حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به کارت گرافیک خپل گیگابایت GTX 970 Twin-Turbo سلام کنید!

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

گیگابایت لحظاتی پیش از کارت گرافیک GeForce GTX 970 Twin-Turbo پرده برداشت؛ این کارت گرافیک با شماره قطعه GV-N970TTOC-4GD از یک فن مکشی به همراه طراحی اختصاصی بهره می‌برد؛ برد مدار چاپی(PCB) این کارت گرافیک نسبت به کارت‌های مشابه از طول کمتری برخوردار است و همچنین طرح مرجع انویدیا برای تراشه در آن رعایت نشده‌است و اکثر قطعات در آن بازبینی شده‌اند.

با ترنجی در ادامه همراه باشید.

سرعت کلاک هسته این کارت گرافیک در حالت عادی ۱۱۰۱ مگاهرتز است و در حالت بوست به مقدار ۱۲۴۱ مگاهرتز می‌رسد؛ فرکانس حافظه آن نیز دست‌نخورده باقی مانده است و همان مقدار مرجع ۷۰۱۲ مگاهرتز (GDDR5) است. فرکانس‌های این کارت گرافیک آن را به نوعی نسخه دیگری از کارت مرجع تداعی می‌کند و نسبت به کارت گرافیک‌های دیگر مقادیر کمتری را داراست.

99a

99b 99c

99e

این کارت گرافیک قدرت خود را از یک کانکتور ۸ پینی برق تامین می‌کند و خروجی‌های آن شامل سه عدد DisplayPort 1.2، یک HDMI نسخه ۲٫۰ و یک DVI Dual-Link می‌شود؛ به احتمال فراوان این کارت گرافیک در حدود ۳۰۰ تا ۳۱۰ دلار قیمت‌گذاری خواهد شد.

دیدگاه شما چیست؟ سیستم خنک کننده این کارت گرافیک را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا بهتر نبود گیگابایت از همان سیستم خنک کننده WindForce 3X بر روی این کارت استفاده می‌کرد؟

بخش نظرات با شما

[button url=”http://www.techpowerup.com/214697/gigabyte-unveils-geforce-gtx-970-twin-turbo-graphics-card.html” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Techpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

سلام علیکم

Ari khan

واسه خودش کیسی هست لامصب!!!! :scratch:

abozarmansuri

خوشگل بدک نیست 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com