حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باز هم چند قدم رو به جلو اپل در بازار اسمارت فون ها؛ به سامسونگ نزدیک تر شد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

فروش بالای آیفون‌های بر هیچکس مخفی نیست. در همین ابتدا نکته را باید ذکر کنیم. سهم بازری که شاهد هستیم حاصل فروش صد تا نمونه از سری گلکسی سامسونگ و تنها چند نمونه از ایفون اپل است و خود این مورد برگ برنده‌ای برای اپل به شمار می‌رود و رشد این میزان یعنی یک زنگ خطر ساده برای سامسونگ؛ با فروش بالای آیفون در سه ماهه‌ی دوم سال جاری اپل سهم خود را به میزان ۴٫۵ درصد افزایش داده که همین موضوع باعث شده تا سهم اپل از بازار به سامسونگ نزدیک‌تر شود. در ادامه همراه باشید.

در حال حاضر سامسونگ بیش از ۲۰٫۵ درصد از سهم گوشی‌های بازار را در اختیار دارد اما  اپل ۹٫۶ درصد از گوشی‌های عرضه شده را به عهده گرفته است. فاصله رتبه اول تا دوم بسیار زیاد است و قایل تامل! سامسونگ در سه ماهه‌ی دوم سال بیش از ۸۹ میلیون دستگاه اسمارت‌فون وارد بازار کرده است که با نگاهی به آمار سال گذشته کاهشی ۷ درصدی را پیدا خواهیم کرد. اپل در همین بازه امسال بیش از ۴۷٫۵ میلیون دستگاه وارد بازار کرده که تفاوت ها کاملا آشکار است.

 

 

 

Samsung-ships-7-fewer-phones-in-this-years-second-quarter.jpg

 

هوآوی جای مایکروسافت را در رتبه سوم گرفته است. این شرکت با افزایش ۴۹ درصدی گوشی‌های هوشمندش موفق شده تا ۳۰٫۶ میلیون دستگاه را راهی بازار کرده است. به احتمال زیاد اگر بخواهد نکسوس بعدی را نیز تولید کند، می‌تواند به جایگاه بهتری دست پیدا کند. مایکروسافت شاهد کاهش ۴۵ درصدی را دیده است و در این بازه تنها ۲۸٫۵ میلیون دستگاه به بازار ارسال کرده است.

Apple-picks-up-4.5-percentage-points-on-Samsung-during-the-three-months.jpg

شیائومی با عرضه‌ی ۱۹٫۸ میلیون دستگاه موفق شده با افزایش ۳۱ درصدی به نسبت سال گذشته، جایگاه خوبی را در در میان پنج عرضه کننده‌ی برتر جهان جای بگیرد. سایر تولیدکنندگان که شامل اچ‌تی‌سی، ال جی، موتورولا و… است با افزایشی ۴ درصدی، ۵۰٫۶ درصد از گوشی های عرضه شده را در اختیار دارند.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Apple-creeps-closer-to-Samsung-in-global-smartphone-market-share_id72126″ target=”blank” background=”#06a570″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

اپل چون کم گوشی میده بیرون نسبتا کم میفروشه ولی سودش چند برابر سامیه . بنظرم این رقابتو اپل میبره اخرش

Amir Sepehr Ghasedi

دوستان سامسونگی برن پیج اینستاگرام خودشونو فالو کنن و اونو تبلیغ کنن.
Samsung_fans_of_iran
ممنون

Ari khan

مطمئنم امسال هم فقط با افزایش مگاپیکسل(و به طبع اون کیفیت)دوربین صد درصد باز هم همچین فروشی میکنه!!! :scratch:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....