حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انگری بردز ۲ در‌ راه است؛ معرفی در ۸ مرداد

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

فکر نمی‌کنید که تولید محتوا برای فرنچایز انگری بردز کمی از کنترل خارج شده است؟ بله درست است اما این تنها سرمایه با‌ ارزش از کمپانی Rovio است و نمی‌توانند به سادگی این پرنده‌های خشمگین را تنها بگذارند. درست است که این بازی دیگر آن حس و حال گذشته را ندارد، اما به نظر قرار است به‌زودی شرایط تغیر کند. با ترنجی همراه شوید.

با توجه به توییت ارسال شده از IGN به نظر قرار است کمپانی Rovio بازی جدید انگری‌ بردز ۲ را در تاریخ ۸ مرداد سال جاری معرفی کنند. متاسفانه چیز زیادی درمورد این بازی نمی‌دانیم اما با توجه به عکس منتشر شده از این بازی می‌توان فهمید که تقریبا هیچ تغیری در شخصیت های اصلی بازی ایجاد نشده است.

البته شاید هنگام معرفی بازی شاهد یک شخصیت جدید باشیم اما درحال حاضر همان شخصیت های قبلی پابرجا هستند. درمورد گیم‌پلی بازی هم چیزی نمی‌دانیم اما احتمال زیاد از همان فرمول موفق گذشته تمام بازی های انگری بردز استفاده شود، اما بازهم امیدواریم شاهد یک سری تغیرات مهم در زمینه گرافیک و گیم پلی بازی باشیم.

تا به امروز نسخه های مختلفی از این بازی مانند سری Season یا Space یا حتی نسخه مسابقه ای Go و نسخه دخترانه انگری بردز به‌نام Stella منتشر شده است (البته انیمیشن های کوتاه را هم نباید از یاد برد) اما تکراری شدن سبک بازی مشکلی است که Rovio باید فکری به‌حال آن کند. درکل اگر هوادار این سری هستید، پس تا ۸ مرداد منتظر نسخه جدید این بازی باشید.

نظر شما چیست؟ آیا این نسخه می‌‌تواند یک تغیر بزرگ در این سری باشد یا فقط شاهد یک سری “دیگر” هستیم؟

[button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/07/angry-birds-2-28th-july/?utm_source=mainrss” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S.M

دوستان یه سوال داشتم واقعا ببخشید که اینجا میپرسم.
میخواستم بپرسم که آیا شارژر وایرلس اس ۶ بعد از فول شارژ شدن دستگاه برق را قطع میکند یا نه مثلا اگر شارژ دستگاه پر شود و باز هم چند ساعت روی پد شارژر بماند مشکلی برای باتری ایجاد نمیکند؟

S.M

یعنی هیچکس نمیدونست 🙁

صدرا مخملی

دوست عزیز کلا پیشنهاد نمیشه برای شارژ وارلس دستگاه روی شارژ زیاد بمونه
بهتره بردارید

S.M

ممنون از پاسختون :rose:

AMIN MILAN

دیگه انگری برد مسخرشو دراورده :unsure:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs