حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه‌ی جدید lumia creative studio beta می‌تواند عکس‌های Gif را ویرایش کند

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

lumia creative studio beta یکی از جالب‌ترین و ابتکاری‌ترین نرم افزار‌هایی است که برای امر ویرایش تصاویر در ویندوزفون ساخته شده است. این نرم افزار قادر است تا آ‌ن‌ها را در هر حالتی crop کند٬ رنگ‌ها را جداگانه تشخیص دهد و آن‌ها را در هر حالتی color pop در آورد٬ رنگ قرمز‌ی که در هنگام ثبت در چشمان‌ما پدیدار می‌گردد را محو کند و امکانات بسیار زیاد دیگری که به شما حس داشتن یک نرم افزار سبک و کارآمد را می‌ دهد. مایکروسافت در آخرین نسخه‌ی نرم افزار lumia creative studio beta که نسخه‌ی مخصوص توسعه‌دهندگان (البته به صورت عمومی عرضه شده است) است و تا حدودی با lumia creative studio فرق دارد٬ امکان جدیدی را تحت عنوان ویرایش تصاویر زنده (living image) فراهم آورده است.

با ترنجی همراه باشید…

در ویندوزفون برنامه‌های بتا رواج بسیاری دارند. برنامه‌های بتا در اکثر مواقع قابلیت‌هایی را در خود جای می‌دهند که قرار است تا در زمانی نزدیک به نسخه‌ی اصلی افزوده شوند. گاهی اوقات نیز قابلیت‌ها در نسخه‌ی بتا حذف می‌گردند و هیچ‌گاه به نسخه‌ی اصلی اضافه نمی‌شوند. در واقع نسخه‌های بتا مکانی است که توسعه‌دهنده می‌تواند آن را همانند آزمایشگاه در نظر بگیرد و به آزمون و خطا بپردازد. مایکروسافت نیز آزمون و خطا را بسیار دوست دارد و علاقه دارد تا امکانات مختلفی را در نسخه‌های بتا بسنجد و پس از دریافت بازخورد مناسب و بهینه‌سازی آن قابلیت٬ آن امکان جدید را به نسخه‌ی اصلی اضافه‌ کند.

lumia_creative_studio_lede

در جدیدترین نسخه‌ی نرم افزار lumia creative studio beta قابلیتی برای ویرایش عکس‌های زنده که با فرمت Gif شناخته‌ می‌شوند گنجانده شده‌ است. در این‌گونه تصاویر همانند تصاویر ثابت شما می‌توانید افکت‌های مختلفی بر روی تصویر قرار دهید٬ به color pop بپردازید و دیگر اعمال جالبی در سابق نیز قادر به انجام آن بودید. البته متاسفانه این نرم افزار با برخی از تصاویر gif مشکل دارد و ممکن است تصاویر وضوح خوبی نداشته باشند و یا نتوان وضوح تصاویر را کم یا زیاد کرد٬و قابلیت تیره کردن پس زمینه نیز در این فرم وجود ندارد. البته احتمال می‌ رود که در آینده این قابلیت‌های نه‌چندان مهم نیز قابلیت اجرا در همین تصاویر معیوب را داشته باشیم اما هیچ کس از آینده خبر ندارد.

nokia-creative-studio-6-hands-on-05

اگر مایل هستید تا نرم افزار lumia creative studio beta را دانلود نمایید به لینک پایین مراجعه کنید. مایکروسافت از عموم دارندگان ویندوزفون درخواست نموده است تا این نرم افزار را تست نمایند و باگ‌ها و ایرادات آن را گوش زد نمایند. در صورتی که مایل هستید نرم افزار را دریافت نمایید توجه داشته باشید که لینک زیر را تنها با تلفن همراه ویندوزی خود بازگشایی نمایید چون ممکن است لینک در مرورگر رایانه شما به خوبی کار نکند.

qr_creative_studio_beta

[su_button url=”http://www.windowscentral.com/lumia-creative-studio-beta-released-support-editing-living-images” background=”#0fc5b7″]windowscentral[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

واقعا نرم افزار کاربردیه. و قابلیتای منحصر به فردی داره. کلا لومیا تووو زمینه عکاسی و مخلفاتش خیلی سره. 🙂
به دوستان وینفونی توصیه میکنم حتما بنصبند

ranjour

سلام یه سوال از دوستانی که لومیا دارن. می خوام بدونم آفیسش کامل از فارسی پشتیبانی می کنه؟ مثلا داخل ورد میشه فارسی نوشت عدد فارسی؟؟
آخه تو اندروید WPS دارم موقع فارسی نوشتن عدد و حروف رو با هم قاطی میکنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com