حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری لو رفته از پشت دستگاه نکسوس بعدی؛ آیا الجی دوربین دوگانه را به دستگاه می‌آورد؟

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

یکی از اسمارت‌فون‌های اساسی که امسال به شدت منتظر رونمایی از آن هستیم، معرفی گل سرسبد دستگاه های اندرودی توسط گوگل است. آنطور که به نظر می‌رسد امسال دو دستگاه نکسوس معرفی شود. یکی از دستگاه را شرکت الجی به عهده گرفته باشد و دیگری نیز برای اولین بار توسط هوآوی به تولید برسد. اکنون OnLeaks تصویری را منتشر کرده است که نشان می‌دهد با دستگاهی عادی رو به رو نخواهیم بود. در ادامه همراه باشید.

Will-the-new-LG-Nexus-really-have-a-dual-rear-camera

 همانطوری که از این تصویر پیداست، در پشت نکسوس بعدی توسط الجی شاهد استفاده از دو دوربین خواهیم بود. دو دوربینی که تکنولوژی ۳D dual camera را به میدان نبرد خواهند آورد؛ استفاده از دو دوربین برای ثبت تصاویر سه بعدی ! بسیار جالب به می‌رسد. در کنار دوربین نیزشاهد یک فلاش LED بزرگ هستیم که در نوع خود هیجان انگیز به نظر می‌رسد. نظر شما چیست؟ آیا دستگاهی با دو دوربین وارد خواهد شد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Leaked-drawing-reportedly-shows-the-rear-of-the-new-LG-made-Google-Nexus_id72123″ target=”blank” background=”#06a570″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saber133

اون مربع کنار دوربین چیه ضایع کردتش بابا

ناصر

شاید، ممکن است.
میتونه سنسور اثر انگشت هم باشه

amir_h

اون مربع احتمالا اسپیکر باشه و فلش دور دوربین میتونه باشه.اینجوری قشنگترم میشه.وگرنه اگه اون مربع فلش باشه خیلی ضایس :wacko:

Dr.Zed

😐

amir1202

من فکر میکنم گوشیو موتورولا زده که اون دایره پایینیه آرم موتورولاست مثل نکسوس قبلی بااین تفاوت که در گوشی باز میشه :unsure:

saeed313

فک کنم تو اون مربع سنسور رنگ و فلش و فوکوس لیزری ال جی قرار می گیرن . تو G4 در دوطرف دوربینن. بردتشون یه ور :yes:

saeed313

البته از ال جی بعیدم نیست سنسور اثر انگشتو اونجا بزاره. راست دست باشی گوشیو دستت بگیری انگشت سبابه میفته روش! خخ :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....