حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فلش‌بک: معرفی آیفون ۴

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

اگر بگوییم یکی از مهارت های استیو جابز، برگزاری یک کنفرانس پر‌شور و هیجان بوده است، اغراق نکرده ایم. کافیست نگاهی به طرز معرفی اولین آیفون بیاندازید که چگونه مردم را با معرفی آیفون شگفت زده کرد، گویی کنسرت یک خواننده مشهور است! چند روز پیش در دست یکی از دوستانم یک گوشی خاطره انگیز یعنی iPhone 4 را دیدم و یاد کنفرانس فوق العاده معرفی این محصول افتادم. برای همین تصمیم داریم که به صورت خلاصه این کنفرانس را برای شما در چند قسمت بازگو کنیم. پس با ما همراه شوید.

WWDC_2010

ترنجی: سلام به همگی حسین هستم و اینجا کنفرانس WWDC 2010 اپل است که در آن استیو جابز می‌خواهد درباره برنامه هایی که دارد صحبت کند. احتمالا در این کنفراس پس از صحبت‌های همیشگی درباره آیفون جدیدش صحبت کند که با توجه به تصاویر درز شده یک محصول متفاوت خواهد بود.

ترنجی:  پس از اینکه کاربران سرجا‌های خود نشستند استیو جابز وارد شد و به حضار صبح بخیر می‌گوید. مردم بخاطر او از جایشان بلند شده اند و درحال تشویق کردن استیو جابز هستند. حال که پس از ۴۰ ثانیه تشویق یکی از حضار یادش آمده که به استیو جابز بگوید “عاشقت هستیم استیو!”.

استیو جابز: فکر کنم ممنونم !

استیو جابز: بسیار خب گوش بدید، ما یک کنفرانس فوق العاده برای شما تدارک دیده ایم. بلیط های این کنفرانس توی تنها ۸ روز تمام شده برای همین از افرادی که نتوانستند در این کنفرانس حضور پیدا کنند عذر می‌خواهیم.

69914287_640

 

ترنجی: حالا استیو جابز از آیپد می‌گوید.

استیو جابز: این یک دستگاه فوق العاده است، با آن می‌توانید ایمیل هایتان را چک کنید، تصاویرتان را نگاه کنید …. تماشای فیلم و استفاده از نقشه و کلی کار های دیگر. این دستگاه واقعا جادویی است و ما هم این موضوع را به خوبی می‌دانیم زیرا من این ایمیل را دریافت کرده ام : “من با آیپدم در یک کافی شاپ نشسته بودم که یک دختر نظرش به من جلب شد، واقعا به این دستگاه می‌توان گفت جادویی!”

wwdc2010_liveblog-014

 

ترنجی: بند کفش استیو جابز باز شد! 🙂 حالا او در حال صحبت درباره ویژگی های آیپد است و می‌گوید که زندگی مردم چگونه قرار است با این دستگاه تغییر کند.

ترنجی: حال استیو جابز از فروش ملیونی آیپد صحبت می‌کند و می‌گوید که در این مدت ۲ ملیون نسخه از این دستگاه را به فروش رسانده است. و حال یک ویدئو از کاربری بودن و علاقه مردم نسبت به این محصول پخش شد.

wwdc2010_liveblog-031

 

ترنجی: پس از کلی حرف و حدیث درباره آیتونز و اپ استور و HTML 5 بالاخره قرار است با چند برنامه جدید آشنا شویم.

ترنجی: حال برخی جزییات از نسخه آیفون برنامه Netflix منتشر شد.

ترنجی: حال یک بازی مدیریت مزرعه به نام Zynga معرفی شد و دمویی از آن در حال پخش است.

ترنجی: یک بازی دیگر! بازی Guitar Hero به آیفون می‌آید.

استیو جابز: بیایید و کمی هم درباره آیفون صحبت کنیم. سهم این اسمارت‌فون فوق العاده در ابتدا تنها یک‌ درصد از مقدار کل فروش تلفن های بازار بود. اما امروزه آیفون ۲۸ درصد بازار را در دست دارد که ۳ برابر اندروید است. بیایید مثالی دیگر را ببینیم. این میزان مصرف اینترنت در آمریکاست که ۵۸ درصد این سهم ازآن آیفون است.

ترنجی: جالب شد! واقعا در ۵ سال آتی چه پیش خواهد آمد!؟

استیو جابز: خب برگردیم به آیفون جدید. در سال ۲۰۰۷ آیفون تلفن را دوباره اختراع کرد. در سال ۲۰۰۸ با نسل دوم آیفون ما ۳G و اپ استور را به میدان آوردیم. بله اپ ها وجود داشته اند اما نه مانند اپ های با کیفیت امروزی. در سال ۲۰۰۹ ما آیفون ۳GS را با سرعت دوبرابر بیشتر و کلی قابلیت های جدید عرضه کردیم.

ترنجی: وای!

iPhone-4-e1276181990206-728x377

 

استیو جابز: اما امسال قرار است بزرگترین جهش نسبت به اولین آیفون را شاهد باشید. آیفون جدید ما آیفون ۴ نام دارد، چهارمین نسل از آیفون.

ترنجی: آیفون ۴؟! ببینیم چه می‌کند اپل!

استیو جابز: این تلفن فوق العاده جذاب است و به دلیل قابلیت های زیادش تنها ۸ مورد را با شما در میان می‌گذاریم.

بسیار خب تا همینجا صبر کنید و منتظر قسمت بعدی باشید.‌

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammadh hossein

خیلی عالی بود. دوست داشتم مراسم اپل رو وقتی که استیو جابز بود ببینم که اینجا گزاشتین. خیلیییی ممنون

حبیب

فوق العاده بود این مرد مغرور دوس داشتنی!

masoud class

به به آقا حبیب عزیز کجا بودی داداش

حبیب

سلام داداش مسعود!
بودیم داداش! انشاالله بیشتر میام تو بخش نظرات!
بدون ذره ای اغراق یا عوام فریبی؛ترنجی و ترنجی دوستان همیشه تو قلبم جا دارن! :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs