حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی نوت ۳ نئو (Galaxy Note 3 Neo) نیز طعم آب نبات چوبی را خواهد چشید

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

طبق توییتی که از طرف Samsung U.K منتشر شد، بروزرسانی اندروید ۵ را برای گلکسی نوت ۳ نئو تأیید کرد. متاسفانه هنوز زمان مشخصی برای ارائه این بروزرسانی در دسترس نیست. اما این می‌تواند یک خبر خوبی برای دارندگان این گوشی باشد. چون نسخهٔ سریع تر و تازه تری از اندروید را تجربه خواهند کرد. در ادامه همراه باشید.

این بروزرسانی با طراحی متریال اندروید ۵، پشتیبانی از معماری ۶۴ بیتی که باعث سریع تر اجرا شدن برنامه‌ها می‌گردد، همراهی می‌شود. همچنین با خود شکل و شمایل جدیدی برای Recent Apps، قابلیت نمایش نوتیفیکیشن ها در صفحهٔ قفل، نمایش بخشی از تنظیمات با کشیدن دو انگشت به سمت پایین و همچنین بهبودهایی برای عملکرد باتری را به همراه دارد.

مشخصات این گوشی را می‌توان صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ و دقت ۲۶۷ بر اینچ، پردازنده اگزینوس با سرعت ۱٫۷GHz، دو گیگابایت رم،۱۶ گیگابایت حافظه داخلی (۱۱ گیگابایت در دسترس)، قابلیت نصب کارت حافظه، دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو و همچنین باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر بر ساعتی را مثال زد.

این گوشی با اندروید ۴٫۳ به بازار عرضه شده بود. با این بروز رسانی، دومین بروزرسانی خود را تجربه خواهد کرد.

n-a

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-Note-3-Neo-to-get-Lollipopped-according-to-Samsung-U.K._id72204″ target=”blank” background=”#06a570″]Phonearena[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alanda

واقعا گوشی خوبی بود براکسایی که هزینه نوت۳ رو نداشتند ولی اونقدری که باید سامسونگ ازش پشتیبانی و حمایت نکرد و حالا هم با پایین اومدن قیمت خود نوت۳ این گوشی اصلا خریدش توجیه نداره!! :unsure:

SAMSUNG 2015

با اینکه فنِ دو آتیشه ی سامیم اما این سیاستای قیمت گذاریاش چندان جالب نیست.

برای مثال GALAXY A8 رو برچسب قیمتی زده ۵۱۵ دلار!!! که با وجود کاهش قیمت تدریجی اس۶ ها به نطرم اصلا ارزش خرید نداره با اینکه یک میان رده ی خارق العادست (مگر اینکه برای فبلت دوست ها ارزش خریدش بالا باشه که باز هم با وجود سری نوت بعید میدونم)

اگر همین آ۸ ۳۰۰دلار بود خیلی ارزش خرید عالی پیدا میکرد ولی خب بهتره با واقعیت ها کنار بیایم. :yes:

Dontbon

چه عجب :scratch:

AraZ1

پشتیبانی فقط سونی حتی بهتر از نکسوس B-) :heart:

Ari khan

:wacko:

im80za

بهتر از نکسوس؟؟
شوخی جالبی بود :scratch:
همین سونی اخرین شرکتی بود که لالی پاپ رو داد و بیشترین باگ ها رو داشت

MERLIN-LFA

بهتر از نکسوس یکم اغراقه (چون سونی گوشی های خیلی بیشتری اپ میکنه )
ولی میان رده های سونی هم خیلی وقته اپدیت گرفتن و قراره بازم بگیرن
میشه چند تا ازون باگها رو اسم ببری ؟ ما که استفاده میکنیم چیزه خاصی ندیدیم

Ari khan

واقعا سامسونگ تو اپدیت خیلی کم کاری میکنه!!!!شرکت به این بزرگی،این مشکل خیلی واسش بده!! :scratch:

Galaxy.note

من این گوشی رو یک سال پیش خریدم یک میلیون و دویست هزار تومن.تا الان به اندروید ۵ آپدیت نشده.واقعا بدترین شرکت تو آپدیت سامسونگ هست.یعنی نصف این پولی که دادم این گوشی اگه داده بودم گوشی اچ تی سی یا سونی ۶ ماه بود که واسش آپدیت اومده بود.واقعا سامسونگ فقط فکر سود هست و واسه مشتریاش کوچکترین ارزشی قایل نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....