حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گیگابایت مادربرد های سی پی یو آنبرد جدید خود با معماری Gemini Lake را معرفی کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار

گیگابایت به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پیشرو در صنعت مادربرد و کارت های گرافیک، نسل جدیدی از مادربردهای J / N با معماری Gemini Lake به همراه آخرین نسل از پردازنده های اینتل Pentium Silver وIntel Celeron  را معرفی کرده است. این گروه از محصولات با استفاده از PCB محافظت شده در برابر رطوبت، خازن هایی با طول عمر زیاد، IC ها ضد انفجار، MOSFET های مجتمع با مقاومت الکتریکی کم و اجزای فوق العاده با دوام که جز تکنولوژی منحصر به فرد ULTRA DURABLE به حساب می آیند اماده ارائه به بازارهای کامپیوتری می باشند. مادربردهای سری J / N  از گیگابایت با بهترین قیمت نسبت به کارایی و همچنین رنج کامل محصولات, تقریبا نیاز تمامی کاربران را در نظر می گیرد.

جدیدترین مادربردهای سری J / N گیگابایت از یک خنک کننده کوچک استفاده می کنند که وظیفه خنک سازی پردازنده های اینتل Gemini Lake را بر عهده دارد. این برد برای قرار گیری در کیس های کوچک اداری و خانگی کم جا تولید شده است. این مادربردها از HDMI 2.0  با وضوح 4K و نسبت تصویر 21: 9 کیفیت خارق العاده ای  از ویدئو را تعریف می کند، که تا کنون در این نسل از مادربرد های دیده نشده بود. قرار گیری PCIe Gen2 x2 M.2 برای پشتیبانی از سرعت بالای حافظه های NVMe SSD اجازه می دهد تا برای سرعت انتقال داده ها سریع ترین راه حل ممکن را در اختیار داشته باشید. همچنین WIFI اینتل از طریق درگاه M.2 یک راه حل شبکه بی سیم Intel® CNV به طور مستقل برای راه اندازی اتصال بی سیم با پهنای باند قابل توجه بیش از 1 گیگابایت در ثانیه را در اختیار کاربران قرار می دهد، لازم به ذکر است که این پهنای باند در گذشته تنها از طریق اتصالات کابلی در دسترس کاربران بود. علاوه بر این، پشتیبانی از ماژول های UDIMM DDR4 با فرکانس کاری 2400 مگاهرتز، باعث می شود که این گزینه ایده آل برای مدارس، کسب و کارهای نوین اینترنتی و استفاده های اداری باشد.

GIGABYTE: “پس از معرفی جدیدترین پردازنده های Intel® Pentium® Silver و Celeron®، مجموعه ای از مادربردهای را معرفی کرده است که بهینه ترین کارایی با نسل جدید سی پی یوهای  اینتل عرضه شده را دارد.

مادربورد های J / N گیگابایت بهترین استفاده را از پردازنده های Intel® Pentium® Silver و Celeron® را در اختیار کاربران قرار می دهند. برای جزئیات بیشتر در مورد این مادربرد، لطفا از وب سایت رسمی دیدن فرمایید.

لیست محصولات:

http://www.gigabyte.com/Motherboard/Intel-CPU-Onboard

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....