حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سلام، خوشتیپ؟ تصاویر جدیدی از وان‌پلاس ۲ منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

تنها چند ساعت به شروع شدن کنفرانس معرفی نسل جدید وان‌پلاس وان باقی مانده است. حال یک لو‌دهنده به‌نام آقای HiResCam چند تصویر کاملا واضح و زیبا از این محصول را منتشر کرده است که خبر از یک طراحی جدید‌تر در این محصول را می‌دهد. در حقیقت تا به این لحظه هیچ تصویری از این محصول منتشر نشده بود و حال قبل از معرفی این تصاویر لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

به نظر طراحی این محصول یک سری تفاوت‌هایی با نسل قبلی این محصول دارد. با مشاهده این تصاویر به این نتیجه می‌رسیم که تمامی شایعات مانند سنسور اثر‌انگشت و USB-C در این محصول صحت دارد که ارزش این محصول را با این قیمت بالاتر می‌برد. شاید در این اسمارت‌فون خبری از فلز و شیشه و حتی چرم نباشد اما حداقل می‌توان خوشحال بود که شاهد باتری قابل تعویض و شیار کارت حافظه هستیم اما شاید فریم دور دستگاه از جنس فلز باشد. نکته دیگر که در تصاویر زیر می‌بینیم وجود یک فلاش دوگانه LED بالای لنز دوربین به همراه یک سنسور نا‌مشخص در زیر لنز دوربین وجود دارد که باید صبر کرد و دید که این سنسور چیست. همچنین شاهد یک دکمه در جلوی دستگاه هستیم که به احتمال فوق‌العاده زیاد همان سنسور اثر ‌انگشت است، البته ممکن است از این دکمه فقط به عنوان سنسور اثر‌انگشت استفاده شود.

۱٫

OnePlus-2-leaked-images

۲٫

OnePlus-2-leaked-images (1)

۳٫

OnePlus-2-leaked-images (3)

۴٫

OnePlus-2-leaked-images (2)

شاید طراحی این محصول یک تفاوت فوق‌العاده چشمگیر نسبت به نسل قبل نباشد اما ما بسیار مشتاقیم تا از ویژگی‌‌های بیشتر از این محصول مطلع شویم. معرفی این محصول چند ساعت دیگر شروع خواهد شد پس حتما همراه ما باشید.

نظر شما چیست؟ آیا این همان پرچمدارکشی است که انتظارش را داشتید؟

[button url=”http://www.phonearena.com/news/Hey-there-good-lookin—heres-the-OnePlus-2-in-hi-res-leaked-photos_id71993″ postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAMSUNG 2015

عالیه. وان پلاس کارش درسته. :yes:

alanda

ی جورایی از حالت کناره هاو پایین یاد اسند میت هواوی افتادم نمیدونم چرا!ولی جلوش قشنگه ترکیب جی۴ و کلید هوم سامسونگ!در کل گوشی خوبیه
ی سوال چرا صفحات ای پی اس ایفون وقتی خاموشه سیاهه و همرنگ کناره ها ولی تو گوشی های دیگه مثل شیشه و اینه ست؟

Mehran

دقیقا جلوشم ترکیب جی ۴ و هوم سامسونگه

Amir fc2

خیلی خوشگله چی زده ها !!!!!!!!!

adamak

نگاش میکنم حس یه گوشی با کیفیت عالی و با کلاس رو بهم میده. طراحیش فوق العادست…

riofarina

عالیه، شیک پوش زیبا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs