حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کمپانی G.Skill از حافظه‌های رم جدید خود در دو سری Ripjaws v و Trident Z پرده برداشت

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

G.Skill اخیراً از سری جدید حافظه‌های رم خود با نام‌های Ripjaws v و Trident Z رونمایی کرد؛ رم‌های جدید این کمپانی سازگاری بسیار خوبی را با پردازنده‌های نسل اسکای‌لیک اینتل دارند و همچنین کارایی آنان برای چیپست Z170 نیز بهینه شده‌است.

با ترنجی در ادامه همراه باشید.

سری جدید Trident Z دارای بالاترین کیفیت و کارایی به همراه آخرین استانداردهای پلتفرم DDR4 است؛ این رم انحصاراً برای پردازنده‌های سری SkyLake-S اینتل ساخته شده‌است و برای اولین بار در باس ۴۰۰۰ (!) مگاهرتز عرضه می‌شود که خود نشان دهنده کیفیت بالای مموری‌ها و ICهای موجود در آن است که توسط سامسونگ توسعه یافته‌اند و بر روی مادربرد آزراک Z170 OC Formula تست شده‌اند.

طراحی یک تکه این رم باعث خنک کنندگی بهتر آن می‌شود و پشتیبانی بسیار عالی از فناوری XMP 2.0 اینتل زمینه ساز اورکلاک آسان و بسیار بالای این رم در مقیاس ۲۸۰۰ تا ۴۰۰۰ شده‌است؛ در نهایت می‌توان گفت که کمپانی G.Skill یکی از بهترین‌ها و یا شاید هم بهترین رم DDR4 دنیا را تولیدکرده‌است!

کمپانی G.Skill علاوه بر سری Trident Z، سری Ripjaws V را نیز معرفی کرده‌است که دارای قیمتی ایده‌آل در کنار کارایی بالا است؛ این سری در ۵ رنگ مختلف عرضه می‌شود و شامل کمینه فرکانس ۲۱۳۳ مگاهرتز و بیشینه ۳۷۳۳ مگاهرتز است، این رم در ماژول‌های ۴، ۸ و ۱۶ گیگابایتی عرضه می‌شود.

100c

100d

100e

100f

در درون این سری از رم‌های G.Skill نیز از ICها و مموری‌های شرکت سامسونگ استفاده شده‌است و افزون بر امکانات مذکور، پشتیبانی از فناوری XMP 2.0 در هر ماژول نوید بخش اورکلاک آسان و بدون دردسر این رم نیز است.

100b

100a به احتمال فراوان طی چند روز آینده این رم‌ها روانه بازارهای جهانی خواهند شد و با عرضه پردازنده‌ها و مادربردهای منطبق با نسل ۶ اینتل در درون کیس بسیاری از مصرف کنندگان قرار خواهند گرفت؛ دیدگاه شما چیست؟

[button url=”http://www.techpowerup.com/214710/g-skill-releases-trident-z-and-ripjaws-v-series-ddr4-memory.html” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Techpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Samsung--Electronics

سلام خسته نباشی :rose: :rose: :heart:
میگم مطمئنی از این سری تازه رونمایی کرده ،چون من این Trident Z رو تو سایتش دیده بودم و حتی دنبال خریدش هم بودم ولی جایی نداشتش 😥 😥

Samsung--Electronics

من می خواستم اون موقع یه رم ddr3 بخرم.چشمم به اینا افتاد تو کامپیوتکس که گفتم یه سیستم جدید یکم یکم جور کنم .
خیییلی هم دنبال این رم ها گشتم :whistle: :whistle: :whistle: ولی وقتی دیدم نیست گفتم ۸ گیگ رم ddr3 بخرم و تا کنکور (۲سال دیگه) بصبرم :good: :good: :good:

Mamzi

به نظر من تفاوت ddr3 و ddr4 خیلی چشمگیر نیست مخصوصا با این قیمت نجومی رم ومادر بردهای dd4 ساپورت خریدش غیر منطقیه :scratch:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com