حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی نوت ۵ (N920F) تایید شد: اگزینوس ۷۴۲۲ قطعی است

نوشته

8 سال قبل | 32 دیدگاه | ترنجی

عرضه گلکسی نوت ۵ نزدیک است و هر چه به این ارایه نزدیک تر می شویم، شایعات بیشتر منتشر می شود، چون دستگاه های بیشتری برای مقاصد معلوم پخش می شوند و از بین آن ها به هر حال یک باگ (یک فرد لو دهنده اطلاعات) پیدا می شود و اطلاعاتی را لو می دهد. امروز صبح یکی از اولین نمونه های اولیه گلکسی نوت ۵ را با هم دیدیم که آب پاکی را روی ذهن ما(!) ریخت و گفت که قلم گلکسی نوت ۵ با مکانیسم خروج فشاری به بازار نخواهد آمد و قلمش را همانند نوت ۴ و نسل های قبلی، باید با ناخن بیرون بکشیم. حالا امشب، یک اسکرین شات چیزهای زیادی را برای ما روشن می کند، از پردازنده تا نسخه سیستم عامل گلکسی نوت ۵ در این مطلب و توسط یک اسکرین شات از نرم افزار CPU-Z مشخص می شوند.

galaxy-note-5-case-4-465x465

گلکسی نوت ۵ اخبار زیادی پیرامون خودش داشت و دارد. از لو رفتن در کاور ها و رندهای مختلف تا لو رفتن در کد وب سایت ها و برخی بنچ مارک ها. این بار یک اسکرین شات به دست آمده است که می توان تقریبا به آن اتکا کرد. در این شات می بینیم که دستگاهی دارای مدل N920F پردازنده اگزینوس ۷۴۲۲، ۴ گیگی رم و اندروید ۵٫۱٫۱ دارد.

مدتی است که مدل N920 را به گلکسی نوت ۵ منصوب می دانند و در این شکی نیست. پردازنده اگزینوس ۷۴۲۲ هم قابل پیش بینی اما چون شایعاتی مبنی بر اگزینوس ۷۴۲۰ در نسخه ورایزن گلکسی نوت ۵ بود، کمی شبهه ایجاد شده بود. حالب این اگزینوس ۷۴۲۲ اولین چیپست سامسونگ است که مودم را به صورت یک پارچه روی چیپست دارد و به اصطلاح به صورت ePOP طراحی شده است. رم ۴ گیگی DDR4 هم از قبل تایید شده بود اما در این تصویر می بینیم که تنها ۱۹٪ آن آزاد است، یعنی از ۴ گیگ یا ۴۰۹۶ مگابایت حافظه رم، تنها ۷۴۳ مگابایت در این دستگاه لو رفته، خالی بوده است.

Galaxy Note 5- N920

رزلوشن نمایشگر هم انتظاری جز QHD نداشتیم و اندازه آن هم برای سومین ارایه یکسان، حدود ۵٫۷ اینچ است. اما اگر کمی دقیق شوید، آن انتهای اسکرین شات حافظه داخلی ۲۴٫۱۶ گیگ ذکر شده است که مشخص می کند این اسکرین شات مربوط به نسخه ۳۲ گیگابایتی دستگاه است اما متاسفانه مشخص نیست که این هماند حداکثر حافظه در دسترس کاربر است یا مقدای کمتر از آن.

به هر روی این دستگاه لو رفته و روزها یا شاید ساعت هایی آتی انتظار لو رفتن بنچ مارک های آن را هم داشته باشید. نظر شما درباره گلکسی نوت ۵ چیست؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/exclusive_galaxy_note_5_is_using_exynos_7422_4gb_of_ram_after_all-news-13257.php” target=”blank” background=”#0fc5b7″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
32 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohsen

شدیدا دوست دارم یک دستگاه از سری نوت را تجربه کنم.
انشالله نوت ۶ می تونه جایگزین مناسبی برای اس۶ باشه…

im80za

بزار اول نوت ۵ بیاد بعد برو سراغ نوت ۶

حبیب

هیجان!هیجان!هیجان! و البته لذت کار کردن با نوت جدید!خودم یکی از خریداراشم! البته تقریباً دو ماه بعد از ورود به ایران!

SAMSUNG 2015

SAMSUNG… Feel The Power :yes: B-)

aaa

آقا این عکس فیکه
مگه QHD نیست پس چرا dpi رو زده ۴۸۰؟
چرا به جا art نوشته dalvik؟
عکس فیکه

محمد کردزنگنه

نه دوست عزیز الان منم cpu-z رو رو گوشی دارم گوشیم اس۴ فول اچ دی با چگالی ۴۴۱ ولی الان توی برنامه برای منم نوشته ۴۸۰ و همینطور هم جلوی Java VM نوشته Dalvik.

Abbas Askari

از ۴ گیگ رم فقط ۱۹٪ خالی هست
مطمئن باشید آلزایمرش از s6 بدتره و تاچ ویزو اصلا بهینه نکرده بلکه بدترش کرده

Sattar Panjehshahin

مطمعنن این نسخه نهایی نیست و تو نسخه نهایی که به بازار عرضه میشه بهینه تره درصد بیشتر از رم آزاده. البته این امکان هم هست که طرف قبل از اینکه نرم افزار رو باز کنه یا برای تست گوشی یا هم برای خراب جلوه داردن سامسونگ چند تا اپ و گیم سنگین رخته باشه بازی کرده باشه الان هم یادش رفته از بازیها بیاد بیرون
البته این امکان هم هست که تصویر فیک باشه، ولی به نظر من که خیلی طبیعی و واقعیه

امیررضا صحرائی

۱۹ درصد رم فقط ازاده!باز هم که مشکلش باقیه! :unsure: :unsure: :unsure:

احمد

نمیدونم چرا امسال نسبت به اپل و سامی بد بین هستم

far_zad

رم آزاد تو سیستم اندروید اصلا معنی نداره.
نوت۳ من فقط ۲۰۰ مگ رم آزاد داشت و تو اندروید ۴٫۴ اصلا مشکل رمی وجود نداشت.
مهم مدیریت رم هست که بتونه برنامه های قدیمی رو حذف کنه و برنامه های جدید رو روی رم بارگذاری کنه که تو اندروید ۵ با اشکالاتی روبرو شده. حداقل باید ۶ تا ۱۰ برنامه بتونه تو حالت لود کامل رو رم باقی بمونه که متاسفانه تو اندروید ۵ این به ۲ تا ۳ برنامه برای گوشی های سامسونگ کاهش پیدا کرده. امیدوارم تو گوشی های جدید این مشکل برطرف شه.

Moazez

خدایی این سامسونگ یه طراحی جدید نمیخواد انجام بده؟!!! چقدر اصرار روی یک طراحی زشت؟!!!

alanda

اصن تو خوبی

far_zad

والا زشت نیست به نظر ما. حداقل برا چند ده میلیون کاربر سری نوت این طراحی زشت نیست.
بی صبرانه منتظر ورود نوت۵ هستم.

Abbas Askari

تو مشکل داری :wacko:

far_zad

دوست عزیز
لطفا مراعات کن چطوری نظر میزاری.
اینجا بخش نظرات هست. بخش توهین نیست.
ضمنا همیشه یاد بگیر از واژه تو استفاده نکنی. به خصوص وقتی که با شخصی برای اولین بار صحبت میکنی.
وقتی مقدمات حضور در مباحث عمومی رو پیدا کردی تشریف بیار باهم بحث کنیم و ببینیم کی مشکل داره.

موید باشی

msh72

هروقت سونی عوض کرد سامسونگ هم میکنه تازه گوشی های سامسونگ از بشت باهم فرق دارن ولی سونی که همون گوشی قبلی و با همون سخت افزار و میکنه به اسم برچمدار میکنه تو باچه ملت خخخخخخخخخخخخخخخخ

Abbas Askari

سونی چرا بخواد طراحی رو عوض کنه بهترین طراحی رو داره و نسل به نسل داره طراحیشو بهتر میکنه ولی سامسونگ فقط کپی میکنه و نسل به نسل ارتفاع دوربین بیرون زدشو بیشتر میکنه

Moazez

اونایی که میگن طراحی زشت و تکراری نیست فازشون دقیقا چیه؟!!

far_zad

دوست عزیز

زشت و زیبایی مقوله ای نسبی هست. اون چیزی که شما زیبا میدونی شاید در نظر خیلیا اصلا زیبا نباشه. شما نمیتونی نظر خودتو به دیگران تحمیل کنی در این خصوص

اما در زمینه طراحی تکراری. پنل جلویی گوشی ها شاید اغراق نباشه بگیم ۹۵ درصد شبیه نسل های قبلیشونه. هر دفعه جای دو تا سنسور یا اسپیکر عوض میشه. تموم شد رفت. شما کدوم برند رو سراغ داری هر سال پنل جلویی رو تغییرات عمده بیاره توش؟
بعدشم شما بفرما این پنل جلویی باید چه خصوصیاتی داشته باشه که هم تکراری نباشه و هم به قول شما زیبا باشه

SaEeD

داش فرزراد ول کن بابا اینو این با خودشم درگیری داره همش یکسره نظرات مغرضانه میده در مورد سامسونگ ولش کن جوابشو نده،من چندین بار جوابشو دادم حرف منطقی قبول نمیکنه،هر کس یه طراحی رو دوس داره اگه کسی دوس نداره طراحی سامسونگو نخره کسی مجبورش نکرده والسلام دیگه نیاز نیس هر روز بیاد چرندیات تحویل مردم بده دوس نداری نخر برادر من و اظهار نظر هم نکن

Moazez

این همه سونی تو پنل جلویی تغیییرات داده نسل به نسل، یا حتی برندهای درجه دو چینی مثل شیائومی و هواوی تغییرات میدن. چرا سامسونگ نمیتونه تغییرات بده؟!! حتی سامسونگ پشت گوشیرم تغییر نمیده. اون دوربین همیشه ۳ میلیمتر بیرون زده از بدنه. خدایی خیلی از مصرف کنندگان این برند ازش خسته شدن و تو اکثر سایتها میشه خوند. نه آپدیت درستو حسابی،نه کیفیت بدنه درستو حسابی، نه طراحی زیبا.رابط کاربری سراسر لگ و هنگ. اگه تبلیغات فریبنده و فروشنده های جیره خوار سامسونگ نبودن یک نفر هزار تومن بهش پول نمیداد.

far_zad

به قول دوستمون بحث با شما بی فایده هست.

وقتی جای اسپیکر ۶ تو زد۲ یه جور بوده دوباره زد۳ عوض شده و دوباره زد۳+ شد مثل زد۲. اینو میگن تغییرات.

ما خسته نشدیم. نگران نباش. آپدیت سامسونگ هم خیلی سریعتر نسبت به سونی ارایه میشه. سونی ۳ ماه بعد همه شروع کرد به ۵ آپدیدت داد.

ضمنا قبلا هم گفتم. تو اروپا آمریکا حتی بازارهای آسیایی ملت اینترنتی گوشی میخرن.

ملت عقل دارند. زیبایی رو درک میکنن. هر وقت برند مورد نظر شما از قسمت Others خارج شد و به همون جنس های چینی رسید میتونیم در مورد زیبایی و لگ و … صحبت کنیم.

Amir fc2

آقا من شک ندارم میترکونه ……….
چه شود نوت جدید ………
آقای عطایی کی تقریبا معرفی میشه ؟؟؟؟

میلاد

دابط کاربریش مثل تایزن شده یه ذره زشته به زیبایی اندروید نیست

Mr pixel

من که خردیم.رفت.

msh72

بسیار عالی تا چشم بدخواهاش کور بشه

محمد کردزنگنه

خیلی هم عالی.فقط یه سوال ذهن منو مشغول کرده با متمرکز کردن cpu و gpu و مودم و … توی یه نقطه باعث احساس گرمای زیاد و در بدترین حالت داغ شدن در اون نقطه نمیشه؟

moein_1

مشتاقانه منتظر معرفیشم!

amir o plus

ببخشید رابط کاربری تاچ ویز این مدلی میشه ؟؟؟؟؟؟ یا این یه تم دیگس !! :unsure:

Ari khan

همونطور که من گفتم!!!از۷۴۲۲ استفاده کرده!!!
وایییییییییییییی غول تو راهه!!!! :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)