حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با Janus آشنا شوید؛ یک تلفن چند‌کاره دوست داشتنی

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

در بین دنیای اسمارت‌فون های خسته کننده فعلی، تلفن های ارزان قیمت دکمه ای همچنان همین اطرف پرسه می‌زنند. چند‌ ماه قبل یک پروژه کوچک به نام The Light Phone معرفی شد که در حقیقت یک تلفن بسیار ساده و با قیمت مناسب است و قابلیت های فوق العاده جالبی را ارائه می‌دهد. طراحی و ویژگی های این تلفن چیزی است که این محصول را واقعا خاص می‌کند. با ترنجی همراه شوید.

این Janus است، تلفنی که می‌خواهد با روشی هوشمندانه زندگی شما را ساده‌تر کند. این دستگاه هم می‌تواند به عنوان شماره‌گیر تلفن‌هوشمند عزیزتان استفاده شود و هم به صورت یک دستگاه جدا و حتی به عنوان یک پاور‌بانک برای تلفن‌هوشمندتان! اما جالب ترین ویژگی این تلفن باتری ۱۵۰۰ میلی آمپری این دستگاه با امکان ۹۰ روز روشن بودن به صورت استند‌بای است. این دستگاه بسیار زیبا طراحی شده و ضخامتی معادل ۵٫۵ میلی‌متر دارد، البته بدنه ضد‌‌‌‌‌آب را هم فراموش نکنید. در کل این دستگاه یک محصول فوق العاده مناسب و دوست داشتنی است.

Janus-One (3)

این دستگاه به صورت آنلاک شده بوده و از میکرو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. Janus تا ۵۰۰ شماره را در خود ذخیره می‌کند و همچنین امکان دریافت و ارسال پیامک را هم دارد. این محصول در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی عرضه شده است و در کیک استارتر به قیمت ۶۹ دلار آماده پیش فروش است.

Janus-One

Janus-One (1)

نظر شما چیست؟ یک پاور‌بانک، یک تلفن ساده و یک شماره‌گیر تلفن هوشمند بلوتوثی با طراحی زیبا و قیمت ۶۹ دلار بسیار وسوسه انگیز است!

[button url=”http://www.phonearena.com/news/The-Janus-One-is-a-small-simple-and-stylish-phone-with-up-to-90-days-of-stand-by-time_id71678″ postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdadi

چه چیزایی میسازن! خب دیگه موبایل دستمونه دیگه، این واسه چیه.فکرشو کن موبایلت تو جیبت باشه، اینم بخری،هدست بلوتوث هم بخری،ساعت هوشمند هم بخری… یهو دیگه چهل پنجاه تا ابزار باید به خودتون وصل کنید! خداییش همین گوشی کافیه و بقیش فقط الکی.یعنی نیازی نیست.
چیزی که مهمه،تا احساس نیاز نکنید نباید یه محصولی رو الکی خریداری کنید

r.moradi

اول مطلب رو خوب اومدید:” در بین دنیاى اسمارت فون هاى خسته کننده فعلى”،واقعاًً دیگه خیلى خسته کننده شدن چه اپلى باشه چه اندرویدى،هر چقد هم روز به روز بهتر شن بازم دیگه چنگى به دل نمیزنن،انگارى دوره محبوبیتشون رو به اتمامه،البته این نظر منه،

S.A.R.H

سایت چرا خوابید 😐

Mehdi Dahaghi

mamnoon az postaye alitoon agha hossein

میلاد

اگه صفحه ش رو به ذره بزرگتر کرده بود و کلیداش کوچیکتر بیشتر میشد به عنوان یه گوشی ساده با شکلی لوکس ازش استفاده کرد اگه صفحه بزرگتری داشت و به ایران میومد حتما برای پدربزرگم یکی میخریدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs