی هم نمیتونه باهاش رقابت کنه خخخخخخخخ

Nfs

نوت ۵ خوشحالیش زیاد دووم نمیاره چون ایفون قراره بیاد خوشم میاد یه مدل میزنه کل مدل های سامسونگ به پاش نمیرسن :mail:

moein_1

خودتون دارین با زبون بی زبونی میگین دیگه!!z5که هیچی zفلانم بیاد رقیب نوت۵ نیس!
داری میگی بخاطر ایفون خیلی دوم نمیاره پس رقیبش فقط ایفونه نه زد چی چی!! B-)
خوش باشی :bye:

Moazez

تو فعلا دوتا برتری از نوت۵ نسبت به m5 بگو بعد چاله واسه z10 بکن

amir_narimanpour

جالبه واقعا
ام۵؟؟؟؟؟؟
مدیاتک؟؟؟؟؟
نوت۵؟؟؟؟؟
خداشاهده مطمینم تو دلتون ارزو دارید کاش ام۵ جای زد۳ پلاس پرچمدار بودد خخخخخخ انقد این گوشی براتون رویاییه؟؟؟؟جالبه

پویا رحمانی

کاربران Abbas.A و m9472 متاسفانه کامنت هایی که قرار میدید و تایید نمیشن باعث میشه که کار امکان انتشار مستقیم کامنت ها و بازگشت به وضعیت سابق به عقب بیفته
لطفا مراعات کنید

Abbas.A

آقای رحمانی من که به هیچ کس توهین نکردم و کامنت های من تایید شده ولی اون یکی رو نمیدونم

m9472

داداش شما این عباس و معزز و بنداز بیرون همه چی درست میشه من خیلی وقته تو این سایت هستم نباید با سوز این دو تا بشم

raminrx7

چند بار آخه؟؟؟؟؟؟
دقت کنی ۲۰۰بار بلاک شده ایدی جدید ساخته اومده
سنگ پا هم بود میترکید

Moazez

خوشبختانه تاحالا بلوک نشدم و یکی از کاربرای محبوب ترنجی هستم. ولی اگه فکر کردی مارو بندازن بیرون تا تو و امثال تو هر ترول بازی در بیارن کور خوندی.

ايليا زندى

راست میگه این بنجول فنا رو تایید نکنین ما هم هیچى نمیگیم

Moazez

ایلیا سلام عزیزم. :heart:

number9

واقعا خیلی جالبه که باید وایستی تا نظرت بررسی شه
واقعا تو سایتای مختلف سایت شما بشتر از همه درگیر این بحثا ست
خوبه ی تصمیم جدی بگیرید که اونم….. :unsure: :unsure: :unsure:

پویا رحمانی

شما راه کار ارائه بدید ممنون میشم. می توانید پیشنهادات خود را ایمیل کنید

raminrx7

اقای رحمانی من بارها گفتم که شما باید یه پست بزارین واسه توجیه کردن کاربرا تو کامنت نویسی و قوانین رو بگین.
یه جور فرهنگ سازی کامنت نویسی شما درست کنین.
پیشنهاد بعدی من هم که میتونه با پیشنهاد بالا ادغام بشه اینه که به هر کاربر ۳تا فرصت اخطار بدین به این صورت که در صورت مشاهده کامنت مورد دار تا ۳بار تذکر و بار اخر بلاک

number9

سایت شما حرف نداره
به غیر از بخش نظراتش
اونم همون ۲ تایی که خودتون تام بردین + معزز
بهتره کسایی که جو سایتو بهم میریزن مدتی بلاک کنید

پویا رحمانی

دوست من بلاک کردن هر طرفی که باشه ثابت شده که در بلند مدت دردی رو دوا نمی کنه دلیلش رو احتمالا خودتون واقف هستید. واقعا باید تصمیم های کلان تری اتخاذ بشه. به امید خدا شاهد بهبود این بخش خواهیم بود

number9

اقای رحمانی قراره ماازین سایت چیزی یاد بگیریم و تو بخش نظرات تجربه هامومنو به اشتراک بزاریم
اما تو اینجا اینطوری نیست
وقتی چند نفر بلاک بشن و شما تو سایت اعلام کنید و دلیلشو بگید بقیه هم درست میشن
که البته کار برای این سایت واقعا قابل احترامن
فقط همونایی که گفتین اقای معزز واقعا جو سایتو خراب میکنن
منم به عنوان کاربر میخوام که واقعا ی رسیدگی جدی بکنبن اگه بکنین
درسته شما نظرارو میخونین جواب هم میدین اما عمل نمیکنین
منم فقط انتقادمو کردم
اگه جسارت کردم شرمنده :rose: :rose: :rose:

amir_narimanpour

اقای رحمانی عزیز شما یه کار دیگ کنید
بجای اینکه حرفای توهین امیز رو بلوک کنید اقا حرفایی ک دیگ خیلی بی منطقه و حرص کاربرای حرفه ای رو در میاره رو تایید نکنید
من کاری ب معزز ندارم
اما abbas.aدیگه شورشو در اورده خو وقتی ایشون حرف بیخود میزنه کاربرای حرفه ای هم ناراحت میشن و عکس العمل نشون میدن

number9

مرسی
:rose: حرف حساب جواب نداره

hazhparsa

بهترین کار همینه که صبور باشیم و بزاریم تو حال خودشون باشن و جوابشونو ندیم!
abbas.aو moazez دیگه برای همه ثابت شده کلا تو باغ نیستن و تنها چیزی ک بلدن اینه سونی خوب بقیه بد!
بهترین کار همینه ک جوابشونو ندیم تا جو کامنتا اروم بمونه چون بلاک راه حل نیست!

AMir

آقای Abbas.A میشه یک منبع به من نشون بدید که اس ۶ دماش به ۶۰ رسیده
من منبع دارم که اس ۶ اج که با اس ۶ فرقی نداره دماش تا ۴۰ رفته ولی زد ۳ پلاس تا ۵۰ من هرچی گشتم از دما اس ۶ چیزی پیدا نکردم
https://www.youtube.com/watch?v=RNoRWw69krc دما ۳۴
https://toranji.ir/?p=908388 دما اس ۶ اج ۴۰ دما زد ۳ پلاس ۵۰
اگه منبعی دارید خوشحال میشم ببینم

دیوی

ترنجی جان یه فکری به حال بخش نظراتت نکن واقعا در حد ترنجی هست…پارسال بهم قول ندادی ک به ترتیب امتیاز ، دسته بندی نشه …واقعا ک

Ali.R

یه بنده مسلمون اینجا نیست که لینک کیبورد سونی تو کیت کت رو بهم بده؟
کیبورد جدیدش مزخرفه

Nfs

تو اکسپریان یه سرچی کن شاید پیدا شد

Ali.R

پیدا که میشه ولی رمز و یوزر اکسپریان یادم رفته،لینک مستقیم میخوام

ADIDAS

امیدوارم باتریش ۳۰۰۰ نباشه، چون واقعاً نوت رو تو سام قبول دارم ، بعدش هم واقعاً بعضیا نمیخوان قبول کنه m5 یه سوپر اسمارت فون هست، واقعاً هیچ نقدی نداره، آخه کدوم برندی میاد رو میان رده ای گلوریا گلس
گلس ۴ میزاره، این هم بگم ام ۵ از جنس شیشه هست، فقط نسخه ی اولیه اش از جنس پلاستیک بود.

Moazez

تازه جنس بدنه هم از آلومینیومه و کناره ها از فولاد. واقعا بهترین اسمارت فون حال حاضر هست m5 همراه با z3+

Saeed Sj

الان تو این دوتا نظر که دادین منوجه شدم این گوشی میان رده که اسمش M5 هست جنس بدنش از پلاستیک . شیشه . الومینیوم و فولاد هست واااقعاااا چه تنوعی افرین به سونی !!

Moazez

درکش برای سامسونچی جماعت که وجودشون با پلاستیک اوخ گرفته سخته. جنس فرم گوشی از آلومینیوم هست،گوشه ها از فولاد، شیشه پشت و جلو هم از گوریلا گلس۴٫ گرفتی یا بیشتر بشکافم؟

Ari khan

“، آخه کدوم برندی میاد رو میان رده ای گلوریا گلس
گلس ۴ میزاره”
خدمتتون عرض کنم گلکسی الفا اولین گوشی مجهز به گوریلا گلس۴ بودش!!!

Moazez

واسه همینه که ما میگیم میانرده سونی >پرچمدار سامسونگ

Ari khan

آلفا هیچ وقت برچمدار نبوده!!!عمرش کوتاه بود!!!اون زمان و فک کنم همین حالاهم خیلی قدرتمنده!!!درواقع یه سوپر میانرده بوده!! :good:

Moazez

از فنهای حرفه ای و با شعور سونی خواهشمندم از پیج سامسونگ دیدن نفرمایند هیچوقت و نظر هم نذارن،اینجوری بهتره. ماکه حرفه ای هستیم نباید مثل خودشون با خودشون رفتار کنیم. گذشت از بزرگانه.

Mammad Gherghi

آره فقط فراخوان برای فن های متخصصو باشعور سونی میذاری یه فکری به حال معدود فنهای سونی که جزو این دسته باشعورا نیستن بکن،هی میرن اینور اونور بازیگوشی میکنن
اونا رو هم جمع کن ببر B-)

Ari khan


اره حرفه ای بودنشون رو تو اون پست ssd شانزده ترابایتی سامسونگ دیدیم و واسه همه امون ثابت شد شماها چقدر حرفه ای هستین!!!!
باشعور بودنشونم که واسمون ثابت شده،مخصوصا شما و اون جریان لیگ ترنجی!!! :whistle:
البته با احترام به طرفدارای واقعا گل و با منطق سونی

Different_boy

من که بی صبرانه منتظر معرفی هستم.مراسم رو هم مستقیم میبینم انشالا.کاش ساعت دقیق رو هم میزاشتین.الان که ساعت ۱۱ شب هست هنوز نمیدونم فردا چ ساعتی مراسم هست.ی روز قبل این مشخصات رو درج کنید که برنامه ریزی کنیم!!مرسی.

SaEeD

فردا عصر ساعت ۱۹٫۳۰ داداش،از کجا مستقیم میبینی؟؟؟ تو نت؟؟

SAMSUNG 2015

دوست عزیزم فردا شب ساعت ۱۹:۳۰ شما میتونی از سامسونگ ایران مستقیم مراسم رو تماشا کنید.

ای جووووووووونمی جون فردا شب چه شود!!!!!!!!!!!!!!!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Dontbon

آقا پویا ترو خدا این دوتا کاربر جدید رو بن کنید قشنگ معلومه ۸ سال بیشتر سن ندارن هی آخر هر کامنتی مینویسین حخحسیلنبیسخلیسل :wacko: لیاقتتون همون سامسونگه :negative:

mohammadh hossein

من که خیلی دوست دارم ببینم چه مشخصات و امکاناتی داره. ولی امید وارم طراحیش مثل s6 نباشه دوربینش داخل باشه و یه مقدار نظم داخل طراحی دیده بشه

پویا رحمانی

کاربران m9472 و معزز و Ari khan و Abbas.A
یک بار دیگه دوستانه تمنا دارم احترام همدیگرو نگه دارید تا همه بتونن از بخش کامنتا استفاده مثبتی ببرن و فقط شاهد کل کل های کم محتوا نباشن. اگر سند و مدرک مستدل و معتبری دارید رو کنید تا همه استفاده کنن در غیر این صورت عملا کل کل ها حالت فرسایشی پیدا می کنه
ممنونم از همه

Abbas.A

من که حقیقتو میگم
میان رده ی سونی از پرچمدار سامسونگ بهتره و مدرک هم دارم و به کسی توهین نکردم

number9

باشه m5 بهترین اسمار فون جهان
دست ازین کارات بردار

پویا رحمانی

کاربر Abbas.A یا توجه به اینکه شما آغازکننده اصلی این جنجال هستید برای بار آخر دوستانه توصیه می کنم راه و رسم خودتونو تغییر بدید چون کامنت گذاشتن به این سبک واقعا به نفع هیچ کسی نیست و فقط چهره برند محبوبتون رو خدشه دار می کنید همین!

Abbas.A

باشه آقای رحمانی من فقط خواستم این دوستان رو از باتلاق در بیارم
که دیگه این کارو نمیکنم میزارم تو باتلاق فرو برن
با تشکر

number9

اقای رحمانی خودتونم میدونید اینجوری قضیه حل نمیشه
یه فکر اساسی بکنید لطفا

پویا رحمانی

تا به این لحظه ۲۶ کامنت از این پست حذف شدند. شما الآن دارید تصفیه شده کامنت هارو ملاحظه میفرمایید وگه نه اوضاع خیلی بدتر از اینی هم هستش که ملاحظه می فرمایید
برای این بخش تمهیداتی در نظر گرفته شده

sina

اقای رحمانی بهترین کار ممکن رو که حذف کامتن ها بود رو انجام دادید چون اون کامنت ها در خور کاربر های ترنجی نیست فقط لطف کنید برای فردا و پست هایی که برا نوت و کلا سامسونگ هست یه همچین تمهیداتی رو انجام بدین چون واقعا شورش رو در اوردن

پویا رحمانی

بروی چشم خیالتون راحت. در صورت لزوم با سخت گیری بیشتری کامنت هارو تایید خواهیم کرد

amin nasiry

سامسونگ همیشه عالی بوده ولی این فن های سونی یک گوشی پرچمدار رو با یک میان رده مقایسه میکنن مگه داریم مگه میشه والا من اگه سونی مال بابام بود اینقدر. ازش تعریف نمیکردم اخه کی s6 رو با m5 مقایسه میکنه واقعا کامنت ها رو با این حرفاتون خراب کردین

Nfs

با حرف شما موافقم m5 در رده ی خودش بهترینه ولی دیگه نمیتونه بهتر s6 باشه :rose:

sina

ترول های سونی اولا که بگم سری A سامسونگ رو با m5 مقایسه کنی برای سری A زشت هست چه برسه به اس۶ حالا دیگه نوت ۵ رو بیخیال دوما هی میگید اس ۶ دماش تا ۶۰ درجه میرفت واقعا دلیل یا مدرک و لینک سایت معتبر دارید که این حرفو میزنید در ضمن اگه سونی به خاطر اسنپ ۸۱۰ ترسی نداشت چرا کلاک پردازندشو اورد پایین اگه جرعتشو داره کلاک اسنپ ۸۱۰ رو میذاشت رو حالت عادی تا ببینیم که حتی میشه باهاش اب رو به جوش اورد و نیمرو روش درست کرد سوما وقتی تو آمار های جهانی معتبر سونی تو قسمت other هست چرا زور میزنید که سونی رو بالاتر از سامسونگ و اپل نشون بدین هر موقع اسمش از تو otheeeeeeeeeer امد بیرون بعد حرف بزنید و اماااااا وقتی فردا نوت ۵ معرفی شد با طوفانی که به راه بندازه دیگه خبری از سونی نمیمونه پس تا فردا با سونی خداحافظی کنی حالا اگر جواب منطقی و با ادله جواب دارید بگید چون اگر چرت و پرت تحولیم بدید حسابی سونی و ترول هاش رو میکوبم پس منطقی صحبت کنید :yes:

number9

دگ درسته بهترین فبلته ولی فرار نیست طوفان کنه چون مراسم بهم میخوره 😉 😉
بخوای حساب کنی m5 یه خوبی داره a8 یه خوبی هایی

Abbas.A

فون آرنا و جی اس ام آرنا جیره خور سامسونگن
دیسپلی میت هم از اونا بدتر و فقط گوشی های سامسونگ رو بررسی میکنه و میگه بهترین دقت رنگو داره!!
ولی در بررسی ترنجی دیدیم که سفیدو زرد،قرمزو نارنجی و سبزو سیاه که سامسونگی ها به خیار میگفتن بادمجون
Dxomark رو قبول دارم فقط اینکه گوشی که آپدیت گرفته رو دوباره ببرسی نمیکنه وگرنه الان امتیازش برابر یا بیشتر از s6 بود درضمن امتیاز بیشتر به معنی کیفیت بیشتر نیست چون این امتیاز های به خیلی چیزها از جمله نرم افزار و … مربوط میشه

Soorena

من که دیگه گول دروغگویی سامسونگ رو نمیخورم. شخصا تجربه کردم و ضد حال خوردم. بنچمارک ۹۰۰۰۰ چند روز پیش هم دروغ از آب درومد. از آدمها و برندهایی که با دروغ کثیف میخوان پول به جیب بزنن متنفرم.

K.m

…..

پویا رحمانی

دوست من خونسردی خودتونو حفظ کنید
پاک سازی نسبی صورت گرفت و به امید خدا اوضاع به سمت بهبود نسبی پیش خواهد رفت. از صبری که دارید واقعا سپاسگزاری می کنم

m9472

اقای رحمانی دره سایتو ببند خیال خودتو راحت کن انقد هم نیا به کاربرا التماس کن یه سایت تکنولوژی فارسی زبان درست نیست که ادم ارامش داشته با شه **** که یه مشت ترول ریخته فقط بلدن مسخره کنن **** هم که کلا جیره خوار اپله یه ترنجی خوب بود که اونم این معزز و abbas گند زدن توش حال ادمو بهم میزنید جمعش کن باو

K.m

در ضمن خدمت آقای ر ح م ا ن ی عارضم پیشنهاده بنده اینه یه کاری بکنید که بعضی از کاربرا رو بشه بلاک کرد.یعنی نظرات هر کس رو که بخواهیم نبینیم.اینجوری به نفع همه است.صواب داره به خدا.قبلا میومدی تو نظرات چیزی یاد بگیری الان فقط باید مهملات یکی دو نفر که دقیقا مشکلشون معلوم نیست چیه رو باید ناخواسته دید.

پویا رحمانی

چشم روی این پیشنهاد هم فکر می کنیم. بلاک کردن چاره کار نیست اینو خودتون هم مستحضر هستید. بهترین کار در این زمینه فرهنگ سازی هستش

Doc

چه سایت پر باری و چه کاربرای حرفه ای
چه کاربرایی دادید چی نصیبتون شد 🙂

رسول آریان

با سلام به دوستان.

اگر میخواید مراسم رو پخش مستقیم نگاه کنید به این آدرس مراجعه کنید:

http://www.samsung.com/iran/galaxy/unpacked

در مورد کامنت ها هم فقط باید افسوس خورد. چقدر سطح نظرات سایت پایین اومده. یعنی کل نظرات این پست رو خوندم، یک کلمه توش نبود که به اطلاعاتم اضافه کنه. بخدا حیف زحمتی که بچه های ترنجی ها میکشن برای انتشار این مطالب.

این آقای عباس، چند روزه چشمم میخوره به کامنت هاش، ایشون هنوز به یک نظر واحد برای اسمش هم نرسیده. یک روز میشه Askari یک روز میشه A.A یک روز میشه عباس، یک روز میشه Joker یک روز میشه Abbas.A.

یوزر Moazez هم نمیدونم بار چندمشه که بن میشه، صدرا که میگفت خیلی بوده. فقط من یه سوال دارم از معزز. شما که میگی صحبت های ترنجی رو در مورد صفحه نمایش و دوربین قبول داری، پس چطوره که صحبت های ترنجی رو در مورد دمای گوشی ها قبول نداری؟ من تست های سینا عطایی رو به عنوان تست های داخلی قبول دارم و قابل ستایش هست کارشون ولی شما بهتره جایی رو منبع حرفت قرار بدی که تست های دقیق توسط دستگاه های پیشرفته و آزمایشگاه های حرفه ای انجام میدن.
سایت DXO و Display Mate و …
این صحبت رو هم جای دیگه نکن که سامسونگ زیر میزی داده، اگر توی آمریکا چنین حرفی بزنی میبرنت دادگاه و اونجا باید ثابت کنی در غیر اینصورت زندانی میشی یا جریمه نقدی.
هر چند در تست های سینا عطایی هم هیچ وقت هیچ برندی رو صد در صد غالب و برند دیگری رو صد در صد مغلوب عنوان نکرد و هربار که نتیجه گیری کرد، مزایا و معایب هر دو رو بازگو کرد.
حالا اینکه شما دوست داری تفسیر به رای کنی، بحثش جداس.
هنوزم یادم نرفته که چه تهمت هایی به ترنجی زدی و چه کارهای زشتی که نکردین، بعد یه دفه ترنجی شد منبع. انسان ثابت نظری نیستی، اینو کاملا میشه از جمع بندی کامنت هات برداشت کرد. در کل حرکاتتون بچه گانس و اتفاقا داری با این کارت بچه ها رو از سونی متنفر میکنی.

پویا جان مثلا کامنت ها هم پاک میشه؟ مثلا این کامنت ها تایید شده ها بوده؟ خدا رحم کنه پس به تایید نشده هاش.

number9

مرسی :rose: :rose:

SaEeD

آقای رحمانی یه پیشنهادی داشتم در مورد مدیریت بخش نظرات کاربرا

بخش نظرات رو مثل قبل آزاد کنین و ۴ یا ۵ نفر از کاربرا رو انتخاب کنین اونایی که زیاد سر میزنن به سایت و یه ابزاری بهشون بدین که فقط بتونن نظرات تشنج زا که باعث به هم خوردن جو نظرات میشه رو به تشخیص خودشون مخفی کنن(حذف نه ها مخفی کنن تا همه کاربرا نببین اون نظرات رو) بعدش که یکی از مدیرای ارشد اومد اون نظر رو بازبینی کنه و تصمیم بگیره که حذف بشه اون نظر یا باز نشر بشه :rose: :rose:

پویا رحمانی

ممنونم دوست من روی این پیشنهاد هم فکر می کنیم

رسول آریان

آقای رحمانی، ناراحت شدم که کامنت منو تایید نکردی. من اگر میخواستم تا الان یکی از نویسندگان ترنجی بودم و خود صدرا شاهده که از سایت های دیگه چقدر برام ایمیل همکاری ارسال شد.
شما این همه کامنت های بی محتوا رو تایید کردی، بعد کامنتی که میگم در سایت سامسونگ به این آدرس مراسم پخش زنده میشه و انتقادی که به نظرات دو نفر داشتم تایید نمیشه.
واقعا که!

پویا رحمانی

جناب آریان به هیچ وجه کامنتی از شما زیر دست من رد نشده که تایید نشده باشه. همونطور که صدرا جان در پست بعدی اشاره کردن این مورد به سیستم وردپرس برمیگرده که نظر شما را اسپم کرده بود و ظاهرا سوء تفاهمی پیش آمده

رسول آریان

سلام آقای رحمانی. آخه تعجب کردم، کامنت های قبلش و بعدش تایید شده بود. اگر پیش داوری کردم عذر میخوام. :rose:

milani2012

اسلات سیم کارت اس ۶ که مشخصه بالای گوشیه ولی سوال اینجاس باتوجه به اینکه شایعه شده باتریه نوت غیر قابل تعویضه و رم نمیخوره اسلات سیم کارت کجاست
تو هیچ عکسی مشخص نیست پس به این عکسا زیاد نمیشه اعتماد کرد

sinamirzaii

دوست عزیز طبق عکسایی که منتشر شده اسلات سیم کارت در بالای دستگاه قرار دارد و برای نسخه ی دو سم هم یک اسلات در بالا و دیگر اسلات در لبه ی سمت راست گوشی هست البته باید تا رونمایی اصلی صبر کنیم چون ممکنه هیچ کدام واقعیت نداشته باشن (منظورم شایعات)

Different_boy

ترنجی جان نمیدونم چ اسراری هست که یک راه حل بذارید برای همه کاربرانتون!!!کاملا مشخصه که سایت توسط چ یوزرهایی داره متشنج میشه.حالا واسه هر برندی که میخاد باشه.بنظرم شما با دست دست کردن فقط دارین کاربرای حرفه ای تون رو از دست میدین و خیلیها هم شاید رفتن و دیگه پشتشون رو هم نگاه نکردن و این زشت هست برای سایتی که سودای بهترین شدن در عرصه تکنولوژی رو یدک میکشه یا میخاد بکشه.
پس هر راه حلی دارین روی چند نفری که معلوم هست اعمال کنید.جواب داد فبها(که مطمئنم جواب نمیده)اگر هم نداد جوری از سایت اخراجشون کنید که قابل بازگشت نباشن.یعنی این کار امکان پذیر نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فکر نمیکنم اینطور باشه.
کاربرهایی که به راحتی میشه توی همه سایتها کامنتهای بی ربط و جبهه دار و متشنج کننده شون رو دید.هر سایت تکنولوژی هستن و حرفهای صد من ی غازشونو به زور به خورد مردم میدن.دیگه اخراج این چندتا کاری نداره.اخرین راه حل هم تهدید و پلیس فتا هست.بنظرم بعضی ها اینقدر شعور ندارن که هرچقدر اخراج میشن بازهم میان و مثل قبل کامنت میذارن.

mohsen.j

کامنتارو که دیدم یه جوریم شد فقط میتونم بگم بازم صد رحمت به برند الجی انقد درگیر این چیزا نیست .کلا زیاد تو حاشیه و اینا نمیره یکم منطقی ترن تا اینا.موفق باشید :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs