حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت لومیا ۶۴۰ و ۵۳۵ در سه‌ماهه دوم ۲۰۱۵ در کشور آمریکا به عنوان “لذت‌بخش‌ترین‌ها” انتخاب شدند

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

ویندوزفون (ویندوز) روز به روز در حال گسترش است و طرفداران آن را در کشور‌های مختلف در حال افزایش است و کاربران ویندوزی از اسمارتفون‌‌های خود راضی هستند. در طی ماه‌های اخیر آمار‌های مختلفی در رابطه با پیشرفت ویندوزفون در کشور‌های مختلف منتشر شده است و در بعضی از کشور‌ها شاهد هستیم که تعداد کاربران  ویندوزفون از سیستم عامل iOS جلو زده است. در جدیدترین آمار که توسط Argus منتشر شده است دو دستگاه لومیا ۵۳۵ و لومیا ۶۴۰ دارای لقب لذت بخش ترین اسمارتفون در سه ماهه دوم سال جری میلادی یعنی را کسب کرده‌اند.
با ترنجی همراه باشید…

مایکروسافت ظاهرا توانسته است تا حدودی دل کاربران را به دست آورد و لقب لذت بخش را در کنار دو اسمارتفون خود ببیند. به گزارش کمپانی تحلیل‌گر Argus لومیا ۵۳۵ و لومیا ۶۴۰ توانسته‌اند بالاترین درصد رضایت کاربران آمریکایی را به دست آورند و این موفقیت بزرگی برای اهالی رموند است. حال نگاهی به گزارش کوتاه این شرکت نگاهی می‌اندازیم:

پس از تغییر نام تجاری از نوکیا به مایکروسافت٬ مایکروسافت شاهد افزایش رضایت و در نهایت لذت کاربران گوشی‌های لومیا ۵۳۵ و لومیا ۶۴۰ است. این دستاورد را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های مایکروسافت در حوزه‌ی به دست آوردن لذت و رضایت مشتریان در بازده بیشتر از سه ماه قلمداد کرد.

WINDOWS

اما کار کمپانی Argus چیست؟ این شرکت یک کمپانی آماری و بررسی آمار فروش دستگاه‌ها و گجت‌های مختلف است که در رابطه با میزان رضایت مشتریان از یک محصول خاص و تعداد فروش آن ها تحقیق می‌کند. این کمپانی معتقد است با وجود تعداد کم کاربران ویندوزی نسبت به کاربران دیگر سیستم عامل‌ها٬ درصد رضایت آنان از سیستم عامل و همچنین کیفیت دستگاهی که خریداری نموده‌اند بیش از دیگر سیستم ها است و به طور کلی مشتریان از سیستم عامل ویندوزفون راضی هستند. در واقعیت نیز می‌توان آماری مشابه با همین نتیجه‌گیری را مشاهده کرد.

windows1

اکثر قریب به اتفاق کاربران ویندوزفون با اطلاع قبلی و آگاهی کامل اقدام به خرید دستگاه‌های مبتنی بر ویندوزفون می‌کنند و به آن عشق می‌ورزند. بهترین راه برای تبلیغ یک کالا٬ مصرف کنندگان قبلی آن محصول و یا شرکت است. واقعیت آن است که بسیاری از کاربران به حرف دوستان و آشنایان خود بیش از تبلیغات شرکت‌ها اطمینان دارند و به صورت کلی حرف دوستان خود را بیش از حرف شرکت‌ها قبول دارند.

نظر شما چیست؟ آیا شما نیز از موبایل ویندوزی خود راضی هستید؟

[su_button url=”http://wmpoweruser.com/microsoft-lumia-640-and-535-crowned-most-delightful-in-q2-2015-in-usa/” background=”#0fc5b7″]wmpoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین

پس از تغییر نام تجاری از مایکروسافت به نوکیا… مثل این که برعکسه ها

متاسفانه همیشه شاهد هستیم کیفیت مقالات و نوشته ها تو سایت فدای سرعت عمل میشه .

خواهش می کنم ازتون حداقل بعد نوشتن مطلب یه دو دقیقه قشنگ خود شما نویسنده ها مطالب رو بخونین تا اگه ایرادی داشته بود خودتون رفعش کنین . با تشکر

َarsenal

الان دقیقا مشکل چیه؟!! یه گزارش بود از یه منبع اماری 😐 نگفته سهم ویندوزفون بیشتر از اندریود شده که:|

mehrdad78

آقای کمانی حوزه درسته
نه اینکه شما نوشتی این یه معنی دیگه میده

َarsenal

امیدوارم تو ویندوز ده کم و کاستی های ویندوزفون برطرف شه…الان شخصا زیر یه تومن بخام گوشی بگیرم صددرصد ویندوز میگیرم،اما بالای یه تومن توجیه نداره بنظرم…
ویندوزفون برای افزایش سهمش از بازار علاوه بر برطرف کردن کاستی ها و البته بهبود کیفیت نرم افزاراش و تشویق برنامه نویس ها(که البته این کارا رو داره انجام میده) باید ویژگی های منحصر بفری داشته باشه…مثل کانتینوم مثلا…امیدوارم با ارائه ی ویندوز ده ، مایکروسافت بتونه از برگ برنده اش که سلطه روی دنیای پی سی هاست، به نفع ویندوزفون استفاده کنه…که البته همین برنامه هم داره..
(اگه زمان بالمر به خواب خرگوشی نمیرفت مایکروسافت الان وضعیت دنیای موبایل کااااااملا متفاوت بود…خیلی متفاوت!)

Danial.G

نمیدونم این ۵۳۵ که ما ازش استفاده میکنیم با اونی که تو آمریکا ازش استفاده میکنن فکر کنم زمین تا آسمون فرقش باشه اینی که ما تو ایران میبینیم خدای خنگی تاچ هست اونی که احتمالا تو امریکا وجود داره خیلی لذت بخشه ظاهرا .

َarsenal

اقا نمیخام دفاع کنم از ۵۳۵٫٫گوشی دفاع کردن نداره :))) …ولی ۵۳۵ من مشکل خاصی نداره تاچش…دقیقا مشکل خنگی که میگین منظورتون چیه؟چی میشه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com