حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل فکتوری ایمیج‌های جدیدی را برای سری نکسوس در جهت برطرف کردن مشکل امنیتی Stagefright منتشر کرد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

چندی پیش یک مشکل امنیتی بسیار بزرگ و خطرناک با نام Stagefright در اندروید کشف شد. این مشکل امنیتی به گونه‌ای بود که هکر می‌توانست با یک فایل MMS کل دستگاه اندرویدی شما را به خطر انداخته و اطلاعات شما را به سرقت ببرد؛ این مشکل امنیتی به حدی بزرگ است که می‌تواند به راحتی ۹۵۰ میلیون دستگاه اندرویدی را به خطر اندازد. همانطور که چندی پیش هم اشاره شد گوگل در راستای امنیت اندروید، بیش از پیش در حال تلاش بوده و امروز فکتوری ایمیج‌های جدیدی را برای سری نکسوس منتشر کرد که با نصب آن، دیگر نگرانی برای Stagefright نمی‌ماند. در ادامه مطلب با ترنجی همراه باشید.

این فکتوری ایمیج با شماره ساخت LMY481 برای ۶ دستگاه نکسوس منتشر شد. این دستگاه‌ها عبارتند از؛ نکسوس ۴، نکسوس ۵، نکسوس ۶، نکسوس ۹ ( نسخه WiFi و LTE )، نکسوس ۷ ( نسخه ۲۰۱۳ و WiFi ) و نکسوس ۱۰٫ همچنین به زودی برای دستگاه‌های نکسوس ۶ و نکسوس ۵، چنین آپدیتی در قالب OTA و اولین آپدیت امنیتی منتشر خواهد شد. بقیه اعضای خانواده نکسوس نیز کمی بعد، این آپدیت را در قالب OTA دریافت خواهند نمود.

[su_button url=”http://www.androidcentral.com/google-releases-lmy48i-factory-image-stagefright-fix-seven-nexus-devices” target=”blank” background=”#0fb869″]androidcentral[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....