حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک گوشی هوآوی در یوتیوب به مدت ۱۸ ثانیه دیده شد؛ آیا این Huawei Mate 8 خواهد بود؟

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

چندی پیش، یکی دیگر از دستگاه‌های هوشمند شرکت هوآوی با شماره مدل M200-UL00 در یک ویدئو ۱۸ ثانیه‌ای دیده شد. شخصی که این ویدئو را در یوتیوب قرار داده بود، به این نکته اشاره دارد که این دستگاه هوشمند، همان Huawei Mate 8 خواهد بود  که طبق تیزرهای منتشر شده از سوی هوآوی، تاریخ رونمایی از آن، برابر با ۲ سپتامبر یا ۱۱ شهریور می‌باشد. برای دیدن ویدئو مورد نظر و اطلاعات بیشتر در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گفته می‌شود شعار هوآوی در آن روز، ” طعم پرچمدار پرچمداران را بچشید” خواهد بود. بیایید نگاهی به سخت‌افزار این دستگاه هوشمند بیاندازیم. طبق شایعات، Mate 8 از یک صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولویشن ۱۴۴۰x2560 بهره می‌برد که کیفیت QHD را با تراکم پیکسلی ۴۹۰ ppi رقم می‌زند. این دستگاه هوشمند قرار است از قلب تپنده خود هوآوی با نام Kirin 950 SoC استفاده کند. شایعه شده است که هوآوی قصد معرفی دو نسخه از Mate 8 را خواهد داشت. یک نسخه با رم ۳ گیگابایت و ۳۲ گیگیابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. نسخه دیگر قوی‌تر و جادار تر خواهد بود (!) و از یک رم ۴ گیگابایتی به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. برای گرفتن سلفی از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی گه در سمت جلوی این گوشی قرار دارد، می‌توانید استفاده کنید.

اما پشت این دستگاه؛ یک دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی به همراه دو فلاش و سنسور اثر انگشت جا خوش کرده اند. وقتی که نسل قبلی این دستگاه هوشمند یعنی Mate 7  با یک باتری ۴۱۰۰mAh عرضه شد، مسلما ارتقای باتری را در نسل جدید را انتظار خواهیم داشت.

قبل از این هم عکس‌هایی از Mate 8  لو رفته بود. اما حالا با به بیرون درز پیدا کردن این ویدئو ۱۸ ثانیه‌ای، می‌توانید اطلاعات بیشتری از این دستگاه هوشمند به دست آورید. همچنین با ویدئوها و تصاویری که طبق معمول قبل از معرفی این دستگاه هوشمند لو خواهند رفت (!) می‌توان اطلاعات بیشتری به دست آورد.

با توجه به شعار هوآوی و اینکه قاتلی هم برای پرچمداران از سوی وان پلاس استخدام شده است، باید دید که Mate 8 چگونه عمل خواهد کرد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/NhXkG[/aparat]

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Is-this-the-Huawei-Mate-8_id72270″ target=”blank” background=”#06a570″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahyar

ببخشید ۸ یا ۱۸ ثانیه؟ 😐
واقعا به قول خودش پرچمدار پرچمداران .. عالیه هواوی هم خوب واره خودشو جا میکنه بین استادا … 🙂

eiatrj

خوب یا بدشو نمیدونم ولی آینده روشنی در انتظار هووآوی هست

باتری ۴۱۰۰ خیلی آدمو قلقلک میده بخصوص اینکه بدنش هم خیلی خوشساخت و لوکس هست (حداقل ظاهرا)

در زمینه دوربین هم وقتی با هانر ۳سی که هم قیمت پایین رده ها هست عکس گرفتم خودم کاملا از کیفیتش تعجب کردم و هووآوی توی دوربین بهترین نیست ولی خیلی خیلی پیشرفت کرده به طوری که حتما تعجب شمارو برمی انگیزه

از نقاط ضعف بزرگ هووآوی هم رابط کاربریشه که نمیدونم چرا فکری به حالش نمیکنه

saber133

خداییش خیلی خوشکله فلزش و فرمش همه چیش واقعا زیباست فقط سخت افزار یکم مشکل داره و به روز رسانی مگر نه از نظر ظاهری به نظرم از m9 هم خوشکل تر بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....