حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسکرین‌شات‌ها و تریلر جدید بازی Mad max Strongholds را تماشا کنید

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

همانطور که می‌دانید استودیو بازیسازی Avalanche و ناشر معروف یعنی Warner Bros در حال ساخت بازی Mad max Strongholds  هستند، دقایقی پیش استودیو Avalanche تعدادی تصویر و یک تریلر را از محیط بازی منتشر کرد، در ادامه با ترنجی برای تماشای تصاویر دستاورد این استودیو همراه باشید.

 شما در این بازی اپن‌ورلد و سوم شخص کنترل فردی دیوانه را بر عهده دارید و باید با سلاح‌های مختلف و اتومبیل‌های جنگی به هدف بازی نزدیک و نزدیکتر شوید؛ شما در این بازی می‌توانید اتومبیل خود را شخصی‌سازی کنید و آن را ارتقا دهید همچنین قابلیت ارتقا اسلحه‌های مختلف و خود شخص نیز در این بازی میسر خواهد بود. محیط وسیع بازی به کمک شما می‌آید و در آن می‌توانید به انجام فعالیت‌ها و یا ربودن کاروان‌ها و کارهای دیگر بپردازید!

شما را به تماشای تریلر زیبای این بازی دعوت می‌کنیم:

 [aparat]http://www.aparat.com/v/Qxk8p[/aparat]

تصاویر این بازی را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

 photo_2015-08-04_20-29-48

photo_2015-08-04_20-29-43

photo_2015-08-04_20-29-36

photo_2015-08-04_20-10-22

این بازی در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) در آمریکای شمالی عرضه می‌شود و ۳ روز بعد از آن نیز در اروپا موجود خواهد بود؛ دیدگاه شما چیست؟

[button url=”http://wccftech.com/mad-max-trailer-glimpse-fortified-strongholds-postapocalyptic-wasteland-1080p-screenshots/” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]wccftech[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com